Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mooie omega hoor mooie kleur ook
maar ik zal dat plan van die turbo lekker laten wat het het is en de omega lekker vol stoppen met de opties die je nog mistals ik het zo lees is het stuur app van je abs overleden
komt vaker voor bij omega
even kijken of je een goede 2e hands abs pomp compleet kunt vinden
of ander abs ecu laten repareren7 oktober 2012 om 20:34 In reactie op: Kan ik op een x20xev zonder aanpassingen een turbo zetten ? #18067652@TWA wrote:
Nope…alleen belasting laten weten…
Minder dan 40% winst aan vermogen, dus niet nodig
dat maakt niet uit
ik heb een astra omgebouwd van c20xe 150 pk na c25xe 170 pk
je gaat dan van 4 cilinder na 6 cilinder en moet dan keuren hoor
ander krijg je weer gelul als ze je aan houden met oom agent
en voor 50 euro bespaar je je zelf een hoop ellende@Oenatje wrote:
wtf heb jij met die welkoop iedere x, daar werk ik niet eens man
nogmaals: zo staat het in de astra f vraagbaak. bel anders meneer p.h. olving en zeg dat er een druk fout in zijn boek zit
oke gamma kruiwagen mag ook hoor :angel
7 oktober 2012 om 17:01 In reactie op: help? wie kan mij helpen mijn corsa start niet meer #18004620@buurvr0uw wrote:
Ik ook.. haha zodra die naar de garage geweest is en ik weet hoe en wat post ik het wel even…
weet niet aan welke kant zwolle je woont
maar smit en co in ijsselmuiden is wat vriendelijker dan die zwolle zelf
en als je in stadshagen zwolle woon net zo ver weg :angel55 nm of 25 nm is aardig verschil hoor
helemaal als je daarna nog 3 keer 60 graden draaitweet niet of je een moment sleutel daar hebt of ooit mee gewerkt hebt maar probeer het eens zou ik zeggen
kopbouten zijn rekbouten he
dus als je die 60 graden gaat draaien voel je ze ook echt rekken
draai je die te ver zo als wat jij zegt heb je kans dat je ze afdraait
en dan heb je iets meer werk
het is geen wiel aan een welkoop kruiwagen zetten he@Oenatje wrote:
het was meer bedoeld om het jou toch te laten opzoeken omdat je er geen zin in had
tuurlijk voor je fouten uit komen doe je toch niet
maar stel die mr f had het op jou manier gedaan en een kopbout afgedraaid wat dan :agent
had je dan wel je fout toe geven :agent7 oktober 2012 om 16:41 In reactie op: Kan ik op een x20xev zonder aanpassingen een turbo zetten ? #18067648@TWA wrote:
True…en geen omkeuring: ommie is al standaard geleverd :wors
nou je moet wel ff keuren hoor maar das maar een paar tientjes
kijk oenatje weet het
die man is gewoon zo goed
die kan de kleur van een auto zien terwijl hij er kilometers van daan woont en de auto ook nog nooit gezien heeft
echt een orakel die jonge :thumb :thumbhaha geweldig
haalt de kop er af en gaat dan als hij hem terug wil bouwen zich af vragen hoe of wat
dat doe je toch van te voren ffongeveer het zelfde als op de wallen een rubber om doen als je weer buiten staat en dan gaan afvragen of je een soa hebt :D :D :D
hebt het wek maar geen zin op te zoeken
vraag orakel oenatje maar ff..die weet alles7 oktober 2012 om 15:23 In reactie op: Kan ik op een x20xev zonder aanpassingen een turbo zetten ? #18067656druk er toch een v6 in als je meer vermogen wilt
voor 500 heb je al een complete omega 3.0 v6
over bouwen en klaarvullen tot aan de streep op het tankje en dan een poosje laten draaien tot hij warm is
eventueel bij vullen tot streep en dop er op
als hij dan weer is afgekoeld ff kijken of er nog wat bij moetvolgens mij zit er ook nog verschil in lengte van de as van de gas klep aan de zijkant
gaat niet passen dat weet ik wel
ben er zelf ook al eens mee aan het stoeien geweesteuro 5 en 6 heeft niks met verbruik te maken hoor
dat gaat puur om de uit stoot van uitlaat gassen
een euro 6 verbruikt bijna net zo veel als een euro 3 of 4alleen ding waar het overgaat hier in die advertentie is echt zinloos
als je dan van je geld af wilt mag je het ook op mijn rekening storten hoorgeen commedant gebruiken
maar een blauwe bus van riwax van een liter
is polijst pasta werk veel beter
haal je bij colorworkshier link met adressen
http://www.kleinschade.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;@KadAstra-EF wrote:
@syl-astra wrote:
@Oenatje wrote:
mist een hele boel van. heb je dus niks aan
Een instinker dus :jerry
Rik :D
ja wel als je alle functie van je bc wil gebruiken
@mark wrote:
Hallo ik ben ff aan het rondkijken voor de f28 versnellingsbak, ik wil deze toch laten nakijken en misschien nieuwe synchro’s erin laten zetten of en eventueel een sper, nu kwam ik op dit bedrijf uit http://www.versnellingsbak-revisie.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; iemand enige ervaring met dit bedrijf? .Voor nieuwe synchro’s en lagers en pakkingen en erin zetten vroegen ze 750 euro en 6 maanden garantie. Is dit een beetje rieël?
weet dat bedrijf wel om wat voor een bak het gaat?
synchro zijn zeer moeilijk tot niet te krijgen net als de lagers
daar voor moet je bij die oostenrijker zijn en die geeft net zo veel medewerking als beton
pakking zit er niet in .helften gaan koud op elkaar met afdichting middel@wim-v6 wrote:
Alleen de C20XE DIS (M2.8) versies hebben een Automatische spanner.. (X20XEV systeem)
de oudere een handgestelde vaste spanner..
Willem
was me nooit opgevallen…ben ook al zo lang uit dit soort motors
(missen een paar cilinders) :D :D@GSI Racer wrote:
dan hebben we het wel over een automatische spanner (met wijzertje)
en die heeft een LET volgens mij nieto nee hoe span je die bende dan
let is gelijk aan xe en die heeft het wel@GSI Racer wrote:
en die kettingen gaan vervolgens ook weer met de bosjes stuk
(VW, Peugeot, Citroen enz)spanner kan niet klapperen, want die zit met een bout aangedraait als de riem gespannen is ;)
oh zeker dat een spanner van een distrie kan gaan klapperen
helemaal als je hem verkeerd monteert
maar denk niet dat niels die fout heeft gemaakt@riemie88 wrote:
De zwarte kabels die ik zie van links naar rechts net boven de oliedop? Ik heb hier 1 van los gehad maar zag alleen olie dus dacht dat dat het niet was.
nou bestel dan ook maar ff een klepdeksel pakking :angel
heb je eigenlijk zwart op wit staan wat er gedaan zou worden aan de motor toen je aan dit project begon
wat ik dan niet snap is dat je op de achterste cilinderkop een alu deksel zet en voor op zon schijt kunstof ding wat altijd olie lekt
waarom voor ook niet een alu klepdeksel -
AuteurBerichten
