Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
22 februari 2011 om 20:27 In reactie op: [Foto's Gezocht] Calibra MV6 Supercharger ex Frank Denk #17822009
The Undertaker
DeelnemerGeen idee eigenlijk, auto staat nog wel op kenteken, laatste ter naam stelling op 02-02-2001, toen had hij hem nog meen ik. Op kenteken een X25XE en het kenteken is geldig:hmmz
Moet de tweede flash nog steeds een keer hebben:vertag
22 februari 2011 om 20:18 In reactie op: [Foto's Gezocht] Calibra MV6 Supercharger ex Frank Denk #17822007The Undertaker
DeelnemerZitten zeker veel knaken in. Blok stond een jaar of 6-7 geleden te koop voor 10.000 euro :o
The Undertaker
DeelnemerCalibart16V ==>> Laatst gezien: 12-15-2010 op 22:46
22 februari 2011 om 19:35 In reactie op: [Foto's Gezocht] Calibra MV6 Supercharger ex Frank Denk #17822005The Undertaker
DeelnemerZag trouwens dat het kenteken nog steeds geldig is.
The Undertaker
DeelnemerIk wil een V6 en al heel lang. Ik rij 30.000km per jaar en daar vind ik een V6 beter voor geschikt ;)
Wat verbruik betreft verwacht ik met mijn rijstijl niet veel meer verbruik ten opzichte van de X20XE die er nu in ligt. Jerremy en Wim-V6 kunnen dat wel beamen.
The Undertaker
DeelnemerIk zeg: Eibach Pro-kit -30mm
De Astra GSI zakt hiermee 1cm (is fabrieksaf al 2cm verlaagd), de rijeigenschappen worden sterk verbeterd al moet je bij drempels er zacht over heen omdat ze iets stugger zijn, niet qua hoogte.
Originele schokbrekers kan je blijven gebruiken. Ik heb ze er onder gezet toen bleek dat ook bij mij beide voorveren waren gebroken. Set koste iets van 135 euro.
Bij mij zijn wel de veerpootrubbers aardig weg. heb je nieuwe of goede dan zal de voorkant nog een c of 1-2 hoger staan. Ik heb GEEN problemen bij drempels omdat de auto iet veel lager ligt dan standaard.
Voor met originele veren:

Met de Eibach:


The Undertaker
DeelnemerBlijft mooi, een Kadett GSI. Hij ziet er goed uit!!
The Undertaker
DeelnemerInlaat wel, maar betreft de gasklep, nokkenassen, uitlaat, luchtfilter, injectoren, vliegwiel, eigenlijk de basispricipes van motortuning zijn hetzelfde, maar dat geld voor iedere motor.
Links was ook bedoeld om aan te geven wat mogelijk is.
The Undertaker
DeelnemerInfo over de LMM: http://www.opelomega.nl/technisch/documentatie/6-luchtmassameter
The Undertaker
DeelnemerHier staat veel info over het tunen van een V6. Site si opgezet voor een Calibra V6 maar kan natuurlijk ook goed gebruikt worden voor de Vectra B/Omega B/Vectra C
The Undertaker
DeelnemerOriginele GM onderdelen: http://eshop.original-teile.de/en/home/
20 februari 2011 om 16:49 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373151The Undertaker
DeelnemerMisschien heb ik er over heen gelezen maar ga je buiten de WM-injectie ook nog NOS koeling gebruiken voor je intercoolor?
Zo als dit:

The Undertaker
DeelnemerIk ben hier ook wel benieuwd naar :hmmz
The Undertaker
DeelnemerKlote zooi, blijf met je fikken af van andermans spullen :fy1
The Undertaker
DeelnemerKan de remschakelaar zijn, deze dit op het pedaal.
The Undertaker
DeelnemerWelke kleur hebben jullie?
Ik wil de verlichting zo dicht mogelijk tegen de OEM kleur hebben (amber geel)Ik heb witte in mijn middenconsole zitten maar dit is eerder grijs/blauw. Dus geen wit meer voor mij!
The Undertaker
DeelnemerOk Thanks. Er zijn er hier namelijk ook die er Castrol Racing olie 10w 60 vol synthetisch in gooien maar dei rijden er niet mee in de winter.
The Undertaker
DeelnemerMijn eerste echte PC was een Pentium 100 met 24MB intern geheugen, dit was in 1995 en toen was 24mb best veel :P
The Undertaker
DeelnemerJeroen, welke olie gebruik jij in de V6?
19 februari 2011 om 20:07 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472014The Undertaker
DeelnemerMooie optie :agent
The Undertaker
Deelnemer[rquote=1872927&tid=143052&author=Oenatje]ik kocht met het wk italie (1990) een nieuwe c64. computer en disk drive 5 en een kwart
was een wk pakket. kosten me 1000 gulden. ik was toen 10 jaar
ik heb daar enorm VEEL plezier van gehad.[/rquote]Geweldige computers. Wij hadden een ninja spelletje erop, moest dan eerst een halfuur laden vanaf een bandje waarna hij na 3minuten vast liep:swear
Verder een Atari spelcomputer en eduro en space invaders :wub
The Undertaker
Deelnemer[rquote=1872542&tid=142938&author=Maurice89]Word je auto ook goed gekeurd met die us verlichting?[/rquote]Waarom niet, knipperlichten achter moeten oranje of rood zijn, als alles naar behoren werkt dan is het geen probleem.
IK ben wel geïnteresseerd hoe je dit heb gedaan :hmmz
The Undertaker
DeelnemerNadeel van Carglass is dat ze goedkoop zijn. Als ik een nieuwe ruit moet hebben en dit bij de dealer wil laten doen dan gaat mijn no-claim omhoog :fy1 En dit omdat verzekeringsmaatschappijen Carglass aanwijzen als reparateur
Ruiten van Carglass zijn dunner. Ze leveren overigens wel GM-ruiten voor bijvoorbeeld een Astra H met regensensor, gek genoeg….
The Undertaker
DeelnemerIk zeg: OEM
De originele achterlichten met de donkere balk maken een Calibra juist dik. Afterburners, LED, Lexus en andere achterlichten maken hem niet mooier maar wel goedkoper uitziend, maar dat is natuurlijk persoonlijk voor iedereen.The Undertaker
DeelnemerZou moeten kunnen denk ik, denk wel dat je 4 handen nodig hebt hiervoor, de één houd het geheel omhoog, de ander “kit” het opnieuw af.
Alleen de oude pakking verwijderen wordt wel lastig:hmmz
-
AuteurBerichten