Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bobine al na gekeken ? Vind water ook niet zo leuk
Heb je de kabel op meerdere standen afgesteld of alleen op maximaal los en vast ? Want wat mogelijk is dat als je hem maximaal los heb de koppeling niet vrij komt omdat hij natuurlijk te los staat .
Maar wat er gebeurd als jij je kabel maximaal strak zet jij je druklager zo ver in trapt dat je de koppeling tegen je vlieg wiel aandrukt waardoor hij ook gaat draaien . Heb ik zelf ook een keer gehad.
Hier kan je achter komen door je koppeling stukje voor stukje omhoog te laten komen tot je wel soepel kan schakelen en weet je dus dat hij te strak staat .je olie druksensor is defect.
daar lekt ook de olie door heen.
vervang die eerst maar eens en dan zal je probleem opgelost zijn.
ook je olie weer even op peil brengen want hij zal wel wat verloren zijn.lekker autotje om in te rijden en genoeg ruimte voor iemand van 2m lang :thumbup
achterin is het net mooi voor kinderen qua ruimte27 februari 2013 om 16:35 In reactie op: Ventilator die alleen op stand 4 warm of koud lucht geeft #18111757ziet er zo uit.
zit achter je dashboardkastje ergens in de kachel geschroeft.
tijd geleden dat ik hem zelf heb vervangen dus weet niet precies waar hij zit misschien kan iemand anders dat vertellen.
kan je gewoon bij de dealer halen zo’n kachel weerstand.het groene gedeelte zit trouwens in de kachel dus dat zie je niet, je zal wel de andere kant zien waar een stekker op zit
27 februari 2013 om 16:25 In reactie op: Ventilator die alleen op stand 4 warm of koud lucht geeft #18111755nee moet je vervangen.
zit vestopt achter je dashboardkastje.27 februari 2013 om 16:22 In reactie op: Ventilator die alleen op stand 4 warm of koud lucht geeft #18111753je kachel weerstand is kapot
@Fearless wrote:
Heeft ie een piekspanning gehad door starten met een booster of andere auto?
Of kortgesloten?
Dan lijkt me dat blokje achter de teller uitgefikt.Ook al een keer meegemaakt .komt door de piek spanning .
En is er iets in je teller unit door gebrand .Je draagarm , stuurstang en de veerpoot zijn de gene die krom raken bij zulke schuivers
Kijk ook je velg na2 x met de kadett
eerste keer viel hij uit tijdens het rijden, bleek achteraf de verbinding tussen me nokkenas en rotor gebroken te zijn.
was gelukkig wel in me eigen dorp.tweede keer kapote startmotor voor me huis, wel veel geluk gehad aangezien ik die dag ervoor in duitsland was, vond hem al steedts meer moeite krijgen met starten.
hij heeft het gelukkig vol gehouden tot ik weer thuis was.iets meer info zou handig zijn
die van mij lekte toen ook door de krukaskering heen alleen was dat niet aan de distributiezijde maar aan de bakzijde :( veel meer werk dus om te vervangen
als ik zo naar de 2 de foto kijk zie ik dat het aan je distributiezijde ook zeik nat is.
controleer je krukaskering maar eens zo te zien komt het daar vandaanwelk type astra heb je eigenlijk?
zit waarschijnlijk in safelock
die kan je er alleen afhalen via de centralevergrendeling.
zal waarschijnlijk bij jou een draadbreuk zitten tussen je deur en carrosserie, bij je schanierendepunt moet je even de bedrading nakijken.
kan je gewoon bij als je de rechtervoordeur opentluchthoeveelheidsmeter wil nog wel eens stuk gaan
uitlezen om de waardes te bekijken of wissellen met een ander als dat mogelijk ishaha ik moet ff sneller typen volgende keer :jerry
als je nog een orgineel onderhoudsboekje heb zal het daar in staan waar hij is afgeleverd.
mocht je er niet achter kunnen komen kan je de code opvragen bij de dealer, zijn dan wel koste aan verbondensleutel in het contact . Contact aan en dan op een van de knopjes op de sleutel drukken
die van mij gaat ook slecht in en uit contact slot . Zo slecht dat in nu me standaard sleutel weer gebruik . Dit ligt niet aan de sleutelboer maar aan de sleutel zelf . Die heeft niet de juiste maten.



word vaker gemaakt die fout .maar meestal gebeurd het je maar 1 keer ,daarna let je er wel voortaan op
-
AuteurBerichten