Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
he die komt bij mij uit het dorp heb hem wel is zien staan/rijden.
hij heeft een hele apparte neus.
succes met het verbouwen ervanprobleem is verder gewoon opgelost maar was benieuwt of iemand ooit eerder zoiets mee gemaakt had
het was in het midden van de uitlaat daar krijg je geen sneeuwbal.
is gewoon condens geweest mar hoe dat zo erg is kunnen worden:wtf180.000 of euhh 210.000 kan ook nog 160.000 zijn ik heb geen idee.
is al paar keer ander dashboard ingekomen en al een paar keer gewisseld met motor.:P
wat ik wel weet is dat de motor die er nu in zit rond de 160.000 heeft gedraaidorigineel gepost door Famempeters
het is niet het ouderwetse v snaartje van de dynamo hup eff een andere er om .
en het is zeker geen 20 min werk maak er anderhalf tot 2 uur van .
heb jij ooit wel eens de snaar bij een kadett vervangen.gaat als volgt.
v-snaar eraf 1min
distributiekap 10 sec
krukas poelie eraf 2min
daarna alles ff optijd zetten 1 min
dan je snaar eraf trekken en andere snaar erop ik heb alleen een waterpomp geen spanrol , snaar kan ik er zo op doen zonder de waterpomp los te maken en ja de snaar staat dan ook goed opspanning.
daarna controleren of hij nog goed op tijd staat en afbouwen.
en ja ik weet dat de waterpomp ook vervangen moet worden maar ik heb het nu over de snaar dat ie in 20 min omgewisselt kan zijn.snaar rollen en waterpomp moet je altijd vervangen.
en dat van die 20 min is bij een kadett met alleen een snaar vervangen. meestal ben je toch wel anderhalf uur bezig bij een normale auto.rollen?:P
origineel gepost door TedMechanic
Bij een 16v zou ik het niet durven riskeren. Bij mijn auto ga ik gewoon op m’n eigen mening af van hoe die eruit ziet, hij ligt er al 4 jaar om, maar hij staat nog strak en ziet er versleten uit, dus ik laat ‘m nog wel even zitten.Als die breekt heb ik een reserve achterin liggen :P
aan het uiterlijk valt niks tezien. ik heb snaren in me hand gehad die er nog nieuw uit zagen maar toch gebroken waren.
maar als je toch een vrijloper heb kan je het wel reskeren:P
mijn distributie had ik ook in 20 min verwisselt(voordeel als je ruimte heb)ja want na vier jaar raakt hij uit gedroogt en is hij zijn kracht kwijt
en daar betaal je nou die dure wegenbelasting voor om over die gatenkaas heen terijden
heb je eventueel een foto van die sebring?
je zal maar onder de motorkap moeten zijn.
volgens mij is dat allemaal dicht gepurterg mooi , maar het is het net niet met die neus
valt mee , na 10 min heb je geen gevoel meer in je handen dus voel je ook die kou niet meer:P
zelfde gehad hiero
tepiepe enzo. ff wat kruip olie erbij en weg was gepiep, je moet wel optijd zijn ja anders loopt ie vast
ik zou hem gewoon is uit lekaar halen en schoon maken11 januari 2010 om 14:27 In reactie op: ongelukje gehad wie kan me helpen met mijn vraag nieuwe SPOE #17588122is die andere velg die je er nu op heb niet kleiner als de andere velgen?
origineel gepost door JvV
Je kan beter deze gebruiken:
had het gesneeuwd ofzo die dag ? :P
of deze
ik kan geweldig vliegen alleen dat landen wil nog niet echt
depenisvanjezus
wat staat hier eigelijk nou??:P
hij moet toch vervangen worden.
dus er op los beuken.
als je er nou niet goed bij kan gebruik gewoon een pijp zet hem op je poelie er ram met je hamer op die pijp en los zal ie komen.met oudere auto’s gaat niks meer met beleid.
grof geweld. zolang je maar geen andere dingen sloopt;)die radiateur is het probleem niet ik heb er nog een liggen.
en ik weet dat er druk staat op het systeem . maar is het normaal dat je je slang niet eens meer in kan knijpenja dan wel motorje is prima.
krijgt alleen geen plus.
maar waardoordacht eerst aan de schakelaar maar als ik die gebruik hoor je wel een relais klikken en de ruitenwissers wissen
nee dat klopt + en – en als je de achter sproeier doet – en +
maar hij krijgt geen plusdus kan ik nu als nog een auto kopen met dikke motor zonder idioot veel geld tebetalen voor verzekering
okee thanks
-
AuteurBerichten