Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
The Undertaker
Deelnemerorigineel gepost door AstraG5
bedankt voor de nuttige info.
Ik heb nog nooit op een winterband gereden dus weet ook het verschil niet maar ik denk dat ik ze toch maar ga aanschaffen om elk probleem voor te zijn!Verschil ga je zeker merken. Mijn eerste ervaring met winterbanden was veel meer grip op nat wegdek, later met de sneeuw was het helemaal geweldig. Je rijstijl pas je aan aan het weer, die combi met winterbanden is echt een aanrader.
The Undertaker
DeelnemerDe mijne er gisteren omgelegd, en bij de auto van mijn vrouw vandaag. Mijn banden waren aardig glad aan het worden dus in het voorjaar komen er 4 nieuwe banden onder.
The Undertaker
DeelnemerIk heb ze vorig jaar via marktplaats gekocht, nieuw in ongeopende doos
The Undertaker
DeelnemerMooie Kadett :wub. Koplampen zijn niet mijn smaak maar passen wel in de overal-look. Nu alleen nog een zwarte dakhemel en dan is het helemaal Black is beautiful
The Undertaker
DeelnemerIk heb nu de standaard (B4 gas) maar wil volgend jaar Bilstein B6 Sports hebben. Hier zijn de prijzen wel goed: http://www.tvhautoteile.de/shop/
B4 ligt daar voor jouw auto rond de 200 voor voor en achter en de B6 rond de 440 exclusief verzenden. Voor zover ik weet heeft de Astra G al gas gevult en zou ik hier lekker mee blijven rijden, zijn ze aan vervanging toe dan vervangen.
The Undertaker
DeelnemerHalfords heeft ze staan, anders Brezan of zoiets
The Undertaker
DeelnemerEibach is goed en (vind ik zelf) comfortabel, al zijn korte hobbels wel gevoelig. Ik rij met Eibach Pro -30mm ikm Bilstein, ik wil niets anders meer.
Een schrofeset is wel leuk maar duur en ik zal mijn auto nooit zo laag kunnen rijdena als ik wil omdat ik mijn straat dan niet meer uitkom. :hmmz
The Undertaker
DeelnemerThe Undertaker
DeelnemerIs puur de wisser, arm blijft gewoon zitten
The Undertaker
DeelnemerThanks, net gezocht, 165 euro voor een V6-set

The Undertaker
Deelnemerorigineel gepost door 2e-c14nz
Ik hoor ook zeer goede verhalen over de bosh aerotwins. wil ze binnen kort ook halen.Zijn top, heb ze nu een jaar erop zitten en ben er zeer tevreden over.
The Undertaker
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Is zo’n distributie gereedschapset ook ergens te koop?
Zoek nog zo’n gereedschap set voor mijn X20XEV en voor de V6-motoren
Hazet heeft geloof ik wel het een en ander in het assortimentThe Undertaker
DeelnemerReden dat je de waterpomp meepakt is omdat de spanning op je distributie riem anders wordt waardoor de as van de waterpomp anders wordt belast waardoor je vervolgens weer lekkage kan krijgen. Ligt de handel er af, vervangen hem dan, zijn niet echt de kosten.
TC lampje blijft branden als je hem uitschakelt, bij inschakelen gaat hij uit. Moet hij in actie komen dan zal hij oplichten.14 oktober 2010 om 18:13 In reactie op: Vectra 2000 4×4 gestopt, Vectra A turbo opknapper gekocht #17716942The Undertaker
DeelnemerGa je voor het latere type achterlichten of niet?

The Undertaker
DeelnemerZweedse Opel Astra MK3 Convertible met zelfgebouwde 200TS achterbumper!!!
Thread: http://www.mk3oc.com/forum/showthread.php?17116-Opel-Astra-MK3-Convertible




308’s (front)

288’s (rear)

Why can’t it be spring now?
9 oktober 2010 om 19:46 In reactie op: welke banden zijn het best voor zomer en voor winter? bij ve #17740358The Undertaker
DeelnemerAstra F GSI X20XEV uit 1996
zomer: Bridgestone Potenza RE050A 195/55/15
winter: Continentaal TS 830 195/55/15The Undertaker
Deelnemerorigineel gepost door Barrythefirst
Een VR6 is toch origineel 2.8(174pk) of 2.9(190pk)Of maak ik een fout
Irmscher leverde de Vectra i35 en deze had een z32se kompressor
met 302pk en 370nm dus qua vermogen klopt het welKlopt als een bus maar dit is een opgeboorde naar 3.0
The Undertaker
Deelnemerorigineel gepost door gsipiloot
dan ligt t aan mij dan want ik heb met een simpel 2 litertje ook 300pkvandaar dat ik t wat weinig vondt
Jij hebt een C20LET met een lage compressie. Hij heeft een 3.0 VR6 (zonder supercharger rond de 220ps denk ik) 80ps erbij zonder verdere motoraanpassingen.
The Undertaker
DeelnemerThe Undertaker
DeelnemerMooie Rekord :wub, altijd fijn om te zien dat mensen passie hebben voor het behoud van een oude auto!!
The Undertaker
Deelnemerorigineel gepost door gsipiloot
3.0 v6 met supercharcher en nog maar 300pk….vindt ik wat weinig of ben ik nou gek?
en die corrado…….. is echt t enigste model van vw wat echt vet is:wub
ik wil er wel 1 waar een c20xe met webers in hangtking:
Met een X30XE met kompressor kom je ook niet hoger, 300pk is netjes. Alleen als je de compressieverhouding omlaag haalt kan je hoger uitkomen, denk hierbij aan
de oude calibra van Frank Denker
400 pk en 545NmThe Undertaker
DeelnemerMee eens, ik had hem zo geplaatst:

Ook had ik voor een hoger intercooler gekozen zodat deze achter het inlaatgat van de bumper valt zoals Botter dat heeft.
Verder een mooie Kadett, helaas zijn ze al erg schaars…
26 september 2010 om 19:52 In reactie op: Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012! #17560340The Undertaker
Deelnemerorigineel gepost door bettus accu
dankje! ik zal het tegen mijn pa zeggen. hij is namelijk degene die het uitdeukwerk doet, ik mag het schuurwerk doen.:thumbup:hmmzIs wel de basis voor een mooie lak :agent
26 september 2010 om 19:41 In reactie op: Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012! #17560338The Undertaker
DeelnemerMelvin, ik ben steeds meer onder de indruk van de werkzaamheden die jullie doen. Mijn liefde voor Opel is met de jaren gegroeid en als ik een Opel old/youngtimer zie rijden kan ik dit alleen maar waarderen.
Keep up this work!!!
The Undertaker
Deelnemer:oTragisch… Heel veel sterkte Jan met het verlies van je verzameling.
-
AuteurBerichten