Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als men nog onderdelen zoekt van een omega
er staan bij sloperij de mars in zwolle nog een stel omega,s
1 met een x20xe
1 met een x25xe
en nog een station met zwart leer er in ook met een v6
ding is compleet maar heeft zijschade
welk type v6 weet ik zo ffooit een keer gehad met de vrachtwagen
savonds neer gezet naar een lange rit
en morgens niet meer lopenzat condens in de intercooler leiding onderaan de de motor
heel de pijp zat dicht dus hij kreeg geen lucht meer en wilde niet lopen
leiding los gemaakt en het hitte kanon er maar voor gezet om de bende te ontdooien
volgens de garage wilde dat wel eens vaker voor komen bij een volvo fhorigineel gepost door Calibration
@ maurice89
Zo’n klein frot pennetje €35 ? geloof ik helemaal niks van!die pennetjes voor de deurvanger kosten 3,50 voor 2 stuks bij de dealer
origineel gepost door Redtop
garage heeft my baby klaarhet was een splinter op de krukass sensor :P
morgen de auto weer terug super bedankt voor jullie help allemaal :wors
een splinter op de kukassensor
blijft de vraag waar die metaal splinter vandaan gekomen is
kijk hier maar eens wat eds kan met een diesel
gewoon 10w40 in doen en niks anders
lampie wat jij bedoeld is oliedruk lampie
das wat anders als die melding op je BCals oliedruk lampie gaat branden onder het rijden ben je meestal al te laat
gewoon ff naar de dealer gaan en uit laten lezen
dat oranje lampje geeft aan dat er een storing is in het motor systeemen die kachel knop werkt mechanisch met een kabel
volgens mij hoort op die losse stekker die er hangt een weerstand blok wat normaal op het frame zit waar de vin in zit
zal eens kijken in een schema hoe het zit met de kleurenorigineel gepost door Opel4-life
e-bay das wel een goede
is er niet een soort marktplaats in engeland da iemand weetja ebay heet dat :P
een c18xe met TC das nieuw voor mij :P
nooit geweten dat er ook op zat dacht dat dat alleen op de c20xe zat
of we hebben het hier over een g astra maar dat staat er niet bij
de 18xe in de astra f had geen tcach er zit een bult werk aan maar is niet hopeloos
alleen klopt het van geen kant wat de verkoper heeft vekochtwerkt gewoon hoor die tankmeter
leeg is leeg
en vol is vol (op tank meter dan he):cool:nee
is ook niet mogelijk
c20xe is een bosche systeem
en c18xe is siemens
dat werk nietwel ff een sneeuw schep mee brengen als je vandaag komt
ligt een beetje veel sneeuw hier rond zwolle:D31 januari 2010 om 18:44 In reactie op: iemand ervaring met vervangen zijschermen/spatborden #17602713op zich is het niet veel werk
maar de vraag is hoelang wil je nog in de astra rijdenzijschermen voor een astra gsi zij niet meer leverbaar
dus moet je zijschermen hebben van een normale astra en het antenne gat dicht lassen en gaatjes boren voor de bevesteging van je zijskirts
ook moet je dan ook de achter het zijscherm liggende delen vervangen zoals de tankvul opening
want dat stuk is ook altijd rot. vandaar je ook roest rond de tankvul opening ziet aan de buiten kanje kunt ook losse randen nemen voor achter en die in het scherm zetten …..maar dan weet je bijna zeker dat je met 2 of 3 jaar weer op nieuw aan de slag kunt
dus wil je hem nog een paar jaar houden kun je het beste heel het scherm vervangen
kijk anders eens op
http://forum.astragsi.nl/index.php
daar hebben ze het al vaker gedaan
dus al ik het goed begrijp staat hij in zwolle nu
als je hulp nodig hebt roept u maar
ik woon in zwollestoelen zitten een beetje hoog of heb je ze in de hoogste stand staan
bij mij zitten ze veel lager :hmmzuitlezen is het zelfde bij de astra
gewoon met stukie draad of paperclip
in de stekker in de zekerings kastdie zakt nog wel meer in prijs denk ik
het zwak branden van het accu lampje kan ook komen door een slechte diode achter op de klok op de print folie
origineel gepost door bd.
origineel gepost door Pastra
3.0 is gewoon een ‘opgeboorde’ 2.5.Voor een 3.2 zal je de motorsteunen aan moeten passen.
In duitsland is er 1 met een 3.2 en f28 6-bak. Hij heeft de 2.5 motorsteunen gehouden en de ruimtes die er tussen steun en blok zat opgevuld met busjes, maar dat lijkt me niet wat….voor een 3.2 hoef je je steunen niet aan te passen. voor met een f28 te rijden wel. hier gebruiken veel mensen zo’n pasplaat tussen blok en bak, maar in duitsland zijn er toch al mensen vanaf gestapt en overgegaan op die verleng bussen tussen de motorsteun.
dat met de verleng bussen tussen de motorsteun en de motor
is meer een geval van goedkoper dan een pasplaat kopen in duitslandmaar of het ook stevig weet ik niet
ik zelf zag het niet zitten met langere bouten en die busjes en heb voor de pasplaat gekozen
rij zelf met een v6 met een f28 en dat gaat gewoon goedgewoon 10w40 is goed
hoeveel weet ik ff zo nietja welkom
waar woont het astratje :Dja die is al heel oud
maar een vent in engeland heeft er zelf maar 1 gebouwd met een v8 erin
maar dan is hij blauw -
AuteurBerichten
