Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je kan het eventueel ook controleren door gewoon ff aan het uiteinde tevoelen of het er goed uit komt.
en anders kan je hem ook even laten uitlezenwelkom op het forum
is er niet misschien troep wat in je kat zat verder in je uitlaat gegaan dat ie halverwege nu de weg blokkeerd12 juni 2009 om 11:00 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473656netjes allemaal :thumbup
heb je de luchtmassa meter al geprobeerd?
die is behoorlijk aan stront:o
5 mei 2009 om 17:26 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415618dan moet er toch wel iest erg zijn als je er eerst zo goed mee bezig was en hem nu ineens wilt verkopen
sterkte
lijkt me sterk heb hem gewoon goed ontlucht.
maar ik heb hier meer op het forum rond gekeken en zie dat er meer mensen last hebben van dit probleem dat je motor temp tegen de honderd aan zit, en dankzij je ventilator niet hoger gaat als 100
normaal blijft je temp rond de 90 graden en als je dan een tijdje stil staat gaat ie naar de honderd en dan afentoe je fin aan
bij mij zit ie al meteen tegen de honderd aan en slaat de vin de hele tijd aanmaar ik heb tot nu toe geen idee wat het is , maar ik laat het hier bij hij wordt niet warmer als 100 graden dus ik vind het best. heb me genoeg geld gekost en kom er verder ook niet uit
al gedaan maar de tempmeter klopt ook
want de vin gaat precies aan bij 100 Gradenop zoveel mogelijk plekken de slangen eraf.
en dan op elk gaatje of slang dat je ziet ff de brandslang erop laten spuiten.
naar mij idee moet de meeste troep dan los komenbedankt @Baz daar kan ik wel wat mee:thumbup
en is dat alle 2 van de sensor naar display of wat @baz zei een draad naar je comp?
ook goed
ook allemaal prima
nee dat niet want die was nieuw
heel soms gebeurt het gewoon dat als je nieuwe remblokken heb dat ze op een of andere vage manier piepen.
heb het zelf een keer gehad.
als je dan alles schoon had gemaakt was het over maar paar dagen erna begon het weer.
toen gewoon vervangen en het was over.heb gister nog ff het een en ander gedaan had nog een andere radiateur liggen en heb die er ff ingedaan met andere termoschakelaar en systeem ff door gespoelt en nieuwe koelvloeistof erin.
wat nu wel goed is is dat de ventilator wel aan gaat nu bij 100 C
alleen blijft ie nog steedts rond de 100 graden met langzaam rijden alleen als ik een beetje snel rij 80 ofzo gaat ie naar de 93 gradendus het is wel iets beter nu
nee gewoon standaart gsi bumper
nope zit er allemaal goed in
was ook opeens dat het begon had daarvoor niet aan me auto gesleuteltja allemaal vervangen
zelfs door wanhoop de motor vervangen met draadboom en compnou vandaag hem laten uitlezen
het is erger dan ik d8 , met normaal rijden heb ie moete om hem onder de 100 graden te krijgen en de koelvin slaat pas aan bij 110 graden
en die is cker weten goed
dus dat ik van de week de hele tijd met me koelvin aan reed zat ie dus dik de hele tijd op 110 graden
ik ben ten einde raad ik heb geen idee wat ik hier mee moet doen,
cker nu het alleen maar warmer gaat worden (zomer) durf ik er zowat nie meer mee terijden , bang dat ik hem aan stront rij

massa kabel had ik ook al aangelegt
maar ik denk ook wel dat de meter klopt want de waaier gaat ook ongeveer aan bij 100 graden
maar wat ik zo gek vind is dat hij zo snel aan gaat en het hem maar niet lukt om de temp omlaag te krijgen
pas als je snel gaat rijden weer of motor uit zet stopt ie ermee
en vroeger had ie dat nooit dus lijkt of er wel iets niet klopt
had gister zelfs op de snel weg bij de 140 dat de temp meter de heletijd zat te springen tussen het 3 en 4 blokjeis er dan niemand die hetzelfde probleem heeft gehad ?
origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
:hmmz Volgens mij is die auto nog wel op te lappen :Pdat moet tedoen zijn ff hier en daar een deukje eruit tikken er rijden maar weer:P
-
AuteurBerichten