Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat is bij jou het derde streepje ?
wat voor dashboard heb je?zoals ik het zie lek je kleppendeksel pakking.
even een nieuwe bestellen en erop zetten is niet veel werk.
zorg wel dat de oude pakking goed weg is als je de nieuwe erop doet.
succesik zelf heb een 20seh .
en de slang aansluiting die jij aan wijst daar zit bij mij me carter onluchting op.
maar ik heb dan weer niet die aansluiting die rechts boven zit die donker bruinewaarschijnlijk is er dan toch ergens lekkage als hij teleeg is.
had bij de opel geinformeert die kwamen op 240.-
dan kan je net zo goed een andere bak halenen wat doet hij als je opel-forum.nl doet?? met streepje er tussen
oja dat was het.
sorry mijn foutorigineel gepost door opelkadetje
de ne heeft ook geen lambda;)volgens mij wel.
de gene die ik allemaal heb gezien hadden hem wel.Honda: Hier Onder Niets Dan Afval
Kia: Klasse In Afval
Lada: Leven Aan De Afgrond
Opel: Ons Product Eist Levens
Skoda: Samen Klaarkomen Op De Achterbank
Volvo: Van Onderen Lekt Veel Olie
niemand op het forum die afgelopen tijd iets mee gamaakt heeft?
had laatst een corsa b voor de keuring.
nou weet iedereen dat die remslangen voor zo goed kunnen roesten omdat er zo’n leuke rubbere slangetje op zit .
tot mijn grootste schrik trok ik er 1tje gewoon in tweeen zonder veel kracht te gebruiken:o
als hij er nog even mee had doorgereden had hij er zelf door heen getrapt.Ford: frikandel op ronde dopjes
VW: VuilnisWagen
heb je eindelijk een nieuwe auto staat ie als nog meer in de garage als een oude auto
ik heb precies het zelfde gehad heb toen de lagers in gespoten met kruipolie en toen was het weg en nooit meer terug gekomen.
maar als het tegen zit zijn de lagers kapot.ik heb nu de computer even omgewisseld met een andere omdat ik die storingen maar raar vind.
want hij geeft bijvoorbeeld 2 keer een storing aan van brandstof relais en bij de ene zegt hij tehoge spanning en bij de andere een telage spanning dus wat is het nou:wtfmaar zins ik de computer omgewisseld blijft hij het doen.
dus zolang hij het blijft doen denk ik dat het de computer washeb gekeken wat de injector doet die spuit niet in.
hij heb wel een goed weerstand maar wordt niet aangestuurt.
krukas sensor kan het toch niet zijn? want hij vonkt wel.
en elke keer als hij afslaat geeft hij de storing aan brandstof relais.
onder tussen al vervangen maar maakt niks uit.
en als je dan door start komen deze stroingen erbij:
injector
electronich onstekingstiming 1+4
electronich onstekingstiming 2+3wat me ook opvalt (kan ook puur toeval zijn) is dat hij het probleem alleen heb als hij warm is
die werkt goed lijkt mij geeft ook geen storing aan.
injector nog niet gecontroleert of hij inspuit als hij niet aan wilt slaan.
brandstof druk ook even gemeten die was rond de 1 1.5 bar lijkt me goed voor een monopoint.oja heb nu ook gezien dat hij WEL vonkt als hij niet wilt aanslaan
maar die verdenk ik juist niet want het moment dat hij niet wil aanslaan hoor ik wel de pomp draaien
kabel naar de startmotor nog goed?
startmotor zelf nog goed?op wat voor manier werkt jou start onderbreker?
zorgt ie ervoor dat de brandstofpomp bijveorbeeld niet werkt of de start motor niet draait?ben nu weer bezig met de auto en hij heb nu het probleem dat hij zomaar uitvalt.
ene keer start hij gewoon weer andere keer duurt het even.
heb 1 keer gehad toen hij aansloeg hij naar de 4000 toeren vloog en daarna weer inzakte.heb tot nu toe allemaal verschillende codes gekregen onderandere:
brandstofpomp
brandstofpomp relais
electronich onstekingstiming 1+4
electronich onstekingstiming 2+3
injector
klopsensor.slaat naar mij idee allemaal nergens op want brandtsof pomp doet het gewoon ook als hij niet wil aanslaan.
of hij vonkt weet ik niet want elke keer als ik het wou testen sloeg hij net weer wel aan.ik zelf vertrouw die computer niet .
ben zelf nu nog druk aan het zoeken.hebben jullie toevallig een idee?/???
nou niet veel dus omdat ik eigelijk tot nu toe er niet mee heb gewerkt.
behalve dan * verwarmingssysteem door motorwarmte.
wat je daar aan kan doen aan onderhoud is filter vervangen en controleren of er geen lekkage is.
en airco systeem de vloeistof bij vullen.23 april 2010 om 06:43 In reactie op: ik ben aan het twijfelen tussen een 20seh of c18xe moter #17660967origineel gepost door DaanH
c20seh motoren lopen nogal vaak vast…ga voor de c18xeop wat voor manier lopen ze vast dan?
ik heb ook een 20seh onder me kap liggen en hij trekt lekker.
en voordeel is dat hij iets minder electronica heeft.
geen lambdasonde en geen nokkenassensorverder heb ik geen ervaring met de c18xe dus durf geen mening tegeven over welk nou beter is
hij zal er tegen aan gaan rammelen, kan irritant klinken in de auto.
meestal moet je die uitlaat behoorlijk kunnen stellen.
als je de klem los maakt waar de delen in elkaar schuiven kan je hem misschien zo verdraaien dat hij net wel goed komt.
ook weer de goeie rubbers en beugels gebruikt? -
AuteurBerichten