Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gewoon heel de bekleding over zetten op het frame van de astra
dan hou je alleen een kier over tussen rug en zittingik ken de astra niet maar wie weet kunnen ze je hier verder helpen
hier hebben ze een database met heel veel astra gsi kentekens21 december 2009 om 12:08 In reactie op: Nu maar wachten tot de sneeuw (bijna) weg is… we zitten va #17570905pfff wat een drama
al gedacht aan een paar scheppen zand voor de wielen te gooien
en kattebak grind werk ook goeddacht 156 pk maar weet het niet zeker
je kunt hem laten reviseren dan heb je weer een goede
maar meestal ruil ik ze om bij de onderdelen boer als ik een andere nodig heb
ja en verder weet ik ook niet wat je er mee kunt doenklein leuk ding over de koppen van de c20xe
kolbenschidt is in de begin jaren ook nog bezig geweest met een c20xe cilinderkop met variabele kleptiming
deze koppen zijn in een hele kleine oplage gemaakt en uit geprobeert in een race klasse ( formule 3 )
maar omdat de kosten te hoog werden zijn ze nooit in gewone straat auto,s gekomen
en dat is opzich wel jammer want dan was het een supermotor geweest:Pbekijk de cilinderkop in het midden van de foto maar eens
kijk anders hier even
wie weet kunnen die je helpendat hij niet telt komt door roest op het asje van het telwerk
ff de asjes er uit halen en schoon maken
maar doe voorzichtig want voor je weet doet hij het nooit weer :Pzonder auto kun je dat vergeten denk ik
ik kan je wel de kleurcodes geven van de grote stekker naast de accu
en die van bij de ecu heb ik ook welweet niet waar je de c20xe uit hebt
maar als je er 1 uit een astra hebt zitten er naast de kop aan de 2 stekkers zitten
1 met 2 draden en 1 met meer
die met 2 draden is dan met 1 zwart en 1 rood draad
die andere is van etc die heb je niet nodigrood is plus en zwart is geschakelde plus
en die moet je denk ik ff uit de stekker halen naast de accudan moet hij lopen willen
volgens mij zit hij voor op de motor
rechts op het onderblok achter de stb pompmaak eens een foto van de stekkers
dan zal ik het uit leggen
het is niet zo moeilijkzo en dat moeten die sukkels van de rdw doen ??
dan moet en dioe kanslozen eerst weer naar school denk ik
want ze konden bij de v6 ombouw die ik liet keuren niet eens een motornummer vinden
en wisten ook niet eens hoeveel vermogen dat ding had
dat moest ik hun vertellenmaar ik zie het probleem niet met het invoeren van een astra uit Z A
Maar ik zie geen probleem bij het keuren van een auto die gelijk is aan de auto die ook in europa is geleverd aleen motor is anders
maar die motor is in ander types geleverd dus voldoet aan de europeese eisenals ik het geld er voor had was er allang 1 in nederland :D
ja je moet de lampen wel ff veranderen
maar dat moest je toch al omdat het lichtbeeld niet klopt
verder zou ik niet weten waar dan een E keur in zou moeten zittenen hoe komt dat ding in engeland dan wel op kenteken staat
die komt ook uit zuid afrika
en die rommel wat uit de usa komt dan
daar zit toch ook geen Ekeur op ?die dingen uit zuid afrika zijn voor 90 procenten uit standaar opel delen gebouw
alleen bij delta motorcorp in Z.A in elkaar gezet met wat ander delen die hier niet te krijgen zijnik zie het probleem niet met de RDW als je er 1 hier heen krijgt:agent
als je er 1 wilt moet je ff zoeken in engeland
daar rijd een echte rond
die hebben ze wel uit zuid afrika door de douane gekregen
en dat is nog een sedan ooken voor welke type auto want er zit verschil in bij de c20xe
kadett digi gaat niet werken op mv6 ivb met je toerenteller
die is voor 4 cilinder en niet voor een 6 cilindersenator digi wil wel … maar dan moet je wel een aanpassing maken voor je km teller
want omega geef te veel imp want die krijg het van de abs
waardoor teller veel te veel snelheid aan geeftsenator kan wel maar is wel een bult werk
en dat heb je helemaal zelf uit gedacht
knap hoor :Pmaak eens een foto van dat ding dan
dat is een c20xe met m2.5 onsteking
goed voor 150 pk duskomt meer bij kijken
front van de astra f met airco is ook anders
radiateur moet je ook een ander voor hebben
en een stuk kabelboom
en je oet een ander motorsteun hebbenlijkt mij dat er ergengs een pakking uitligt
of dat er een scheur zit in je inlaat of uitlaat gedeelte
weet hoe dat loopt bij een diesel maar als je die zwarte plaat er af haalt moet je het wel kunnen zien3 november 2009 om 10:49 In reactie op: van ecotec naar 2.0 16v wie heeft er info voor mij?? #17544491je moet gewoon een kompleet blok hebben
dus met kabelboom en ecu en alle aan bouw delen van de c20xe
dan is het een dag werk
mooiste is dat je een komplete auto er bij hebt waar je het blok uit haalt
dan heb je alles aan onderdelen bij de handmooiste is als je een c20xe van een astra hebt
maar van een calibra of vectra kan ook , maar dan moet je ff wat stekkers veranderen -
AuteurBerichten

