Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je alles op kenteken hebt wel ;)
Dat geloof ik best. Maar vraag me af hoe dit bij de rdw is gegaan.
Zou interessant zijn als je een rwd wilt bouwen.Rijdt je er nu ook nog mee op de openbare weg?
Of heb je dit rdw laten keuren. Blijft een van de mooiste kadettjes :thumbIk vond het erg tegen vallen. Heb uit eindelijk alles zelf gemaakt van nijlon.
Dit was bij een corsa a. Vind het weinig/matig voor veel te veel geld.Je toch ook de sleutel en de codering nodig die om het slot zit.?
Ik heb een astra f en een corsa b gehad die het zelfde probleem hadden.Vervangt niemand van jullie het brandstof filter en de carterplug ring. Dit doe ik standaard zodat je geen lek krijgt bij je carterplug.
Dat ziet er netjes uit. Wat is het precies?
Bekijk mijn topic even. Dan kan je zien wat er allemaal uit is. Ik had 1stoel en de tank in de auto. Verder was niks meer aanwezig.
Om het gewicht naar beneden te krijgen is niet zo gemakkelijk als een hoop denken.
Mijn corsa tr was echt helemaal leeg en het gewicht was 625kg. Er was nog een klein gewixht minder te halen maar dan praat je over grammen.Hier wat kleine dingen die voor een straat auto goed te verwijderen zijn.
– velgen keus
– stalen binnenbalken verwijderen van de bumpers
– kofferbak geheel leegAndere dingen verwijderen kan alleen dan moet denken aan het interieur/ramen etc.
9 februari 2014 om 19:48 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192917Competitie met jezelf, je wilt altijd snellere ronde tijden rijden ;)
Ben benieuwd naar de volgende foto’s, goed bezig :thumbupKan je mij misschien vertellen hoe het zit qua vliegwiel/koppeling al je er een f16 achter een c25xe hangt.
Past dit,of moet je wat veranderen. Grt sylvesterDe astra h station van ons er ook last van.
Ik heb de rubbers die het zouden moeten afdichten een 1 kant vast gekit. De rand van het achterlicht heb ik een klein laagje kit in gelegd en het rubber er netjes op gelegd. Deze heb ik een nachtje binnen neergelegd en de dag erna weer er in gebouwd. Daarna was ik van het vocht af, ik weet natuurlijk niet of dit voor iedereen werkt.Als je het goed wilt doen moet je hem uitsjimmen.
Hier heb je speciale plaatjes voor. Hou er rekening mee dat beide kanten verschillend zijn.
Een corsa a achteras is nooi precies het zelfde aan beide kanten.
Ook is je sporing achter belangrijk. En bij meer camber als 1.5 graden dan krijg je problemen met je schokbrekers. Vaak lopen de banden dan aan. Nieuwe lagers is ook wel een must.16 januari 2014 om 13:34 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192898Mooi om te zien dat alles weer netjes opgebouwd wordt. Ben benieuwd naar het resultaat, maar daar twijfel ik niet over.
Respect voor hoe je het allemaal klaar maakt en laat maken. Er zijn nog weinig mensen die echt de puntjes op i zetten.
Blijf je topic zeker volgen, succes verder met je calibra :thumbKijk even op mp of het corsaa forum. Scheelt je veel geld met mathijsen bromfiets tuning;)
Wel mooi project, lelystad blijft altijd leuk rijden en gezellig.Gewoon lekker gaan rijden. Dan is alles weer schoon na een ritje.
Denk niet dat je je echt druk moet maken.Ik heb inderdaad alles er af gehad. Ook het egr etc.
Hij rookte alleen even bij de eerste start en daarna was het weg.
Bij mijn inlaat zat nog maar een doorgang van een ruime cm.
Maar wat een verschil, echt helemaal 200% blij.Bij mij zat alles nog verder verstopt. Wel heb ik de egr etc eraf gehad. Na het schoonmaken en dicht bouwen sloeg hij niet meer aan. Even aangetrokken en toen liep hij meteen. Onze auto rookt niet. Maar denk dat je eerst even moet rijden. Bij mij was het uit eindelijk toch de map sensor en het schoonmaken heeft de motor erg goed gedaan.
Wat ziet hij er mooi uit zeg. Heb hem van het weekend gezien en gevoeld:)
Zou je mijn tr straks ook kunnen poetsen? Wil hem namelijk ook helemaal laten poetsen zodat hij weer op en top is.Een rolbeugel vind ik zowieso niks. Minimaal een 6 punt kooi.
En een 3 inch 6 punt gordel en schuim op de kooi.
Heb je ook ankerplaten onder je rolbeugel.De stand van de gordels zijn nu niet goed.
Je moet je met 4/5/6 punts gordels houden aan de opgegeven graden hoe je ze moet plaatsen.
Als je nu van achter/zijkant aangereden wordt dan houdt de beugel de krachten echt niet. Dan knikt hij en gaan je gordel van spanning.
Zoals meerdere zeggen, monteer de gordels netjes op de vaste punten. Ook niet aan de beugel, want deze helpt niet met een ongeluk aan de voor of achterkant. Een corsa a knikt negen van de tien keer in de midden.Dan haal je hem weg. Leeghalen is slecht voor je gezondheid
31 december 2013 om 07:47 In reactie op: ‘Nieuwe’ auto, Corsa A. Schroefset gemonteerd 21-12-13 #18198133Of het hart nu in de blanke lak.
Misschien moet onze super tuner mathijsen dit zelf maar doen bij hun op de zaak. Haal de cat liever niet leeg, je wordt er echt ziek van. Kijk is bij biesheuvel/dpt voor een race cat.
Ik heb bij mij ook echt alles er af gehad. Is goed te doen vind ik zelf. Sommige boutjes zijn wat lastig los te krijgen van de inlaat. Maar naar wat prutsen goed gelukt. Het is echt een wereld van verschil.
Veel rustiger stiller sneller zuiniger. -
AuteurBerichten