Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Staat die W niet voor ‘Wegleitzahl’ ofzoiets? Heb dat eens horen vallen ergens, maar weet niet meer waar..
Mooi werk zeg, hier word aandacht aan de COMPLETE auto besteed. Petje af! :wors
Makko, als ie ’t uiteindelijk doet ga je er wel schik van hebben. Zelf hebben we eens zo’n setje op een Unimog gebouwd. Ideaal, alleen wij hadden een complete kit, inclusief bobine.
Onvoorstelbaar dat dit hier gebeurt. :puke
Ben benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen :hmmz@jethro wrote:
Een kenteken alhier kun je wel vergeten. :(
Bij de TUV gaan ze ff twee dagen testen en controleren, en het is voor elkaar. :thumbZeker nog nooit met wat speciaals bij de RDW geweest?
Zojuist even de schorsing gecontroleerd. Thanks voor de herinnering, ook al kon ik nog tot november.
@js 400 wrote:
dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta’s en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.
Tja, leegroven wil ik ’t nu ook niet noemen denk ik. Ik neem aan dat de handelaar de prijs heeft betaald die de verkoper ervoor wilde vangen, en helaas is er geen liefhebber voor gekomen die dat geld wilde geven. Wel jammer dat zo’n auto naar ’t buitenland zou gaan, maar ja, weinig aan te doen.
Ik snap die drama om die duplicaatcodes niet helemaal, voor wat betreft het uiterlijk van de plaat. Ooit wel eens een mooie kentekenplaat gezien? ’t is toch allemaal niks…
Is dit niet de oude van I200 op ’t forum hier?
@eddepet007 wrote:
Iig weer mooi dat hij loopt
Maar wil geen lullige opmerking maken maar als je je andere topic door leest is dat meerdere malen gezegt o a door mij dat ie er verkeerd in kon zitten
Maar iig veel plezier gewenst nu karren met dat ding
Klopt Eddie, maar als je de kennis zelf nog niet zo in huis hebt is ’t soms lastig om te begrijpen wat iemand bedoelt, dan is ’t handiger als er iemand met een beetje verstand ervan er ff bijkomt. :thumbup
De afloop is in dit topic te lezen :thumb
D’r zit weer leven in :)
Ontsteking stak er andersom in, en tja, dan kun je de bougiekabels netjes volgens ’t plaatje erop doen maar dan heb je wel pech, en daarbij waren er ook een aantal andere dingen niet helemaal in orde. In ieder geval hebben we ff een klein ritje kunnen maken met deze toffe Manta :thumb
Op de terugweg ook nog even wat gebrainstormd voor wat laatste afsteldingen waarover ik Joel wel ff bericht zal doen.
Brandstofdrukmeter?
Extra luchtschuif?Wat bedoel je precies?
Is ’t niet zo dat je koudstartinjector (die op de kont van je injectiebuis) blijft inspuiten?
Alles staat of valt bij je eigen handigheid natuurlijk. Wat voor motorcode staat er op ’t blok?
@voederbiet wrote:
is die tegenwoordig niet van dualramfreak?
De Rothmans van Dualramfreak heeft een ander kenteken ;) Dus dat zal ‘m niet zijn.
Ook maar even verzocht om lid te worden :)
12 april 2012 om 08:18 In reactie op: restauratie opel manta b1+c24ne *update 12 mrt 2013* #17999839Nogal, volgens mij gaat Danny een beetje nat hier… :jerry
Je kunt er nog wel om lachen lees ik al wel weer :thumb
11 april 2012 om 12:46 In reactie op: restauratie opel manta b1+c24ne *update 12 mrt 2013* #17999828Mooie bolide om te zien zo, en het is toch weer ff wat anders dan anderen.
Toch vraag ik me af wat de persoon achter de auto probeert in de volgende foto:
@billathome wrote:
:wtf
’t Is een verzameling van problemen, ik denk gewoon dat de afstelling van ontsteking/gasklep/stationair etc niet meer klopt. Heb zo op afstand geen idee, maar z’n problemen staan omschreven in dit topic
Niemand uit zijn buurt die deze jongen ff kan helpen? :thumb
Eerlijk gezegd vind ik ’t een bijzondere test. Je kleppendeksel staat in verbinding met de randen van je cilinderkop, niet met je zuiger.
En een trillende zuiger, dat zal wel een kabaal maken zeg, lijkt me ook stug dat ie dan nog fijn loopt.
Maakt ie het geluid trouwens ook als je de koppeling intrapt, of is ’t dan weg?
Kheb dit uit de vraagbaak, en nu je ’t zegt, welke is er voor de pomp… zal vast en zeker ’t schema zijn van een met een mechanische pomp.
Voor de pomp zit er ook een 15a in, maar op welke positie, dat staat er dan weer net niet bij.
Heb ’t ff opgezocht:
1: 5a (rechterzijlichten en achterlichten)
2: 5a (allerlei verlichting)
3: 8a (interieurverlamping, grootlicht, alarmlichten)
4: 8a (ruitenwissers en sproeier)
5: 8a (aanjager)
6: 8a (remlampen en richtingaanwijzers)
7: 16a (achterruitverwarming)
8: 8a (toeter, indien aanwezig: sigaretteaanstekerverlichting/mistlampen)
9: 8a (reserve)
10: 8a (indien aanwezig: mistlamprelais)Is niet per se voor GSI, maar kan me niet voorstellen dat daar een enorm verschil in zal zitten.
Stond dat niet ook gewoon in ’t afdekkapje?
-
AuteurBerichten