Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
The Undertaker
DeelnemerDit zo’n typisch gevalletje van ‘een ander verziekt het wel voor je…’
Zonde van de GTC, gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Succes met de afwikkeling!
The Undertaker
Deelnemer
10 juni 2012 om 08:31 In reactie op: Electrische schema`s van een Astra F 1.6.szr bouwjaar 97 #180324272 juni 2012 om 19:08 In reactie op: Electrische schema`s van een Astra F 1.6.szr bouwjaar 97 #18032425The Undertaker
DeelnemerMeer: http://members.home.nl/opeltje/” onclick=”window.open(this.href);return false;
The Undertaker
DeelnemerMoet je dan iedere keer je kop vlakken?
The Undertaker
DeelnemerIk vind de RH’s beter tot hun recht komen en die maken de Kadett een stuk dikker.
The Undertaker
DeelnemerToerenteller is niet los over te zetten, de tellerplaat zelf is uit één geheel gemaakt.
Ter illustratie:
Astra F/Calibra/Vectra A:

Vectra B:

The Undertaker
DeelnemerGaat mij er meer om dat ik er maar 1 hoef te kopen en niet nog één als ik een V6 swap ga doen ;)
Hij komt trouwens niet in een Vectra B maar in een Astra F :agent
Voor het idee:

The Undertaker
DeelnemerZe zijn dus identiek en door middel van TECH2 om te programmeren tussen 4 en 6 cilinders:
Den richtigen Codeindex für deinen Tacho bekommst du vom FOH mittels TECH-2 programmiert!
Die Tachos lassen sich auf 6 bzw. 4 Zylinder programmieren und den KM Stand kannst du auch programmieren lassen, solange er weniger als 100 KM anzeigt !
The Undertaker
Deelnemer@Andre Botter wrote:
Ik kom als het goed is wel naar Assen maar Time Attack ga ik niet rijden.
Ik moeten nog wat dingen veranderen.Wat moet je nog veranderen dan?
The Undertaker
DeelnemerWaarom wordt hetzelfde GM-nummer eigenlijk gebruikt voor zowel 4 als 6 cilinder modellen?
Je zou dan toch verwachten dat ze identiek zijn.
The Undertaker
DeelnemerHoe weet je dan of het een 4 of 6 cilinder tellerbak is?
Verschil tussen de B1 en B2 ken ik.
The Undertaker
DeelnemerPM
The Undertaker
DeelnemerMooie nieuwe aanwinst!!
Blok wat er in ligt is interessant als de Y30SE erin komt, Astra F 2.5 V6 = :agent
The Undertaker
DeelnemerDuidelijk!
The Undertaker
DeelnemerDank je!
Ik weet dat klank persoonlijk is. Ging mij er meer om dat ik die CDR500 niet om zeep help omdat de speakers een hoger wattage hebben dan de OEM speakers.
The Undertaker
DeelnemerWelk relais was dat?
The Undertaker
DeelnemerBinnenkort eens luisteren bij een vriend van mij met een CDR500 en originele speakers. Dit schijnt goed te klinken, ook bij wat zoekwerrk hier op het forum. Als dit mij bevalt dan vervang ik de JBL’s voor originele speakers. Ik heb geen zin in problemen met de radio. Als extra plaats ik dan een Alpine SWE-1000 Actieve Subwoofer.
Bedankt voor de informatie!
The Undertaker
DeelnemerMeer de vraag of ik de JBL composet te kan laten zitten ikm de CDR500, het is eigenlijk niet de bedoeling om een versterker in te bouwen.
Na wat leeswerk werkt een High/Low converter negatief voor het geluid. Enige passende oplossing is een Alpine PXE-H650, daar moet dan weer een versterker op. Dit laatste is alleen de uiterste noodoplossing.
Je tip neem ik mee ;)
The Undertaker
DeelnemerMooie velgen, Astra ziet er goed uit!
The Undertaker
Deelnemer:thumb
The Undertaker
DeelnemerAls je dat al een tijd niet hebt gedaan is dat wel een aanrader. Anders moet je hem uitlezen, dan weet je meer.
The Undertaker
DeelnemerDacht eerst na over een LPG installatie in mijn GSI. Deze plannen zijn definitief van de baan en begin volgend jaar komt er een Corsa C 1.7CDTI bij. (Wij rijden 35.000km per jaar)
30 april 2012 om 20:39 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17453219The Undertaker
DeelnemerEn dan zeker zeggen dat het jouw fout was! :argue
The Undertaker
DeelnemerAls ik het zo zie zijn alle modellen tussen 2003–2006 Umweltzone 4.
Prijzen zijn daar in Duitsland een stuk minder, misschien toch importeren.
-
AuteurBerichten
