Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
remklauw eraf halen en dan even kijken of je zuiger makkelijk terug gaat.
zo niet zijn er 2 mogelijk heden of je zuiger zit vast geroest in je cilinder.
of er is een remslang verstopt . dat tweede test je heel makkelijk door je nippel los tedraaien en dan je zuiger terug duwen gaat hij dan wel soepel is je remslang verstopt(gebeurd weinig)en kijk ook even of je geleider bussen van je remklauw soepel gaan en of je remblokken niet helemaal vast gerrot zitten
kijk eens even in je verdeelkap of daar alles goed zit.
en kijk ook even of je bobine een vonk geeft haal je bobinkabel van je verdeelkap af en zet daar even een bougie op dan zie je of hij wel of niet vonkteven kijken of ze niet gewoon versleten zijn.
en anders is het ook mogelijk dat ze vast zitten.
los halen gangbaar maken en rijden maar weer (en weer vast zetten natuurlijk)die zit boven je achteras
zit vast aan je chassis en met een veer verbonden aan je achteras
en wat mrmonkey zegt , spuit hem maar lekker in met kruipolie en flink heen en weer halen.
heb zelf nog nooit zo’n ding vervangen ik heb ze zelf altijd gewoon weer gangbaar weten te krijgen21 augustus 2011 om 18:04 In reactie op: Grote beurt voor 175 euro gehad? is dat goedkoop? #17768259je kan een grote beurt net zo ruim maken als je zelf wil.
maar onder een grotebeurt versta ik niet alleen wat filters en olie vervangen.
maar ook alle remmen compleet schoon en gangbaar maken plus remvloeistof verversen, je wielen ballanceren.
bij een grote beurt hoort je auto goed aangepakt te worden.
vroeger (sommige auto’s nu ook nog) moest je de kleppen stellen en bij de ene auto is het makkelijk maar bij de andere een pokke klus.goed kijken of je tijdens het vervangen van je dynamo niet perongeluk iets los getrokken heb of iets vergeten heb vast te zetten
met torx altijd goed opletten of je de goed maat te pakken heb.
soms lijkt het of je de goede maat heb maar is het toch net een maatje groter.
en als je een maatje teklein heb draai je ze heel snel kapot.uitboren is een optie, heel misschien krijg je hem met een platte schroeven draaier nog los.
lijkt me sterk dat ineens al je deur sloten kapot zijn,
kijk is of je sleutel nog heel is en geen stukje is afgebroken.
heb je geen reserve sleutel ?kan zijn dat je v-snaar gewoon op is.
op een gegeven moment kan je spannen wat je wilt maar heb de v-snaar geen goede grip meer.
de rede dat hij gaat piepen wanneer je fan aanslaat is omdat je dynamo dan meer vermogen vraag.
en je v-snaar dan nog meer moeite heb om vast te houden en dus gaat slippenwaarom moeten ze nou weer een kadett slopen? pak liever een golf ofzo
21 juni 2011 om 15:39 In reactie op: Kan geen code invoeren op mijn radio na spanningsuitval. #17870239dat is een beveiliging.
na 3 keer proberen ofzo valt hij in beveiliging en dan duurt het enige tijd voor de de code weer kan in voeren.
dacht een half uur ofzo, op deze manier kan je niet de code de heletijd achter elkaar invoeren om die radio te kraken.er staat een topic in slap geouwehoer wat google niet zo waardeerd.
dus is dit gedeelte alleen zichtbaar voor geregistreerdeik dacht dat Call of duty black ops net uit was?
of mag je die niet als de opvolger van modern warfare 2 zien?
heb zelf ook mw2 online blijft gewoon vet om te spelenweet niet precies welke motor jij heb , maar soms kan je dat pijpje los halen waar je pijlstok in zit.
moet je dat pijpje even volgen naar je motor blok en kijken hoe die vast zit.
die van mij bijvoorbeeld zit vast met 1 of 2 boutjes.heb je het al met een magneetje geprobeerd?
Brandstofsysteem algemeen Brandstofsoort
OTTO 95 ROZMengselvorming aanduiding
Benzine inspuitingMengselvorming fabrikant
BoschMengselvorming type
ML 4.1Systeemdruk
1,80 – 2,20 bar Zonder onderdrukdit zijn de gegevens die er over zijn .
hopelijk heb je er wat aan
7 juni 2011 om 15:40 In reactie op: Motor start vaak niet, loopt stationair wanneer warm onrusti #17881847je kan hem ff laten uitlezen dan komen de fouten ook snel boven water.
en heb je je rotor goed bekeken? is hij niet ergens door gebrand of zwart?
doe jij altijd alles in drievoud :-P
en dit is overduidelijk je termostaat
doe jij altijd alles in drievoud :-P
en dit is overduidelijk je termostaat
doe jij altijd alles in drievoud :-P
en dit is overduidelijk je termostaat
even voor de zekerheid,
heb jij je voet van de koppelingspedaal af tijdens rijden?
heb het eerder gehad dat ik het probleem ook niet kon vinden, toen bleek achteraf dat hij met zijn voet op de koppeling reed.
als jij je koppeling intrapt valt je cruise control ook uit, en als jij dan tijdens het rijden ook je voet op de koppeling houd kan hij dat afentoe zien als intrappen van de koppelingeen zeldzaame 5 deurs
heb geen problemen ermee ik blijf gewoon ingelogd.
als je inlogt klik je dan wel het hokje aan van automatich aanmelden?als het een zafira a is kan het nog wel eens de schakelpook zijn.
moet je even het hoesje bij je pook los wippen en dan zie je daar een witte kogel.
als je dan je pook openeer beweegt kan je zien of er ruimte op zit.mocht dat goed zijn zou het ook aan je koppeling kunnen liggen, door dat te testen moet je proberen te schakelen als de motor uitstaat, als het dan wel soepel gaat ligt het aan je koppeling.
als de rest van je uitlaat nog goed is kan je er gewoon een nieuw stuk tussen lassen, bij de een wat makkelijker als de ander.
weet niet om welke type astra en motor het gaat?en dat stotteren is moeilijk te zeggen zou kunnen zijn dat je lambdasonde valse lucht krijgt en daarom moeiljk doet.
zou eerst je uitlaat repareren en dan verder zoeken naar het probleem van het stotteren. -
AuteurBerichten