Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgens mij zit er hoogte slag in komt wel meer voor met die wokkiewokkie banden koop maar eens een setje fatsoenlijke banden dan is het waarschijnlijk over
dan je ook meteen versterkte drijfstangen erin zetten en dan kan je ook je toerental ook makkelijker omhoog
[rquote=1883493&tid=141388&author=wim-v6]onderin doet deze XEV vrij weinig, maar als ie echt te weinig doet onderin zou je eens naar je distri timing moeten kijken, en je nokkenassensor een uitwisselen met een van een gelijke motor.
de XEV (Vectra) van mijn Zwager is wat dat betreft ERG vlot!! en dat is sinds de nokkenassensor is vervangen eigenlijk alleen maar beter geworden.
willem[/rquote]
Geeft ie dan ook een foutcode of kan je dat alleen maar zien als je hem uitleest??
Is het daar zo onoverzichtelijk of is die kerel gewoon blind je kan meestal wel het wel het verschil zien tussen een inrit van een parkeer garage of een trap???
Ik denk zijn fiat pinda:D.
Maar zet even je type erbij is wel makkelijk denk ik
Klitteband en dan op vloer zetten heb ik ook en kan gewoon met 120 een afrit nemen en blijft gewoon in de hoek liggen
Ben het wel wel met baas j eens er zijn een hoop mensen die een een te kleine motor in bepaalde type auto’s kopen omdat zo zuinig loopt en dat er achteraf gezegd wordt dat het allemaal niet snel genoeg. En nee ik heb geen OPC of van dat soort apparaten.
Maar een 1.6 kietelen kan wel maar dan moet je gewoon geld uitgeven.
een open luchtfilter en een spaghetti spruitstuk doen wel wat natuurlijk maar je moet natuurlijk niet denken dat je meteen 30pk erbij hebinjectie is idd zuinig dan met een oud systeem en bij een goed systeem heb je bijna geen vermogens verlies. Let wel op goedkoop is duurkoop
Bij die van mij was dat de carterventilatie verstopt zat en sinds ik dat gerepareerd heb is het olie verbruik naar beneden gegaan
Jammer is dat we nooit zullen weten waarom hij die kortsluiting in zijn kop kreeg. Als het echt ging om zo aan zijn eind te komen had ie net zo goed van zijn balkonnetje kunnen springen die flat waar hij woonde is er hoog zat voor.
Jammer is dat we nooit zullen weten waarom hij die kortsluiting in zijn kop kreeg. Als het echt ging om zo aan zijn eind te komen had ie net zo goed van zijn balkonnetje kunnen springen die flat waar hij woonde is er hoog zat voor.
Ik heb nog nooit een accu pool las gegooid bij het vervangen van een luchtfilter
8.8 bout is sterk zat hoor als het maar goed vast zit complete chassis zijn ermee vast gemaakt. En ik monteer ook schotels van vrachtwagens met 8.8 bouten bij mij is er nog nooit 1 kapot gegaan en daar staan iets meer krachten op als een draagarmpje
Het gaat wel lekker daar sinds ik er niet meer woon gaat het wel hard achteruit daar.
Maar natuurlijk is het wel diep triest dit. Zover ik weet zijn er geen bekende van mij gewond geraakt of erger
Ik zou het niet doen bij zo een auto als het nou zo een no budget auto is dan haalt het niet uit ik denk dat je toch maar even een spuiter moet zoeken voor weinig das wel strakker
Maar ik denk dat je 8.8 bout het wel gaat redden hoor als het nu gewoon goed vast zit kan je er gewoon me rijden. Maar als je het niet vertrouwd kan je altijd nog doen wat wim zegt. Of je maakt een gat in de vloer om een langere bout met een moer te gebruiken
kenteken bewijs staat het meestal op
Zet even wat meer gegevens neer van je auto bijvoorbeeld motortype en code
Maar je zou kunnen beginnen om je oliedruk te laten meten kan een mechanisch probleem zijn maar kan ook iets electrisch zijn
Het ligt er aan wat kilometerstand is staat van de auto en vooral de prijs kijk voor 500 euro kan een hoop maar als je een bedrag moet betalen waar je ook een goeie voor kan kopen moet je hem gewoon laten staan
[rquote=1905624&tid=145603&author=Baas J.][rquote=1905555&tid=145603&author=*Jurgen*]Wat BaasJ dus wil zeggen, is dat een roestgaatje altijd toch een grotere plek blijkt te zijn dan zo op het eerste oog lijkt ;)[/rquote]
Precies.
F’jes rotten van binnenuit, gaatje dat je ziet is aan de binnenkant 10x erger.[/rquote]
Klopt heb er vandaag weer 1 gezien was een mooie cabrio alleen jammer dat de dorpels zo goed als weg waren en dat de vulpijp van de benzinetank goed bereikbaar was zonder het klepje open te maken
5 april 2011 om 06:36 In reactie op: WE DANSEN DE SAMBA, TALES FROM THE ASTRA GAME RESERVE #17849215De laatste keer dat ik zoiets deed op straat kregen we een dikke prent van zo een kerel die met die witte auto’s rijdt met die lelijke strepen erop. Ondanks het zeiltje wat er eronder lag en de opvangbak.
Maar leuke reportage
Gewoon de gasboer opbellen die kan je zo vertellen of het gaat of niet.
Ze hebben het makkelijker gemaakt voor ons de keurmeesters;)
Ik rij zelf met een G3 rond in een astra G x20xev heb er geen problemen ermee rijd net zo goed op gas als op benzine en het verbruik valt me mee.
@dolby Ik heb diverse auto’s op gas gehad en ik heb wat kenissen die er mee rijden die staan allemaal ruim boven de 200k maar een kop revisie hebben ze niet gehad. En de auto’s rijden gewoon prima[rquote=1898427&tid=144967&author=Martijn1981][rquote=1896722&tid=144967&author=giuliettaevo]Bij de RDW keurden ze het goed…:cool:
Overigens kun je ook mooie vangbanden maken van oude gordels.;) [/rquote]
Ja het is zeker goedkeur….
Hoe denk je dat bij bladgeveerde voertuigen de assen begrenst worden….
Met een staalkabel :jerry:jerry[/rquote]
Helaas niet bij ALLE luchtgeveerde auto’s meestal zijn het de schokbrekers die ze begrenzen of een begrenzingsventiel maaar dat is over het algemeen wel bij het wat zwaardere spul
Maar neem niet weg dat een fatsoenlijke constructie met staalkabel ( vangkabel) Gewoon is toegestaan
-
AuteurBerichten