the aviator

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 168)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: brandstof druk regelaar standaard of hoger #17503704
    the aviator
    Deelnemer

    origineel gepost door sram
    en ik weet et ben eigenwijs.:D

    Maar je hebt er wel van geleerd :D :jerry

    In reactie op: zo laatste x meningen gevraagt #17503972
    the aviator
    Deelnemer

    origineel gepost door M~V
    velgen in de kleur van je auto

    vind ik niet misstaan en wel wat hebben. Toch net weer dat beetje anders.

    En zilver mag misschien wel standaard zijn, maar staat wel vet :D

    In reactie op: "E-turbo" #17500482
    the aviator
    Deelnemer

    haha, dacht al dat t “prut” was :P

    origineel gepost door brieken
    Gewoon niet doen. Geld in je zak houden. En sparen voor echte tuning.

    Gaat helemaal goed komen, ben al hard opweg :)

    In reactie op: Groep A uitlaat #17482129
    the aviator
    Deelnemer

    De motor die er uiteindelijk in komt zal de volgende setup hebben:

    Lexmaul inlaat;
    spagetti uitlaat;
    SEH-zuigers;
    andere nokkenas (aantal graden ben ik nog niet uit wat erin gaat);
    chip om het zaakje kloppend te houden.

    Het laatste zal dan de uitlaat zijn. Groepje A of standaard, iig wat beter bij deze setup zal passen..Als een Groep A alleen voor het geluid bevordelijk zal zijn is het nog een twistpunt om dan zo’n uitlaat aan te schaffen :hmmz

    in ieder geval bedankt voor de reacties tot nu toe :thumbup

    In reactie op: 276 graden nokkenas #17474866
    the aviator
    Deelnemer

    origineel gepost door Corsa_GSi
    Binnenkort kunnen we het wel testen ff de Tigra op de bank toch…

    C20NE
    276 graden Schrick
    Geflowde kop
    Lexmaul
    Spaghetti spruitstuk
    Simons Groep A

    king:

    En, het resultaat al binnen? Ben wel benieuwd namelijk :jerry Setup van mij is ook ongeveer hetzelfde, twijfel alleen nog wat voor nokkenas ik zal nemen..

    In reactie op: ik vin het geen geld #17481912
    the aviator
    Deelnemer

    Hey, das mijn ouwe motorkap :p

    Hij was idd een “0” vergeten..wou al zeggen, wat hij had vertelt wat tie eraan had gedaan, zal die idd geen 1500 euro gaan vragen..

    In reactie op: Calibra V6 *Nieuwe Foto's* 16 April! #17414252
    the aviator
    Deelnemer

    Damm, blijft een mooie auto! Vindt het tot nu toe één van de mooiste…Ik moet zelf nog even verder dromen voordat ik ook zo’n mooie calibra heb :D Hou hem in ieder geval heel kerel :thumbup

    In reactie op: Snelle nokkenas? #17467807
    the aviator
    Deelnemer

    Moet men dan ook de chip niet laten herschrijven? Aangezien er nu een nokkenas in komt met andere waarde..Of kan je gewoon een andere nokkenas ingooien en verder standaard (zonder te chippen) doorrijden?

    In reactie op: calibra turbo voor 1000 euro……….? #17466190
    the aviator
    Deelnemer

    Wel een mooi kleurtje, wou ooit ook zo’n kleur hebben :) op de krassen na zeker een prima wagentje idd..ben benieuwd waar die belandt..

    In reactie op: verzekering calibra #17462831
    the aviator
    Deelnemer

    Zo, echt goedkope verzekeringen hebben jullie :o Ik kom met WA+ zo rond de 70 euro uit :( wat is jullie geheim :p??

    the aviator
    Deelnemer

    origineel gepost door Kentius
    het Lampje heb ik er tussen uit gehaald , eigenlyk de hele houder..

    loopt er geen stroom meer door de draden nu ? eigenlyk niet nee omdat de cirquit wordt afgesloten ?

    Als je de houder eraf hebt gehaald en er hangen nu zeg maar 2 draden los, dan moeten die nie tegen elkaar aankomen! maar anders kan ’t geen kwaad..

    In reactie op: turbo-systeem op 2.0SEH?? info gevaagd #17386264
    the aviator
    Deelnemer

    Nou zou men andere zuigers en drijfstangen kunnen nemen met alles erop er dr aan, maar kan de krukas van een NE de pk’s wel aan? Zijn er uberhaud ook sterkere en/of lichtere krukassen (net als het vliegwiel) te koop?

    the aviator
    Deelnemer

    naja, als je de lamp verwijderd verbreek je ook het circuit dus zal er geen stroom meer lopen door de draden. wel is het raar dat tie blijft branden ja, voor dat probleem zou ik zelf ook even moeten spieken hoe dat geschakeld zit (nooit echt op gelet).

    In reactie op: calibra achterzijramen vervangen?? #17461420
    the aviator
    Deelnemer

    zijruitje zit aan de binnenkant alleen vast met die kunstof moertjes en is niet gekit aan de auto verder..Ik heb al die kunstof moertjes losgedraait en dan moet je het ruitje er voorzichtig uitdrukken..de strip die aan de bovenkant (aan ’t dak) loopt, zit bevestigt aan het dak met schroeven en die krijg je niet los. je zult dat stripje dus ook wat meer naar buiten moeten drukken om die ruit er uit te krijgen..

    hier heb je alvast een foto van die kunstof schroeven, als je wilt kan ik meer foto’s voor je maken omdat ik er al 1 ruit uit heb. Succes!

    ps, het rubber wat is gaan golven zit idd vast aan je ruit..

    In reactie op: Eindelijk een calibra V6!!! #17459887
    the aviator
    Deelnemer

    origineel gepost door AsconaC20NE
    ik vind dit persoonlijk een van de mooiste kleuren op een cali :thumbup

    zeker weten! En zoals eerder opgemerkt, een zeer mooi exemplaar..houden zo ;)

    In reactie op: turbo-systeem op 2.0SEH?? info gevaagd #17386258
    the aviator
    Deelnemer

    origineel gepost door Kilat
    Wil ook een turbo systeem nemen voor de corsa c20ne.
    HG-motorsport verkoopt ook kits hiervoor:D Heeft iemand hier ervaring mee?

    :o WOW, werd direct blij toen ik dit zag :D was al een tijdje info aant verzamelen over een turbo systeem voor een 8v. maar op die site kan je een heel pakket samenstellen..

    Ik zal het pakket alleen nog moeten samenstellen met iemand die verstand heeft van turbo zaken..Maar ik heb iig weer een uitdaging :D

    In reactie op: Kleine vraag #17454196
    the aviator
    Deelnemer

    :hmmz Dat kantelen is idd wat er zou kunnen gebeuren..misschien dat ik de derde steun ook maar even mee moet overzetten en evt. een krik ter ondersteuning..

    In reactie op: (Zij)raamrubbers zijn gaan golven #17450905
    the aviator
    Deelnemer

    origineel gepost door wim-v6

    Vocht komt toch wel onder de rubbers (Condens)

    Willem

    bedoel je hiermee dat er aan de binnenkant van de auto condens optreed :hmmz? daar heb ik namelijk ook last van sinds t echt nat weer is..vindt t maar vervelend allemaal :P

    In reactie op: Show hier je Calibra #17302638
    the aviator
    Deelnemer

    Ik heb nog wel een bumper voor je :) Hij is wel rood maar verders netjes en compleet met klepje :P

    In reactie op: (Zij)raamrubbers zijn gaan golven #17450901
    the aviator
    Deelnemer

    Ts een body van een turbo en er zitten idd turbovelgen onder :) Ben nou bezig met verzamelen van onderdelen en binnenkort wordt de auto even onder handen en opnieuw gespoten..moet alleen nog ff kijken wat de rubbers gaan doen deze winter..anders moet ik die ook maar vervangen..

    origineel gepost door Gsifreak
    Heb je trouwens een V6 of een Turbo?

    aangezien die Turbovelgen:wors

    In reactie op: (Zij)raamrubbers zijn gaan golven #17450890
    the aviator
    Deelnemer

    oh, ben nie de enigste zo te horen :P maar dit is nu pas gebeurt toen t sneeuwde enzo..

    In reactie op: (Zij)raamrubbers zijn gaan golven #17450887
    the aviator
    Deelnemer

    de foto’s:


    In reactie op: abs in de war?? #17429934
    the aviator
    Deelnemer

    Dat probleem heb/had ik ook..Maar bij mij gaat ’t abs lampje op gegeven moment wel branden..Maar een keer bij ’t wisselen van mijn banden vertelde die bandenboer mij dat t vaak gebeurde dat die sensoren vies werden en storing gaf..Hij spoot met zn luchtpistool de omgeving rond de remschijven dus helemaal schoon en ik had er een hele tijd geen last meer van..

    k zou zeggen, spuit is schoon en check it out :)

    In reactie op: 20SEH in calibra? #17429809
    the aviator
    Deelnemer

    Okee..vooral dat laatste wou ik weten..Ik zal zoiezo nie blazen als een idioot :P maar t zou zonde zijn als ik opweg ben naar de chipper en me motor ligt alweer in puin..

    Thanks voor de toelichtingen :thumbup

    In reactie op: 20SEH in calibra? #17429806
    the aviator
    Deelnemer

    Heb je dan perse een nok van een seh nodig, of werkt dat spul ook nog (fftjes) met NE nokken? Want als de motor weer inelkaar zit (met seh zuigers) en je wilt gaan chippen moet ik me nog verplaatsen..kan ik de motor dus veilig starten zonder dat tie naar zn gootje gaat?

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 168)