Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
4 augustus 2011 om 21:29 In reactie op: wat vinden jullie van japanse en italiaanse auto’s?? #17896894
IK vind japanse echt goeie auto’s alles werk altijd en niks rammelt, piept, kraakt en zijn verschrikkelijk taai . alleen jammer dat er vind ik dan dat er totaal geen emotie bij die auto’s zit.
Italiaanse auto’s zijn auto’s waar wel wat emotie aan zit. Maar ja het probleem bij die auto’s is dat alle onderdelen eigenlijk wel goed zijn zolang ze niet gemonteerd worden zodra zo een fiatje of iets dergelijks in elkaar word gezet dan gaat het hier en daar mis.
Ik zou eigenlijk niet weten hoeveel er precies in gaat ik kan er ongeveer ruim 350 kilometer mee rijden dus ik tussen de 35 en de 40 liter
@DMLB ceo wrote:
Jaa bij mij kwam hij ook gewoon op mijn pad. Is jou astra handgeschakeld?
Mijn G3 instal. bevalt wel goed alleen het verbruik in de stad wat minder!Die van mij is handgeschakeld en het verbruik valt me mee gemiddeld 1 op 10.
Ik heb trouwens de gas tank op de plaats van het reserve wiel liggen scheelt weer ruimte in de koffer
@DMLB ceo wrote:
Het wordt nog eens druk hier!!
Automaat nicee, ben er zelf erg tevreden over!
Hoe weet je zeker dat je EGR stuk is? Waar zou ik het aan kunnen merken?Waarom hebben jullie eigenlijk voor de Sedan gekozen i.p.v. 3 of 5 derus hatchback?
Enn granripper klinkt leuk met je sunroof! foto’s??De enige rede dat ik um rij is dat ik een goede auto nodig had en deze toevallig op het pad kwam.
Ik heb trouwens een 2.0 16v met G3 cdx uitvoeringIk rijd ook in een sedan zal er eens een foto hier erop knallen
Das een bekende auto…… ;)
9 juli 2011 om 16:50 In reactie op: inhouden bij 2000 toeren en buitentemperatuur > 16,5 graden. #17909957Rijden in noodloop kan wel maar is natuurlijk slechts een hulp middel om thuis te komen. Het kan gebeuren dat motor vormogen terug word genomen of dat de motor maar tot een bepaald aantal toeren kan draaien. Je brandstof gebruik kan omhoog gaan omdat je motor ecu de boel niet meer fijn afregeld maar gewoon zorgt dat de motor blijft lopen.
Allereerst welkom hier!
Ik heb ook gekraak gehad bij mijn astra. Het probleem was dat rubbers waar de veren van de achteras in liggen helemaal verteerd waren deze op gehaald bij de opel dealert en vervangen en gekraak was meteen over is niet veel werk
Welkom hier!!
De Koppaking is bij zo een motor makkelijk zelf te doen als je een beetje handig bent en de ruimte ervoor heb dan kan je voor 250 euro een hoop voor versleutelen2 juli 2011 om 08:13 In reactie op: inhouden bij 2000 toeren en buitentemperatuur > 16,5 graden. #17909952Sensoren hoeven geen foutcodes te geven en kunnen toch stuk zijn
Je zou nog eens kunnen proberen met uitlezen en dan kijken wat voor waardes eruit komen.
Deventer
Beste is gewoon een paar zaken afgaan en vragen voor offertes
Mijn maat laat het dor een proffesionele spuier doen die zeg maar grijs bij klust het scheelt veel in prijs maarje moet wel langer geduld hebben omdat ie het in de leeg loop uren doet
Gewoon Goedkeur
Druklagertje misschien heb je geen rare geluidjes erbij?
Fijn weer even verse olie en oliefiltertje erop gedrukt en netjes de bandjes opgepompt en alle vloeistoffen gecontroleerd cq bijgevuld.
5 juni 2011 om 07:17 In reactie op: ik wil graag leren sleutelen,bij wie kan ik dit leren ?? #17876452Kwestie van gewoon doen. Niet bang zijn om fouten te maken want daar leer je alleen maar van. Misschien is er ook wel iemand hier die jou een kleine theorie cursus auto techniek kan geven.
5 juni 2011 om 07:17 In reactie op: ik wil graag leren sleutelen,bij wie kan ik dit leren ?? #17876453Kwestie van gewoon doen. Niet bang zijn om fouten te maken want daar leer je alleen maar van. Misschien is er ook wel iemand hier die jou een kleine theorie cursus auto techniek kan geven.
5 juni 2011 om 07:17 In reactie op: ik wil graag leren sleutelen,bij wie kan ik dit leren ?? #17876454Kwestie van gewoon doen. Niet bang zijn om fouten te maken want daar leer je alleen maar van. Misschien is er ook wel iemand hier die jou een kleine theorie cursus basis autotechniek kan geven.
hij is wel mooi verlaagd
Ik gaat dan wel even naar de dealert in ieder geval bedankt voor de reacties
Dat is normaal met bredere banden komt doordat je meer rubber op het asfalt heb en een hogere rolweerstand en het profiel heeft er ook een invloed op het zijn geen schokkende verschillen maar toch je kan het wel merken.
weet je hoever je dan afzit van een frontale botsing?
Maar klote dat ie door is gereden misschien dat je nog wat kan regelen met de verzekering.
Ik denk zelf dat helaas zelf moet opdraaien voor die spiegelIk zal er niks aan doen en gewoon sparen voor een auot met meer vermogen het geld wat je uit gaat geven om een hoop pk’s eruit te halen kan je ook een auto kopen met een dikke motor.
Maar goed dat is mijn mening.
Ik zal zoals genoemd wel het open luchtfilter eraf gooien is alleen maar leuk voor het geluid
20 mei 2011 om 07:40 In reactie op: Distributieriem eerder vervangen dan voorgeschreven moment? #17881022Na 41000 kilometer is wel errug op tijd gewoon bij de 55000 doen beter iets te vroeg dan iets te laat
Ik gebruik altijd 2 schroevendraaiers :jerry
volgens mij zijn die 2 pennetjes voldoende ken je toevallig niemand die geen universeel setje heeft liggen om radio`s te demonteren? Je kan ook nog je dashboars kastje eruit halen om tekijken hoe de radio vast zit
-
AuteurBerichten