The Undertaker

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 700)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: VERLAGEN !!!! #17810584
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1859677&tid=141931&author=volkanE]Dus ik ken niet alleen maar met veren verlagen 3 á 4 cm..????[/rquote]heb ik wel gedaan

    In reactie op: VERLAGEN !!!! #17810582
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1859659&tid=141931&author=volkanE]Hoeveel geef ik uit aan zo iets..? Wil ook niet te duur uitkomen.[/rquote]Bij SKG-Carstyling.nl was ik voor de set voor en Astra F 155 euro kwijt, zeker niet goedkoop maat ik wil niks anders meer ikm de originele schokbrekers

    In reactie op: VERLAGEN !!!! #17810579
    The Undertaker
    Deelnemer

    Neem een 30mm Eibach pro-kit niet te laag en zeker niet TE stug.
    Banden lopen zeker niet aan.

    In reactie op: Wielbouten afgebroken #17810434
    The Undertaker
    Deelnemer

    Is het eigenlijk aan te raden om je wielbouten om de zoveel tijd te vernieuwen?

    Ik heb een zomer en winterset, 2x per jaar gaan de bouten los en weer vast op 110Nm met een momentsleutel. Banden vervang ik voordat ze er weer op gaan, wissel ze van achter naar voor en omgekeerd en dan 1x in de 2 jaar een nieuwe complete set.

    In reactie op: radiateur #17809983
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1858618&tid=141849&author=wim-v6]ik heb meestal zelf minimaal 10liter koelvloeistof in de kast, meestal gaat er nog geen 5 liter bij.

    Willem[/rquote]Jij bent ook echt op alles voorbereid :P

    In reactie op: astra f flink verlagen?? #17805901
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1858243&tid=141437&author=manta11]Tip voor drempels schuin erover werkt altijd en achteruit is misschien waanzinnig maar gaat ook goed:agent[/rquote]Tenzij deze zo hoog is (in mijn geval een oprit) waarbij je einddemper achter een toeptegel blijft steken en je je voorpijp afscheurt :swear

    In reactie op: How to…. deurpanelen demonteren #17366383
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1857936&tid=77060&author=Koentjuh88]Hey Speaker,

    Ik zie dat jij in het verleden al een keer liet zien hoe je de verlichting van je dashboardverlichting kan vervangen. Alleen toen ging het om een Vectra b, volgens mij!!
    Werkt dit hetzelfde bij een Vectra C?, en denk jij dat het vervangen van alle LED’s, dus ook de functieknoppen, bij een vectra C net zo “gemakkelijk” gaat als dat je eerder omschreef?

    Of misschien iemand anders hier al ervaring mee?

    Alvast bedankt.

    Koen[/rquote]Geen Vectra C maar een Astra H, werkt hetzelfde:
    http://www.detailingbliss.com/forum/show-shine/5030-astra-nurburgring-vxr-3-month-detail.htm#post75603
    Let overigens op de poets-fetish van deze man :jerry

    In reactie op: mening gevraagt #17809281
    The Undertaker
    Deelnemer

    Kap dicht laten, dan ziet niemand het.:P

    In reactie op: saab bak in calibra #17717573
    The Undertaker
    Deelnemer

    Voor dagelijks gebruik is een compressor zo wie zo duurzamer/betrouwbaarder dan een turbo. Meer omdat bij een turbo de laaddruk vaak toch hoger is.

    In reactie op: Plek voor een Parrot kit in een Astra G #17809450
    The Undertaker
    Deelnemer

    In de asbak.

    In reactie op: astra f flink verlagen?? #17805899
    The Undertaker
    Deelnemer

    6cm zegt helemaal niks. Mijn GSI was 2,5 cm verlaagd met een G&M verlagingsset en was lager dan die van Astra F Vaassen:

    In reactie op: mening gevraagt #17809278
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1857961&tid=141796&author=Pastra]Behalve dat die stickers heel mooi staan vergeet niet ALLE bedrijven/merken aan te schrijven die je op de auto wilt stickeren!
    Anders krijg je geheid rechtszaken aan je broek!
    [/rquote]:hmmz Zouden die bedrijven niet blij zijn met gratis reclame???

    In reactie op: saab bak in calibra #17717571
    The Undertaker
    Deelnemer

    http://www.franke-turbotechnik.com/Vectra_A_MV6T_Turbo_X30LET.html

    [youtube]Fuuik-F6B5s[/youtube]

    [youtube]nheynHzPigQ[/youtube]

    Bij een Y32SE zou ik voor een compressor gaan 0,4-0,5 bar (maximaal) omdat de zuigerbodem bij deze motoren dunner is dan bij de X30XE (heb ik me laten vertellen)

    In reactie op: Chip op maat: hoever kan je gaan? #17808937
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1857739&tid=141760&author=Miruni]Ook wanneer je C20let zuigers plaats kun je de orginele ecu remappen en hier mee gaan rijden.
    Je hebt dus niet perse DTA of KMS nodig.
    Het enigste wat je niet met de orginele ecu van een X20XEV kan is de turbodruk regelen.

    Een APEXI turbodruk regelsysteem erbij en rijden maar.

    [/rquote]Bedankt voor de informatie! Ik heb nog geen concrete plannen, vroeg me meer af wat er mogelijk was met remappen.

    In reactie op: Nieuwe camera uitproberen #17809199
    The Undertaker
    Deelnemer

    Die Calibra’s… je komt ze ook overal tegen :P

    Jammer dat het weer niet meewerkte.

    In reactie op: Engelse 4×4 tuner? #17694028
    The Undertaker
    Deelnemer

    http://www.cav16.co.uk/ maar is een vertegenwoordiger van die in Zwitserland.:hmmz

    VTS – Vauxhall Transmission Services maar de link doet het niet helaas.

    bron: http://homepage.ntlworld.com/betyouaint/PerfPart.htm

    Anders deze uit zweden: http://www.maxxtuning.se/

    hebben een Calibra turbo 4×4 met 600pk.

    In reactie op: saab bak in calibra #17717569
    The Undertaker
    Deelnemer
    In reactie op: x20xev krukassensor? #17809100
    The Undertaker
    Deelnemer

    Klinkt misschien gek maar check de stekker en kabel eens van je koelvloeistofsensor. Bij de C20XE kan deze problemen geven, misschien bij de X20XEV ook.

    Bron: http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=3&t=16010&start=0

    In reactie op: GTS: Lamme achterklep #17809109
    The Undertaker
    Deelnemer

    Zuigers zijn er door heen denk ik zo :hmmz

    In reactie op: VAG COM kabel #17808584
    The Undertaker
    Deelnemer

    ebay

    In reactie op: saab bak in calibra #17717567
    The Undertaker
    Deelnemer

    Betreft hier een DIY turbokit voor een Golf R32, puur ter indicatie: Prijs: € 3990,00 (excl btw)
    3.2L V6 24V / R32 Do-it-yourself Turbo kit

    Basic Turbokit.

    We experience many times customers bought the wrong parts, somewhere on the internet.

    This Basic turbokit is for the enthusiastic who wants to order parts which are suited to each other, but want to fabricate the boost pipes and down pipe himself.
    So the right turbo for the right manifold for your application and hp/Nm.
    This system can save labour costs and customized preferences can be done.

    The chip and turbo are far out the most important parts of a good setup.

    We do not offer Ebay, Chinese or other similar internet turbo’s in our kits.
    The GT turbo’s we use are minimum 1000 euro and up to 1650 euro.
    Ebay sets include a cheap worthless turbo that would cost max 200 euro.
    We will supply the turbo with the right a/r turbine and the right compressor wheel.

    The parts used in our Basic turbokit are almost the same parts as used in our own `complete` turbokits.
    No need for looking somewhere else to get it cheaper .
    The price is very good, counting in that this kit includes full mapping(custom chip)
    We sell these sets to tuners also because of the very good chip we supplie with this set.
    Our unique chiptuning skills stand for very good drivability, power, and low fuel consumption.

    Parts included:

    - GT30/35R BALLBEARING Garrett turbo.
    - Oil feed
    - Oil return
    - Water feed
    - Water return
    - Exhaust manifold: cast iron, OR stainless steel.
    - Wastegate 38mm or internal Wastegate
    - Steel headgasket(spacer only)
    - Flexible section for downpipe 2 – 3 inch
    - Intercooler core. large or small. 3 model available.
    - Injectors up to 600hp.
    - Custom chip incl fine-tuning in our shop
    In reactie op: saab bak in calibra #17717565
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1857347&tid=132074&author=Maurice89]Pfoe dat is aardig wat geld:P Zal alvast beginne met sparen[/rquote]Vind het eigenlijk wel meevallen. Helaas ben je er niet met een turbo alleen. Een complete turbokit zal aanzienlijk hoger liggen, uitlaatsysteem, interkoeler en chip op maat (een must) of een DTA/KMS systeem erop

    In reactie op: saab bak in calibra #17717563
    The Undertaker
    Deelnemer
    In reactie op: MIJN CALIBRA V6 #17778617
    The Undertaker
    Deelnemer

    [rquote=1854673&tid=138907&author=NEDO]@Maus En zoals ik aan de telefoon ook zei HELLLLLLL NOOOOOO Haar krijg je echt niet meer terug :jerry:jerry:jerry
    Ik laat haar zeker in haar waarde.
    Ik ga de quadconversions niet meer erop zetten.

    [/rquote]Top!!! Blijf dit echt een dikke Calibra vinden :wub Straks met de 3.0 erin is hij gewoon af.

    In reactie op: olie verbruik vectra B #17805725
    The Undertaker
    Deelnemer

    Welke motor?

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 700)