Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door sw_reijnders
alleen die wielen zijn duur.En de auto die hij verkracht heeft ;)
Ik moet zeggen dat ik de achterkant nog wel redelijk fraai vind, maar de voorkant is gewoon ronduit smerig.
Dankje :)
Ik hoorde de jouwe al brullen in de parkeergarage :P Trouwens, hoeveel rondjes moet je rijden voor je daar eindelijk naar buiten kan zeg? Echt niet normaal daar.
Ontluchting bij een versnellingsbak? Daar zit altijd meer lucht dan olie in hoor ;)
En inderdaad, gewoon bij de peilschroef bijvullen tot het eruit komt. Maarja, bijvullen hoef je als het goed is nooit te doen ;)
Gisteren even een kilo bladeren uit m’n ventilatiebuizen gehaald :P
En meteen even de ventilator gesmeerd, want die piepte.
origineel gepost door daruler
leuk, maar wel met een spelfout erin ;)
Inderdaad, er komt natuurlijk niet zomaar een slag in het wiel, dan moet die toch wel een tikje gehad hebben.
Paar jaar geleden zoiets nog op de openbare weg gezien. Er was een vrachtwagen die had een paal krom gereden, waardoor die richting de weg stak, op een hoogte van een halve meter ofzo.
Toen kwam er een Corsaatje B langs, ziet die paal niet, rijdt er vol op, die paal komt in de wielkast en steekt vervolgens door het schutbord en door de bijrijders stoel. Een geluk dat daar niemand zat.
origineel gepost door kapelleboer
haha jaaaa zeeland:D:D:D kapelle:DD’r zat gisteren nog een dikke Corsa achter me in Goes ;)
origineel gepost door Blue Corsa
Bedankt gsi-freak , iedereen zegt tegen mij van wacht maar tot ze je aanhouden. maar dat komt vast wel goed laat ze het dan maar terplekke nakijken :vertagMaar nogmaals, als ze je spoorbreedte meten, ben je sowieso de lul.
Inderdaad wat Folky zegt: Als je de hoogte verandert, verandert de sporing. Dus ALTIJD opnieuw uitlijnen.
De politie kan je ALTIJD wat maken in dit geval. Mijn ATS velgen staken 2.5cm buiten de wielkasten. Maar toen ging meneer de agent de spoorbreedte meten en die week dus af. Alsnog een bekeuring €150 en in mocht m’n kenteken inleveren en die kreeg ik pas weer terug toen als ik het had veranderd en had laten zien bij de politie.
1. Welke dealer leverde hem nieuw?
Opel Dealer Spoormaker in Rotterdam (in 1987)2. Waar heb jij hem gekocht?
Van een vriendin van m’n moeder (in 2005)3. Waar heb je hem in onderhoud?
Doe ‘k zelf.4. Zijn er nog bijzonderheden?
Van een oud vrouwtje geweest :Porigineel gepost door wen
thanx voor jullie reacties!
Ik snap dat de motor eerst helemaal goed warm moeten worden. Maar dat ie naar de 100 of erboven schiet gebeurd ook als ik er al een half uur of langer mee gereden heb. Lijkt me lang duren voordat de motor dan goed opgewarmd is en heb dit met andere auto’s nooit zo meegemaakt. maar heb verder nog nooit met een corsa te maken gehad dus het kan natuurlijk verschillen per auto.
Heb genoeg langs de kant van de weg gestaan met oververhitte auto en wil dat niet ook met deze auto mee maken dus daarom wou ik even info in winnen bij mensen die waarschijnlijk meer van corsa’s af weten dan ik :)Het verschilt wel per auto of je het moment van openen van de thermostaat kan zien. En pas na een half uur rijden kan makkelijk, zeker met dit koude weer, als je ook nog je verwarming aan hebt. Dan duurt het gewoon wat langer voor die open gaat.
En 100 graden is echt niet warm hoor, zolang die niet in het rood loopt hoef je je geen zorgen te maken.
100 is niet zo hoog. Dan is meestal net de thermostaat open. Dattie daarna terug zakt is logisch, als de thermostaat open gaat, gaat de koelvloeistof door de radiateur, waardoor het gekoeld wordt. Daarvoor wordt die nog niet gekoeld.
origineel gepost door Fl!pke
http://www.dumpert.nl/mediabase/745021/70b0985e/komt_dat_kind.htmlRent een kind tegen een Kadett
Die Kadett had ook geen seconde later moeten komen. Overigens wel gek dat die Kadett gewoon doorrijdt, zonder ook maar vaart te minderen.
origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door TedMechanic
Ik zou ze het liefste meespuiten, maar daar zijn ze te flexibel voor. Ik zou eigenlijk van die harde moeten hebben, van een A1.of gewoon eraf halen. of kan dat niet bij de TR?
bij mijn B-tje zat het geplakt, en op de C zat het bij mij al niet meer maar weet dat ze daar ook op geplakt zitten.Kan er wel af, maar ze houden best wel wat tegen. Er hoeft maar een maloot te zijn die z’n deur open gooit ofzo en dan heb ik een deuk in m’n flank.
Ik zou ze het liefste meespuiten, maar daar zijn ze te flexibel voor. Ik zou eigenlijk van die harde moeten hebben, van een A1.
Winter-look:

origineel gepost door roxysport
dat gata me idd ook te ver.
trouwens wil graag ok een ander stuur zit zon mega groot trucer stuur op en ben al een heel klein meisje en dan ook nog zon mega ding en geen stuurbekrachteging VRESELIJK ik weet dat het sturen dan nog zwaarder word maar dit is echt KUT maar nou ben ik naar een winkel geweest stuur is niet duur maar die montage dingen ofzo wel tips waar goedkoper kan? hij haalde het uit autostyle OHJA ik MOET WINTERBANDEN alleen zie ik zoveel staan op mp maar geen idee welke ik moet maten profiel etcMet een kleiner stuur, stuurt het nog zwaarder hoor ;) Iets met kracht*arm.
Oh en als de auto net gespoten is… Zijn de stootstrips of er al afgeweest, dan zouden ze er vrij makkelijk weer af moeten kunnen. MAAR, als ze stootstrips er niet zijn afgeweest, dan zou ik nog eens 2 keer nadenken voor ik ze eraf haal, voor hetzelfde geld zit daar de ouwe lak nog onder.
origineel gepost door mayhem
erger is dan die a8 replica’s..Ik zie regelmatig een Nissan 100NX rijden met zulke..
Toch nog wat geleerd op deze zondag avond :P
origineel gepost door wim-v6
Dis module heeft meestal 2 bobines voor 4 cilinders.Bobine brug heeft er 4 voor 4 cilinders
Willem
Bij Opel ook ja? Ik dacht dat de meesten dubbel vuren, vooral omdat dat goedkoper uit te voeren is.
Waarom zou je er 4 inbouwen als 2 ook volstaat?
Stel niet uit tot morgen, wat je vandaag door een ander kunt laten doen :P
origineel gepost door Dion-Corsa
bobinebrug heet dat “ding”Bobine, bobinebrug, I don’t see the difference.
Hij’s is in feite hetzelfde als een DIS-bobine, maar dan in een andere vorm, op een andere plaats.
Mja, maar het was leuk geweest als je dat er even bij had gezegd, nu klinkt het helemaal zo stuntelig :jerry
-
AuteurBerichten