Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Doet verder niks af aan de werking hoor.. is ermee gewoon afgedicht en dat is alles wat het doen moet.
Zou zelf ook eerder zoeken naar een dik metalen afdichtplaatje zoals op de foto, maar bij mij werd alles meegeleverd. Indien ik het er niet bij had zou ik dit zeker als (tijdelijke) oplossing niet schuwen.
Ja, en zou dan wel alsnog pakking onder het blik doen om te garanderen dat het dicht is.
Je zou ook pakkingpapier kunnen kopen en zelf alles over tekenen/uitknippen.Onderzijde rooster indrukken en tegelijk het rooster naar beneden kantelen, je kan dan bij de schroeven erachter.
Tip: zorg dat je kanalen dicht staan ;) , je zal niet de eerste (en ook zeker niet de laatste zijn) die moet vissen naar schroeven in een luchtkanaal :vertag .Hier (klik) eventueel een hele how to.
Ja op de plek van de gasklephouder komt een dichtplaatje, werd bij mij bij de Mantzel geleverd, kan je ook zelf fabriceren.

Je hebt vanzelfsprekend ook de pakkingen nodig (zie foto), van het onderste deel v/d X16Xe inlaat zal je de EGR opening ook dicht moeten maken (C16Xe heeft oa geen EGR).
Verder kan je deze handleiding (klik) aanhouden
Niet vandaag maar van de week APK weer gehad, aandrijfashoes moest vervangen worden, verder niks.

Lekker bezig man :thumbup !
Weer terug bij je favo model Vec :thumbup hatchback.
Je verhaal met een grijns gelezen, had het gevoel dat ik er bij was zo gedetailleerd :thumb .€225,-.. daar heb je nog geen degelijke fiets voor like :wtf , sure, je hebt er wat klusjes aankomen, lekker hobbyen toch!
Wel een keer ophouden met auto’s kopen..moet steeds m’n sig aanpassen..
Niet vandaag maar gisteravond, broer geholpen met vervangen kleppendekselpakking van z’n ’03 525i E39. Zelf wat (bumper-)trims v/d Corsa opnieuw in de Owatol Polytrol gezet.
@ Thaitanium27:
M’n reactie was ook een btje sarcastisch bedoeld ;) , tijdelijk is duct tape wel een oplossing, maar idd beter een bezoekje aan de sloop.

:jerry

Morettes ge-desmoked (folie van de koplampen gehaald), wilde weer even een iets andere look.
Ben er nog niet zeker van wat ik nu mooier vind staan :hmmz .Toen even gewassen, en gechilled @ garage :afro :

Ziet er al netjes uit :thumbup !
Tips naast je to do list zou ik zo niet weten, maybe GSi sideskirts, verder na je lijst zou ik er niks meer aan doen.
Volgorde to do list is ook wel goed :D , eerst dichter tot aarde komen :thumb .@TWA wrote:
Ik heb deze gekozen om aan te geven dat het om een facelift gaat :vertag
Sooo it’s not ’tot de macht 2′ voor mij :jerry
Ah oke :thumbup .
Wiens 2-tje? Jouwe he?
Die van mij is conform tot de macht 2 :angel .Je moet de Alt Gr knop icm het cijfer 2 hebben.
Ohja en die GSi van Sebas is niet meer he, daar mag het 2-tje weg.Ziet er netjes uit! :thumbup
Wanneer kom je ‘m showen?Nou kunnen we weer onze onderschriften aanpassen :jerry . Ie dat je wel al F² had staan, maar deze is een jaartje jonger he? ’95 right?
Opel Manta 1600 uit ’72 gespot in Osdorp/Amsterdam:

Excuus voor de kwaliteit, foto is genomen met een baksteen.
Hahaha zou ook zomaar nog eens de oorzaak kunnen zijn!
Zit nu iig een degelijke in :thumbup .
Ik denk het, die 20A had ik er tijdelijk in, met die ging wissen op de hoogste stand wel, maar daarbij sproeien heb ik niet getest, aangezien 30A er hoort te zitten.
Toch een beetje vreemd, het zou wel moeten kunnen lijkt me? Hoe dan ook, zal het zeker op de snelweg in zwaar weer niet nog eens doen.Alle bekabeling en rubbers zien er goed uit.
Ruitenwisser gaan erg soepel, sproeien doet ie ook gewoon normaal. 30A zekering zit er weer, reserves ook aangevuld.Het is echt de combinatie van zwaar weer/hoogste stand ruitenwissers + ruitensproeiers geweest, hoe precies heb ik niet kunnen achterhalen.
Ga iig geen sproeiers meer in die combi van weer en ruitwisser interval gebruiken
.Uiteraard, ga er vanavond naar kijken :thumb .
Klinkt aannemelijk, zal het van het weekend eens nalopen allemaal.
Bedankt voor de reacties.Idd ja haha, ga het zo even inslaan :thumbup .
Ik zal alles eens nalopen, sproeierpomp werkt wel naar behoren bij geen regen, zal dan toch ergens water komen waar het niet hoort..Ga in het vervolg ook maar niet de sproeiers tijdens zware regenval gebruiken, haalt ook weinig uit denk ik. Ik zal het maar hebben gehad op de snelweg op de linkerrijstrook, lekker gevaarlijk (of gaan de druppels dan zo hard omhoog door de snelheid dat je wel weer redelijk kan zien :hmmz, afhankelijk van de hoeveelheid regen misschien).
Heb er 1 van Simota in de standaard luchtbox (klik), deze behoeft geen olie, klinkt wat meer als normaal. Aanzuiging zelf gefabriceerd via de Morette koplamp.
Gewassen en vol getankt.
@TWA wrote:
Toch gelukt? Makkelijk te doen of toch wel ff aan t vloeken geweest…
Prachtige mod voor in de zomer :jerry :jerry :jerry
Ging erg gemakkelijk allemaal, geen moment gehad dat het minder ging, maar had dan ook een schema en het al in m’n hoofd uitgevoerd. Het was dan alleen nog even in de praktijk brengen.
Verdeeld over 2 avonden in totaal een uur of 3 mee bezig geweest. Deurstekkers vervangen voor die met spiegelvoorbereiding (deurkantstekker had dit al, de andere kant naar binnen nog niet).En zomer, ja, de NLe zomer kent nogal wat regen he :angel .
@Vannos wrote:
Mooi werk geleverd,. en ook een nuttige :thumb
Thnx :thumbup !
Toen ik nog geen elektrische spiegels had, dacht ik altijd hoe vaak heb je dat nou nodig..maar nu ik het heb blijkt hoe vaak, zowat dagelijks. Dan zit ik weer net iets anders, of parkeer ik de passagierszijde aan de stoepkant en wil ik voor de zekerheid toch even de stoep goed in beeld (velgen zijn nog schadevrij, wil het ook zo houden ;) ). De verwarming vind ik minstens zo cool, ik ben die druppels die blijven liggen zo gewend, dat dit echt een verademing is, eindelijk goed zicht!
-
AuteurBerichten