Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb je toevallig een lampje achter vervangen?
wordt vaak de fout gemaakt dat je er een lamp uit haalt die 2 functies heeft, gewoon licht en remlicht.
dan wordt er een lampje in gedraaid met maar 1 gloeidraad en die maakt dan sluiting tussen stadslicht en remlichtprobeer het is als je auto gewoon stil staat en stationair draait.
en dan op de rem trappen mocht hij dan uitvallen is je rembekrachtiger lek.
ook al heb ik dat zelf nog weinig mee gemaaktspoiler zou ik niet doen.
en is trouwens verboden, gegarandeerd dat je wordt aangehouden
steekt namelijk uit.zwarte motorkap bij een rode auto staat altijd wel mooi
deze zijn hetzelfde.
verschil zit hem in de achter demper.
waar je wel even op moet letten zijn de aanluitingenremblokken kunnen vast komen te staan door roest en vuil.
als je dat niet schoon maakt zal je remblok door het vast staan sneller slijten.
of als ze zo erg vast staan dat ze nauwlijks meer werkendenk dat het laatste bord met letter t er door iemand anders voor de grap is bij gezet . Ziet er heel anders uit
gaat er bij mij gewoon niet in dat iemand al zijn tijd en geld in zo’n auto steekt met dit als eind resultaat.
en er dan nog blij mee zijn ook.de meeste gangbare auto’s bij een dealer zijn jonger als 10 jaar.
nou zie ik bij ons op de sloperij weinig auto’s van die leeftijd.
en als dat wel het geval is zijn ze meestal al snel leeg geroofdik weet niet of je een beetje handig bent maar het probleem wat jij heb kan je gewoon maken.
er zit namelijk een veertje in die scheef is komen te zitten
je haalt de twee zwarte kapjes van elkaar af met een schroevendraaiertje (kan een beetje moeilijk gaan)
en dan zie je vanzelf wel welk veertje ik bedoel.
een meestal kan je die twee kapjes daarna weer gewoon in elkaar klikken.
mocht het niet helemaal blijven zitten moet je wat seconden lijm gebruiken.kan niet helemaal opmaken uit je bericht of je gordel spanner nou wel of niet is afgegaan maar als hij wel is afgegaan moet je hem natuurlijk wel vervangen.
vraag me toch af als dit ooit echt verkocht zou worden wat voor vreselijke ongelukken je dan zou krijgen.
elke auto krijgt wel eens pech en dan stuur je hem gewoon rustig de berm in.
maar als zo’n ding met pech krijgt gaat het toch echt even flink pijn doen.als ik in zo’n ding zit heb ik altijd het idee dat ik in een 45 km/h autotje zit.
het rammelt en trilt net zo erg19 februari 2012 om 13:58 In reactie op: iets bij ophanging kapot. Kan ik nog veilig rijden? #17995107kan voor de rest geen kwaad.
zal alleen een harde tik kunnen geven als je inveert met de auto.
zou het wel laten repareren wanneer je tijd.als het echt precies na de reparatie is gebeurd dat het lampje ging branden zou ik even globaal rond kijken
in de buurt van de multisnaar of die monteur niet iets is vergeten vast te zetten,een stekkertje ofzo??als jij zegt dat je fan aanslaat betekent dat je koelvloeistof temp gewoon goed is . Fan slaat pas aan bij 100 graden.dus je motor is gewoon op temperatuur . Het word alleen niet goed aangegeven op je dashboard. want het lijkt me sterk dat en je termostaat en je termoschakelaar alle 2 kapot zijn gegaan . Dus ik zou het probleem zoeken in je tempsensor , bedrading of dashboard
is je koelvloeistof op peil?
misschien je koppakking lek?24 januari 2012 om 18:52 In reactie op: astra gtc blijft maar trillen in het stuur bij 120 #17981881wat voor velgen zitten er onder? orgineel ?
station is langer, dus hij zal uitsteken
eerste auto was een kadett e daarna had ik een astra f . En dan gaan we nu door naar de astra g .
weet niet of het mogelijk is maar als jij je gordel in de houder steekt zal er wel iets van een schakelaar worden indrukt zodat de auto weet dat je hem om heb.
is het dan niet gewoon mogelijk om hem open te maken en dan de draadjes door te verbinden?kadett e
je oliepeil moet altijd tussen minimum en maximum zitten en daar tussen zit een liter verschil.
maar hoeveel kan je oliepeil dan afwijken tussen warme en koude motor ?

welkom op het forum.
zo tezien pak je wel meteen het belangrijkste aan.
kan het tenminste ook niet verder roetsen.
en andere velgen is een goede optie ja :P195 is beter ja
want hoe groter je oppervlak van je band hoe eerder je gaat glijden.
je wilt als het ware door de sneeuw heen snijden en niet er over heen glijden dus dunner is beter
195 55 16 is alleen te laag ja.
ik zou zelf voor 195 60 16 gaan.weet niet of je weet wat ze precies bedoelen met deze maat van de band maar zal het even uitleggen dan is het ff duidelijker.
215 daar bedoelen ze de breedte van de band mee en die 55 is het aantal procent van de breedte en daar de uitkomst van is dan de hoogte.
dus 55 procent van 215 is iets van 118 mm hoog
neem jij dus een band van 195 55 16 dan is het 55 procent van 195 dus dat is minder, en dat gaat niet werken want dan gaat je kilometer teller afwijken.
en band 195 60 16 is dus 60 procent van 195 en dan kom je ook in de buurt van 118 mm hoogen of je schijfkrom is kom je wel achter als je de boel hersteld heb.
dan rem je een keer stevig en als dan je pedaal trilt is je schijf krom, trilt hij niet is hij nog goed -
AuteurBerichten