Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
volgens mij heb jij een dikke plus kabel op de plek zitten van de d+ draad
als ik het zo zie is dat de onderste aan sluiting waar jij dat kleine drradje bij op hebt zittendit zou ook de oorzaak kunnen zijn dat je accu elke keer leeg is
want zo blijft er spanning op je dynamo staanja voordat je hier in nederland tegen een f28 aan loopt voor weinig is je auto verrot
de prijzen zijn hier zo idioot hoog van die dingen dat is gewoon niet leuk meer
in engeland zijn ze stukken goedkoper net als de c20let daar
ik heb voor mijn eigen f 28 maar 100 euro betaald maar dat is weer een heel ander verhaal :Phou het maar gewoon bij een f20 achter de c20xe
origineel gepost door sjoerdie
NIET de pasplaat tussen bak en motor gebruiken!!hierdoor hangt je priesas niet in het vliegwiel, en krijgen de lagers in de bak meer te verduren.
zijn al veel f28 daardoor gesneuveld.
gewoon f18 er tegenaan plakken’.
en dan de motorsteun rechtsvoor wat aanpassen.
en je bak blijft hangen waar ie nu ok hangt, daarom ook de originele baksteunen van f18 gebruiken.
aandrijfassen zijn hetzelfde van een automaat als handbak.
als dat zo is waarom zit er dan geen lager in het vliegwiel waar de priesas in steunen kan ??
rij er nu bij na een jaar mee en f28 bak is nog steeds niks mis mee o,ja auto word dagelijks gebruikten ken er meerderen die er mee rijden
vind dat hele verhaal een beetje overdreven dat je bak daar door naar zijn klote gaat
origineel gepost door robert_corsa
je astra was er slecht aan toe zeg. wist niet dat ze zo erg konden rottendit is gewoon hoe ze er standaard uit zien achter de schermen
dit hebben ze allemaal
de laaste type,s wat minder dan de eerste serie maar roest zit er altijdmensen die zeggen dat hun astra f niet roest zijn blind of willen het niet zien :cool:
als je hem op de steun langer maakt met je ook de steun van het tussen lager van de aandrijfas opvullen met dezelfde lengte
maar het is volgens meer dan 1 cm
is geloof ik 2,5 cmAls je zonder pas plaat gaat rijden met een f18 -f20 of f28
dan heb je een koppeling nodig van een c20xe of c20let
Maar het probleem is dat je motor dat 2,5 cm naar links gaat.
Hier door past aan de rechterkant je motorstuen niet meer en moet je ook je uitlaat aanpassen aanOok kom je te zitten met het tussen lager van de aandrijf as aan de rechter kant
Hier moet je dan een opvul stuk voor hebben om die 2.5 cm wat de motor naar links is gegaan op te vangenje kunt ook gewoon een F25 versnellingsbak gebruiken dan hoef je niks aan te passen en passen de motorsteunen gewoon
Of je zoekt een kapote F25 bak en slijpt daar de verdikking van het koppelings huis af en laat die vlak slijpen
Die zet je dan tussen je F18 bak en je hebt een adaterplaat
maar dan moet je zorgen dat de zelf gemaakte plaat goed vlak isHet mooiste werk het met een F25 bak of met de adaperplaat van DHZ (niels)
Ik zelf rij met een v6 met een adapterplaat van niels met een F28 er achter en heb er nog geen problemen mee
Maar er zijn er ook zat die met een 3,0 v6 rijden met een F25 er achter en dat werk ook goedEn ik weet niet hoeveel geld je wilt uitgeven ander staat hier nog een 3,2 v6 te koop met F28
Die kun je er zo in bouwen :D`wat is het probleem dan
wat doet hij wel of nietja dat lijkt me wel
maar zat er geen beschrijving bij het set wat je gekocht heb
anders eens bellen met de mensen waar je het vandaan hebtje maakt het je zelf wel moeilijk
waarom niet gewoon heel het achterscherm er af gehaald en vervangen door een nieuwe
en die dorpel is een overzet dorpel wat je normaal over de oude heen zet
dus je hebt de verkeerde dorpelje hebt straks een heel karwei om de zijkant weer strak te krijgen op deze manier
kijk maar eens goed op de site van niels hoe het zit
dan zie je dat het achterste stuk van de dorpel aan je achterscherm vast zit
en zo hoef je veel minder strak te maken en ben je veel eerder klaarhttp://www.opelspecialist.com/index.php?option=com_content&view=article&id=71&Itemid=91
je moet ook heel de kabelboom die bij de BC hoort er bij hebben en alle sensoren
stuurhendel voor BC
koelwaterniveau sensor
ruitsproeiervloeistof sensor
olie niveau sensor motorolie
remblok sensoren
buitentemp sensor
en het kastje voor de lampen controle
die zit boven het dashsboard kastje bij een astradan kun je het aan het werkend krijgen
dus je mist nog wat
origineel gepost door 14XE
staat in de how to jongensOpel Astra F 1991-1998
snelheidssignaal:
tot model 1993-1994: plaats een pulsgever op de versnellingsbakklopt niet helemaal
bij de meeste astra,s vanaf 1991 zit er een pulgever achter op de klok
deze stuurt een signaal naar je ecu en als je hem hebt ook je BC
dus een pulsgever op de bak zettten bij de eerste bouwjaren is niet nodigis een c2one met handbak
verder niet veel extras
zelfs de achter schokbrekers met hoogte regeling zitten er op en werken ook
CV moet ik ook nog even naar kijken want die wil soms niet open gaan:Pbel me maar ff :D:D:D
gr raymond
25 maart 2010 om 15:19 In reactie op: Zouden deze goed zijn?(smoke achterlichten carfantasy) #17564544origineel gepost door Speedy007
Imscher Achterlichten zijn:wors maar moeilijk te vindenach dat valt ook wel mee hoor
laats op het astra gsi forum werden nog 2 sets irmschers aangeboden
nieuw nog nooit gebruikt :Pje moet helemaal geen draad door knippen
je moet ff naar de dealer en het anders laten programmeren
dat is allesorigineel gepost door mattheu
bedankt heb net ook even gekeken
maar hoe je bv een versnellingsbak moet uitbouwen staat er niet in
gaat om astra fdan doe je iets niet goed want dat staat er echt wel in hoor
24 februari 2010 om 16:42 In reactie op: Astra Coupe 2.2 16V bouwjaar 2001 ( boardcomputer ) #17620436gewoon opzoek gaan naar een ander display die wel goed is
en dan ff bij de dealer laten om zetten op nederlandse taal want hij zal wel op duits staanvraag anders ff bij sloperij het midden ff of hun nog een goede hebben liggen
die zitten op de marslanden in zwolle
:Plekker zinloos dus :P
gooi etr gewoon wat zwaarder in dan een 1.6
voor de kosten van het keuren bij de rdw hoef je het niet te laten en is net zo veel werk20 februari 2010 om 22:43 In reactie op: Distributieriem C20XE M2.8 (dis) Hij zit erop… Vraag over #17618326of je hebt een verkeerde spanrol
141 tandsriem heeft spanrol met diameter van 67 mm
176 tandenriem heeft een spanrol met een diameter van 59 mmslang loopt rechts boven langs door de auto
:D je ruiten wissers ziteen verkeerd
o,nee zijn fotos uit engeland:Dturbo wil best maar dan moet je hem niet als dagelijkse auto gebruiken
of gewoon een standaard turbo blok c20let
of gewoon een v6 er in leggen dan ben je goedkoper uit dan een turbois heel simpel
jij woont in wierden en dat is niet ver van vriezeveen
rij eens naar niels in vriezeveen die kan je alles er oververtellen en ook wat het kost gaat :P -
AuteurBerichten

