Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
maar dan als hij loopt moet je hem meten
dynamo meet je gewoon door plus en min te pakken met een multimeter, makkelijkste is gewoon de accu
kijk je laad spanning even na kijken of het 14 volt is.
als dat niet het geval is is je dynamo kapot.
laad hij wel is er iets met je accu aan de hand of wat @astraman zegt ergens een lek stroomzeg niet dat je accu kapot is (zou eventueel wel kunnen)
maar als je dynamo niet laad raakt je accu op een gegeven moment ook leegis een leuk klusje heb het zelf ook gedaan bij me kadett en een corsa b.
neemt wel ff wat tijd in beslag cker bij een 4 deurs, maar goed je heb 3 weken :P
draden netjes weg werken.
pas wel op dat je de draden zo in je deur vast maakt dat je raam ze niet mee pakt als hij omlaag gaat.succes
origineel gepost door teungts
omdat er geen ander merk is die het kan:sleepingprecies, een vw zou met moeite de eerste auto om krijgen :P
als je hem start met startkabels en alles werkt gewoon betekent dat je accu gewoon helemaal dood is.
start hem is met startkabels en meet dan of de dynamo laad.
want als je dynamo niet laat en je accu helemaal leeg is klopt het dat je motor uivalt als je de startkabels er weer afhaalddie komt denk ik niet meer door de apk want z’n rechter knipperlicht is kapot
moet je ook maar durven als bestuurder, al die auto’s klappen op het dak
goedemorgen? wat dacht je van welterusten :P
welkom op het forum, ik ben benieuwd naar je foto’s
je heb natuurlijk ook mensen die een astra van 98 hebben en er dan een bumperset plus gril van een astra gsi opzetten.
kan je dan dus ook goed mee op je bek gaan.bedankt wim
nu zie ik het ja als ik naar verschillende foto’s kijk.
moet je ook maar net weten wat voor gril je heb.iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening hier over.
ik zelf hoef absolut geen stuurbekrachtiging in me auto.
het is fijn om tevoelen wat die auto doet, je heb een veel betere controle over je auto
en ja stuurbekrachtiging is lekker met in parkeren, maar ik heb altijd geleerd dat je pas moet sturen als je auto rolt en zolang je dat doet valt het best mee.
en dat je auto overal heen trekt met bredere slofen toont toch aan dat het een vekeerde maat band is.het mooiste zou zijn is stuurbekrachtiging die pas werk onder de 20km/h en daar boven gewoon niet
4 juni 2010 om 22:09 In reactie op: Maar na 19 jaar trouwe dienst kan er best eens wat stuk gaan #17683019precies ja:P
4 juni 2010 om 21:46 In reactie op: Maar na 19 jaar trouwe dienst kan er best eens wat stuk gaan #17683017hoe verzint ie het
en wat nou om je brandstofpomp te repareren is dat geen helder idee?
:wtfziet er strak uit en mooie velgen 8.5
electronica lijkt mij juist het simpelste.
als de complete draad boom + computer van de c20xe heb is het tedoen.
alleen op de juiste draden plus en min zetten en brandstofpomp aansluiten.
alleen zal je en beetje moeite krijgen met je kmteller toerenteller tempmeter denk dat die zullen afwijken.
en dan wat je zelf zegt assen veranderen steunen veranderen uitlaat enz..
uiteindelijk is het altijd tedoen zoiets maar bij de ene auto heet het een motor swap en bij de andere een PROJECT:wtf
7
wat voor motorkap gebruik jij nou eigelijk?
eentje van een astra en dan verlengt.
of heb je gewoon een kadett motorkap?word weer een mooi project zo:thumbup
nou heb ik wel is vaker een kadett met een astra neus gezien maar heb er ooit iemand het tegenovergestelde gedaan.
een astra f met een kadett neus erop?ik doe het altijd met een luchtsleutel dan trilt ie zo los.
zou eigelijk niet weten hoe je het anders zou moeten doen .
dan zou je de poelie moeten blokkeren maar volgens mij lukt dat niet.als ze dan toch de onderdelen opnieuw gaan maken kunnen ze dan niet net zo goed een paar auto opnieuw maken.:P
bijvoorbeeld aan paar manta’s en een paar kadettjes.
heb je ook geen last van roestals het goed is moet er ergens aan de zijkant van de bak een plug zitten.
weet niet precies waar.
en die vul je gewoon tot hij over stroomtzitten de ophang rubbers er nog bij?
-
AuteurBerichten