Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
weet niet waar je vandaan komt
maar bij mij op de sloop ligt nog een mv6 compleetwat ga je met je oude radio doen dan
:Pja oke maar niemand kan de goede lagers, shims, tandwielen, en komplete syngros leveren in europa voor een getrag
want getrag wil het niet vrij geven
zelfs niet de beschrijving van hoe je hem in en uit elkaar haaltdus daar om zoek ik defecte onderdelen om het te kunnen vergelijken met een ander leverancier
ja die ken ik
maar die heeft ook niet zoveel en haalt zelf ook alles bij hurlieman uit zwitserland weg
daar word je niks wijzer van want die levert ook geen losse onderdelenin het schutbord onder de motorkap zitten nog wat moeren
volgens mij onder de parfaan plaat
en net achter de ruiten wisser motor
op die hoogte moet je zoekenff kijken
zuiden van het land astra gsi met v6 in bergen op zoom
ja dat moet pascal zijn geweest
net wat jerremy al zei..vraag het ff op het astra gsi forum
want ik was het niet
ik was thuis en kom zelden in die hoek van het land:D:Dweet of je het probleem al gevonden hebt maar ik heb hier wel het compleet boekwerk van opel liggen over het hoe en wat van de senator digi dash
daar staan alle fout codes inje moet in je diagnose stekker van de auto pin A met pin D verbinden
dan krijg je op je snelheid meter van je digi 3 x 12
dat is op start code
alle codes die er op volgen zijn foutcodes
dus ff op schrijven en hier posten dan zoek ik ze voor je oporigineel gepost door 2000
origineel gepost door syl-astra
als de achter grond verlichting wel blijft branden is het een probleem op de print baan naar het display
als het in de bedrading zou ztten moest hij helemaal uit uitvallendat ligt er aan, er zitten aardig wat +-sen en minnen aan het klokken spel, ik kan me voorstellen dat de verlichting anders (lees apart, ook ivm dimmer) geschakeld staat
nou dat is een beetje anders hoor
de halogeen lampjes van de verlichting van het display zitten op de zelfde print als en aan sturing van de displaydus of het zit in de flat kabel van de print naar het display of in de print zelf
wat ook nog kan is dan de program code een beetje los zit in de houderals de achter grond verlichting wel blijft branden is het een probleem op de print baan naar het display
als het in de bedrading zou ztten moest hij helemaal uit uitvallenkijk eens wat er gebeurt als je de flatkabel van de print naar het display een beetje beweegt als er spanning op staat
he niels
start hij elke keer weer op nieuw op in de check mode onder het rijden of is het echt puur een wegvallen van het display
en brand de rode f van fout code ook ??origineel gepost door okkie-001
ik las net je bericht maar ik heb nu al 2 sleutels1 voor het starten en 1 voor de deuren te open
maar inderdaat hoe vaak open je de klep met je sleuten
als de rest dicht zitmichel
oke
maar deur slotcilinder kun je aanpassen zodat je die kunt openen met de sleutel van contact
dan heb je een sleutel voor contact en de deuren
en 1 voor de achter klepik zelf had 3 sleutels bij de astra :D
even snel gekeken
maar staat niks van in tis hoe je een cilnderslot van de achterklep er uithaald
je zou dat slot wat je heb over kunnen zetten in de achterklep
maar dan heb je 2 sleutels bij de auto
niet dat je de achterklep sleutel veel gebuikt als je de cv werkend hebtje eigen slot over zetten in de andere als dat kan
zal eens kijken of het kan en hoeja oke
maar dat ligt niet aan het slot hoor
dat ligt er aan hoe je slot staatals je de klep los hebt staat de sleutel horizontaal en kan de klep los
druk je nu op sluiten van je cv schiet die ijzeren achter het slot en kun je de klep niet open doen want dan zit de ijzeren pen er achter en kun je het slot niet in drukken
ik weet niet of je nog een boekje bij de auto hebt
maar daar staat het wel inis de foto van het slot op pagina 1 van jou auto ?
zo ja zit er niet een gaatje aan de zij kant waar die pen van de cv motor door kanwant ik had ook een astra zonder cv en kon alles gewoon er in zetten en hoofde niks te veranderen aan het slot van de klep
CV op achterklep
dat is niet meer dan een ijzeren pen die door het gaatje gaat naast dat bij ronde ding aan het slot
deze zorgt er voor dat je de knop niet kunt in drukken
moet nog wel zon ding hebben liggen
zal straks eens kijkenals je een losse zekeringshouder hebt in je voedings draad hoef je er toch geen 1 bij te zetten in je zekeringskast
klopsensor cilnderbank 1 zit aan de achterkant
net tussen dynamo en startmotoren als hij geen signaal krijgt van krukas sensor dan loopt hij niet eens
ja kan wel
maar denk dat de zekering voor je cv er wel in zit
deze draad loopt aan de rechterkant naar beneden bij je voeten
daar zit een grote grijze stekker
en volgens mij zit hij in het rechter gedeelte van de stekker
moet je even zoeken met een multiemeterorigineel gepost door kaneelschep
:) Zat ik ook al aan te denken ja.. Ik zal er voortaan maar een paar extra meenemen .Trouwens:
ombouwen naar Multitiem is wel mogenlijk, alleen zijn alle multiriem systemen met stuurbekrachtiging dacht ik zo
Om je opmerking om te draaien,.
Hebben alle stuurbekrachtiging systemen dan een multiriem?
Ik dacht een dubbele poelie op de krukas?!nee je hebt ook stb met v snaar:D
origineel gepost door Mich
Dus als ik naar een goede electronicazaak ga zou ik gewoon een nieuwe kunnen halen, en die erop zetten???of je gaat ff naar de sloop en steekt er daar een paar in de zak
zit een stekker aan en is geen weerstand die de elektro boer zo heeft liggenzon ding bedoel je ??
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=124689&page=1#pid1647202
welk merk banden heb je dan
kijk maar eens naar de draden van de klopsensor achter op je motor
en naar de stekker die aan de slang van je lmm naar je gasklep zit
daar zit je stekker van je klopsensor in gekliktoh dat heb ik vorige week gedaan
maar dan orgineel van opel zelf
kabelboom uit een astra halen en cv en elektrische raamen bedrading daar uit zoeken
heel de bende in de auto bouwen en klaar
cv op achterklep deuren en tankklepje:D
foto van draad boompje -
AuteurBerichten