Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat past nooit onder een orginele astra
ja weet het maar je moet toch wat
als ik ooit de juiste steun vind gaat hij er wel weer af:Phoor ik hier een steun van een v6 voorbij komen zonder airco???????
wie heeft die…. :D bijna niemand dus
maar je kunt ook de steun met airco gebruiken maar dan moet je de airco pomp er ook op zetten
dat werkt ook wel :D:Dhier staan ze nog allemaal behalve nummer 16
http://www.youtube.com/profile?user=DrawerNL#play/uploads/14/DekYMDyE4lM
origineel gepost door Jazz.
Ik vind 9 tientjes toch wel aan de prijs,
Ze zouden niet misstaan op mijn Astra..dat is 45 euro per bumper
dat is minder dan de gemiddelde monsterbumperpolytroep kost
en zijn ook beter :angelja maar dat koeling gedeelte zit niet in je motorkabelboom
en je kunt het je zelf makelijker maken door zelf een kabelboompje te maken dan dat je het doet zo als opel het uitgedacht heeft
want die gebruiken 5 relais daarvoor;)de sensor van die koeling zit op de brug tussen de 2 koppen
je kunt het beste zelf even een kabelboompje daar voor maken want als je het op de opel manier doet heb je geloof ik 5 relais nodigpompje moet alleen lopen als de motoruit staat
dus dat is niet zo moeilijk te maken:Pis volgens mij de aansluitnig van de extra waterpomp die op een v6 zit
die pompt het water rond als de motor niet draait en goed warm isorigineel gepost door TRPower
lmm van 16v is 4 poligen als jij n 6polige overhebt bij je gasklephuis, dan is die kabelboom van een astra met tractioncontroll, en die zal daar dus foutcode op geven als jij die niet hebt…
als dat de tractioncontroll is kun je die gewoon vergeten met aan sluiten
hij geeft daar geen foutcode van op de MM
TC heeft eigen computer vandaar
dus niks aan de handik snap het ff niet
je bouwt een astra gsi c18xe om naar c20xe en nu doet je boordcomp niet ??maar dan heb je wat verkeerd zitten in de auto want motorboom heeft niks met je boordcomp te maken
neem die van mij
bouw hem nu om naar v6 ipv c20xe
maar mijn boordcomp werk wel gewoonvoor de lol maar ff foto bij gedaan
omdat je toerental van je ecu komt bij de v6 is het niet sterk genoeg om je toerenteller juist aan te sturen
vandaar dat je een module nogdig hebt om het signaal te versterkenorigineel gepost door jblfreak
origineel gepost door Oenatje
1 van een vec 2000 zul je moeten omprogrammeren, deze heeft namelijk een programma geheugen.het enige dat niet klopt is de tanknaanduiding
spreek uit ervaring heb m in me kadett gsi 16v gehad
mijne moet straks wel worden geprogrameerd voor tank en toerental ivm de v6
toerental van een 2000 digi kun je niet omprogrameren
daar moet je ff een module tussen zetten die het toerental van de v6 omzet naar een signaal van een 4 cilinderorigineel gepost door wes155
nog een vraagje as ik de k boom van kadett gsi gebruik vervalt dan de functie vd boord computer? had gehoord dat dat zo is iemand hier een oplossing voor?dat klopt niet hoor .. boordcomputer heeft niks met je motorkabelboom te maken en blijft gewon bestaan
:D ja das de grap …. ik heb geen riem bij de motor
heb de motor zelf opgebouwt uit losse onderdelen
van 3 ander motors
maar ben er volgens mij al uit met die riemja dat klopt van de cali of vectra kabelstekkers
maar ook in een astra kunnen die voor komen:Pik heb gisteren mijn c20xe uit de astra gehaald en deze heeft de zelde stekkers als een vectra aan de rechterkant zitten
en dit is het origenele blok nog waar de auto meegeleverd ismaar als je uitgaat van een wat je het meeste tegen komt is dat de 9 polige bij een astra c20xe
en 3 losse stekers bij de vectra en cali c20xemaar ander ga je ff naar de sloop en haal je daar een stekkers op om het passend te maken
origineel gepost door wim-v6
Dash boom stekkers zijn anders, maar met kleur op kleur solderen komt dat wel goed als ik het bij het juiste eind heb.Ik hoop wel dat je een C20XE gaat inbouwen.
met een 20XE ga je het niet redden bij de APK
Willem
de stekkers zijn gelijk hoor van de dashboom
dat zijn de stekkers die aan de bijrijders kant zitten bij de motronicverschil zit hem in de start en laad boom
deze mist het stuk voor de etc
maar dat kun je zo veranderenetc kabels uit de startboom van de c20xe halen en in de boom van de c18xe plaatsen en je bent klaar
dan hoef je verder wienig te veranderen aan de kabelsja als je weet welke auto de motor uit komt wel
en dat weet ik niet
heb alleen de motor hieren er zijn meerder uitvoeringen, bij de meesten zit er nog een rol extra bij tussen . tussen airco en krukas
deze is zonder :D25 mei 2009 om 10:53 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473610heb net je topic ff zitten lezen
super werk dat je hem weer netjes maakt
maar je heb een foutje gemaakt met je uitlaattussen de downpijp van de voorste cilinderkop en die van de achterste cilinderkop hoort nog een flex stuk
ander krijg je spanning in je uitlaat gedeelteen volgens mij heb je ook een verkeerde dynamo er op zitten
origineel gepost door GlennGSI
Vandaag Astra GSi gespot, beetje mee gespeeld.Kenteken weet ik niet precies meer maar het begon met 2 cijfers ”65-J” oid ? Heb wel een foto alleen een beetje onduidelijk

Was btw ergens tussen Wezep en Nunspeet. Op de vooruit zat een sticker ”GSi ” Kleur was die Alfa Romeo zilver, die verkleurd dus. Ik was volgens mij wel sneller ^^
Dat is Trompie van AGC :D
zo das lekker toppie hoor
17 februari 2009 om 10:37 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415527origineel gepost door cabriobully
alleen jammer dat je de meeste onderdelen weg kunt gooien omdat je er niks aan hebt:D
je hebt alleen onderblok en koppen nodig van da ding en de rest is oud ijzer [/quote]Dat klopt maar oud ijzer is het niet alles kan je verkopen he
en daarbij startmotor,dynamo,lmm en de injectoren van de 3.0 moet je ook gebruiken he
:P:P:P [/quote]ja kan wel zijn maar je hebt meer onderdelen van een vectra/calibra dan van een omega
inlaat gedeelte
uitlaat
kabelboom
motorsteun
ecu
en nog wat kleine rommelvan omega heb je alleen blok
koppen en injectoren nodgdaarom kun je beter een komplete vec/cali kopen en het 3.0 er bij zoeken
:P:P14 februari 2009 om 23:01 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415523origineel gepost door noc
origineel gepost door cabriobully
hier een foto van het hartje wat in de astra komt
nice :wub:wub
alleen jammer dat je de meeste onderdelen weg kunt gooien omdat je er niks aan hebt:D
je hebt alleen onderblok en koppen nodig van da ding en de rest is oud ijzer -
AuteurBerichten




