Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tech 1
DeelnemerWel een luxe rally uitvoering,met chroomlijsten rond de ‘striping’ :hmmz
Maar ziet er wel veel beter uit,dan die stoffige op marktplaats :thumbTech 1
DeelnemerMinder dan die van een sedan,omdat de voorruit lager is.
Maar wat het precies is ben ik nergens tegengekomen. :hmmz
Wel een paar plaatjes van Thomas Küssel gekregen.

Tech 1
DeelnemerVolgens mij ziet een rallyversie(HS) er toch iets anders uit,een HSR is nog iets breder ;)

Tech 1
DeelnemerMooie wagens,had je ook al eens gespot in Bocholt ;)

als je [img]voor de link zet en erachter[/img ]dan zou je de foto’s moeten kunnen zien.
Even voor de duidelijkheid een spatie tussen het laatste /img] gelaten,anders wordt de tekst ertussen gelijk al omgezet naar een plaatjescode met % edTech 1
Deelnemer@Wess1988 wrote:
Flink verschil met je begin foto??
Mee eens,zie liever die Alphine,die JVC doet zeer aan de ogen :shock:
Geel groen roze,was dat niet in de tijd van Doe Maar. grapje ;)Tech 1
DeelnemerZelf zou ik ook voor de Vectra gaan. ;)
Waarschijnlijk lichter dan de Zafira en minder luchtweerstand,dus waarschijnlijk goedkoper in gebruik/belasting.
Verwacht ook betere rij-eigenschappen van Vectra,de Zafira is afgeleid van de Astra.
Je hebt wat meer opties,en hij is goedkoper in aanschaf.
Hou je nog wat geld over voor evt wat reparaties ;)Tech 1
DeelnemerEen paar uit Hengelo

17 september 2014 om 10:34 In reactie op: storingslampje kadett e Gsi 2.0 8v wie o wie kan helpen #18253064Tech 1
DeelnemerGraag gedaan.
Zelf heb ik ook een 2.0 8v met kat gehad.
Wel een hele kale met analoog dasboard en plastic wieldoppen,en zonder stuurbekrachtiging.
Spierballen kweken bij parkeren,maar eenmaal op snelheid een heerlijk rijdende en sturende auto.
Heb er ook nooit iets aan veranderd,als alleen wat betere remblokken geplaatst,de originele had ik vaak zo opgerookt.Bij mij was wel een keer de distributieriem geknapt,maar na plaatsen van een nieuwe liep hij weer alsof er niets gebeurt was ;)
Helaas bij een kilometerstand van ongeveer 250.000km,had het roestduivel zich behoorlijk tegoed gedaan aan de GSI.
En ik had hem natuurlijk wel als GSI gebruikt,en regelmatig over zandweggetjes liggen boenderen,wat ook niet helpt
Waardoor ik hem heb moeten afvoeren naar de sloop,nog wel even de luchthappers uit de motorkap geslepen en instructieboekje bewaard.
16 september 2014 om 21:06 In reactie op: storingslampje kadett e Gsi 2.0 8v wie o wie kan helpen #18253062Tech 1
DeelnemerInderdaad de check control.
Ze gaan bij het op contact zetten allemaal even aan,en als alles oké is weer uit.
Alleen die van de remmen blijft branden totdat je een keer geremd hebt.
Alstublieft even voor u gescand ;)

Zelf had ik de check control al een keer defect gehad,alle lampjes gingen uit behalve die van de rem,na het remmen sprongen ze dan allemaal weer aan.
Erg leuk in het donker een rij oranje/rode ‘disco’ lampjes voor je neus :???:
Kort na het vervangen van de CC,kreeg ik weer een melding van het koelvloeistof niveau,toen dacht is hij alweer kapot???
Toen ik toch maar even de motorkap opende,kwam mij een straaltje warme koelvloestof mij tegemoet uit een lekke slang.
Dus toen was ik er wel blij mee :thumbTech 1
DeelnemerVolgens mij zit er op iedere opel wel een standaard ding met scherpe hoeken ;)
17 augustus 2014 om 09:59 In reactie op: Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen #18233936Tech 1
DeelnemerZiet er goed uit,je bent er maar druk mee :thumb
Ik had nog even de foto van mijn A vectra opgezocht, die ik naar Hella had gestuurd.

Een dag later staken er op datzelfde punt s’avond 3 reeën over,alleen had ik toen mijn camera natuurlijk niet bij me :(10 augustus 2014 om 11:40 In reactie op: Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen #18233915Tech 1
DeelnemerZe zijn van het nieuwe type rallye 1000.
Ik had al eens nieuwe beschermkappen besteld,bleken ze te klein te zijn, omdat ze voor het oude type rallye 1000 waren.
Ik denk dat ik de verstralers maar voor mijn andere c bewaar,nl mijn kadett coupé. ;)
Ik heb er nog 2 liggen van mijn D kadett,en 4 stuks staan wel beter op een c coupéIk weet niet wat er gebeurt als je ineens 200w van de accu trekt,bij een Signum. :hmmz
Bij rallyauto’s hebben ze wel mooie bevestigingssystemen voor de extra lampen.
10 augustus 2014 om 08:15 In reactie op: Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen #18233913Tech 1
DeelnemerOp mijn A-Vectra had ik er ook een paar,met 100w lampjes had je ook een bak licht.
De berm werd ook goed uitgelicht,waardoor ik menig ree,das en bunzing ed heb kunnen ontwijken.
Heb er nog aan gedacht om ze op mijn Signum te plaatsen,maar durf het niet aan met al die gevoelige elektronica aan boord :(
Het standaard grootlicht op de Signum lijkt meer op puntlicht verstralers(wel ver,niet breed),dus weinig licht in de berm waar dus het meeste ‘bosvee’ vandaan komt.

Ook al eens een draagbare dvd speler mee gewonnen,met een fotowedstrijd van Hella :D
Misschien maar wachten totdat de ledlampjes wat goedkoper worden :hmmz ;)

Tech 1
DeelnemerIk heb er ook 1 in dezelfde kleur,uit 2003. ;) :D

Bij mij hield het rammelen/rinkelen direct op toen ik het rempedaal indrukte,bleek dat er een veertje van een remblokje miste.
Tech 1
DeelnemerVanmiddag gespot in Ommen tijdens een regenbuitje ;)

Tech 1
DeelnemerBij mij heb ik soms ook soms geratel uit de omgeving van de radio,het lijkt wel of sommige cd’s niet helemaal in balans zijn :hmmz
Begint ook te ratelen als je de auto op contact zet/of uit :???:
lijkt wel op onbalans tijden op gang komen/afremmen van de cd, speelt verder wel normaal af .
Dacht ook eerst aan de stelmotortjes,maar zonder cd in de radio is het weg.Tech 1
DeelnemerVrijdags stond er Tijink op het raam linksachter van de x1,zaterdag Veldhuisen.





Tech 1
Deelnemer@RISL wrote:
Ben gisteen bij de kp Etten-Leur Ce trum wezen kijken, geen classics gezien helaas.
Ook jullie helaas niet, zonde van die koppeling.Wilde nog op de service komen kijken, maar daar stond een nogal norse vent kaartjes te controleren.
Zag hem gistermorgen langsrijden op de autoambulance toen ik bij het park fermé was,vrijdag hebben ze wel gereden voor de rally aan.
Helaas moesten we zaterdag al weer om 15.15 uur richting huis,dus maar de helft van de 1e Kp van zaterdag kunnen bekijken vanwege het pas na de middag herstarten van de rally :(Tech 1
DeelnemerEergisteren was het glas van de rechter buitenspiegel van mijn Signum er ook uit gevallen na het dichtdoen van de deur :???:
Alleen was hij blijven hangen aan een paar draadjes die aan een soort frame op de spiegel zaten,en kon ik hem zo weer in de behuizing klikken.
Zo het kunnen dat het frame/klemmen ook slechter worden na een bepaalde tijd ?
Heb er na die tijd al weer een kleine 300km mee gereden,en hij trilt niet en versteld verder normaal :hmmzTech 1
Deelnemer@henk 400rr wrote:
Vandaag weer aan het werk geweest, nu was de Kadett aan de beurt, laatste dingetjes doorlopen voordat hij weer op z’n beentje komt te staan.
Volgende week komt die weer retour.
[img]Ga je met de kadett nog in Nederland rijden?
Zou hem ook nog wel eens in actie willen vastleggen,net als de manta.
Aankomend weekend eerst maar eens bij de GTC rally kijken ;)8 juni 2014 om 19:18 In reactie op: Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen #18233863Tech 1
DeelnemerNetjes, :thumb mooier als het origineel :D
Tech 1
Deelnemer@Lemmens wrote:
Dat ligt een beetje aan het systeem. Ik heb zelf dakdragers van een Vectra A (origineel, die passen ook weer op een B sedan/hatch) en die klem je gewoon in de gaten, rubber erover en klaar. Nog nooit een schroef hoeven aan te draaien. Lipje valt net achter de portieren dus kunnen er alleen af als je de deuren open hebt.
Inderdaad dat dakdragersysteem van mijn a vectra was perfect :thumb ,éénmalig goed afstellen,daarna erg snel te plaatsen/verwijderen met de portieren open.
Bij afgesloten portieren niet te verwijderen :thumbup
Nu bij mijn signum,moeilijk met inbus sleutels en klemmen om de dakrails,er omslachtig en tijdrovend :???: :thumbdown
De dakdrager bevestiging van mijn c/d/e kadett ging ook wel redelijk vlot,maar dat van de a vectra vond ik het beste.4 juni 2014 om 19:55 In reactie op: Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen #18233847Tech 1
DeelnemerJe eland is ook naar de andere kant van je raam gesprongen :D ;)
1 juni 2014 om 19:14 In reactie op: Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen #18233840Tech 1
Deelnemer@sjoerdie wrote:
Vectra c of signum heeft een oranje/geel lampje onderin de achteruit kijk spiegel.
Net even in mijn signum gekeken heeft geen lampje in de spiegel :hmmz (wel overal gele/verlichte symbooltjes op de knoppen in het dak en deur)
Wel 1 in de achterklep die bij een open klep, wit naar beneden en rood naar achteren straalt,geeft ‘ongeveer’ hetzelfde effect als de 2 spotjes.
Ben er erg blij mee,vooral als ik na het bezoek van een avond rally proef op een verlaten landweggetje, m’n spulletjes moet inladen :thumb
Wordt een luxe vectra station zo te zien,mooi :DTech 1
Deelnemer@Andre_Ede wrote:
zegt iemand de 44-NP-14 iets ?
Mijn gescande verzameling doorgekeken,maar ik kom alleen de 14-PN-44 tegen :hmmz
Maar volgens mij begint de witte Opstalan kadett van Slotemaker/Jetten, ook met 14-P?-??(zie inzet)

-
AuteurBerichten