Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
maar ja
hij zet er niet bij om welk type motor het gaat
dus blijft het een beetje gok werk:P
want als het een 1.6 16v met airco hebt is het ook weer een sensor met 3 aansluitingenorigineel gepost door Oenatje
ik heb ze gezien zelfs zonder cv.
en dan ook gewoon niet voorbereid.ja dat klopt :P
maar heeft nu een kabelboom voor alle opties in de auto:Dnou wim dat klopt niet wat jij zegt hoor
ik heb geen airco maar wel een schakelaar met 3 aansluitingen
dat omdat je 2 snelheden hebt op een astra van de koelvineerste stand is van 95 tot 100 graden
en tweede stand is van 105 tot 110 gradenik heb zelf nu met dit warme weer alleen nog maar de eerste stand van de koelvin horen draaien
en dat met een v6 in de astraen bij airco type zitten er zelfs 2 sensors in je radiateur
de c20xe heeft TC en een stabi op de achter as
dat hebben de andere niet
remmen zijn gelijk bij alle typesen er zit verschil in de klokken maar dat heeft ook weer met bouwjaar te maken
normaal heeft een c20xe een 240 teller met kabel
maar latere types zijn er ook met 260 teller zonder kabelvraag het anders even op het astra gsi forum:D
ik denk dat je de verkeerde sensor hebt
normaal heeft een astra 2 standen op de koelvin
en dus een sensor met 3 aansluitingen
maar daar zit ook weer verschil in of je airco hebt of nietkijk eerst eens in de stekker hoeveel aan sluitingen je daar in hebt zitten
kan is zeer groot dat je gewoon een verkeerde sensor hebtje zit in het verkeerde forum gedeelte :D
maar even over de astra
welk type motor zit er in en heeft het ding ook airco
want er zijn meerdere soorten thermoschakelaars
en kijk eens hoe aansluitingen de stekker heeft die op de schakelaar gaatik weet niet waar je woont
maar als je er niet uit komt met bestellen en je woont in de buurt van zwolle wil ik je wel helpen dat te bestelllen via ebay
heb die voor mij zaterdag besteld en woensdag al in huis
met distrie set er bij
ik wacht nu nog op een pakkingset
en voor alles bij elkaar was ik 350 euro kwijt:Dwat het kost kan ik je niet zeggen
wel dat je het beste heel het scherm kunt vervangen aan die kan
want rond de vul opening achter het scherm zit nog veel meer roest
astra roest van binnen naar buiten, dus als je nu roest op je buiten scherm hebt weet je zeker dat het achter het scherm goed verrot isorigineel gepost door ElRenegado
Nee, er lekt enkel een beetje koelvloeistof uit de oliekoeler zover we konden zien, maar omdat je overal leest dat de driewegklep ook defect gaat, en alles dan toch open ligt lijkt het mij verstandig deze dan ook gelijk te vervangen.Overigens zoek ik ook nog een spoorstang midden, en 2 schokbrekers.
zal eens een oproepje plaatsen in Te Koop gevraagd.Maargoed, voor de oliekoeler zoek ik dus nog een adresje…
ik stuur je wel ff wat info
pff das een dikke prijs voor een olie koeler
ik heb hem voor minder dan de helft en ook nog van GM :Dals hij niet lekt is er niks aan de hand
welk lampje gaat branden dan
is dat dat oranje lampje met de afbeelding van de motor er op ?
want een choke zit er niet opje zou hem kunnen laten uitlezen bij de dealer om te zien wat hij voor een foutcode aangeeft
dan kun je wat makkelijker naar de storing
je kunt ook eens kijken of de motor geen valse lucht krijgt door een gescheurde slang of zonee die aan de accu kant zeg maar
gaat terhoogte van je stuurbekrachtigingpomp naar het bloknou voor dat je je motor begint te slopen zou ik eerst kijken of de koelvin wel aan gaat
want even je thermostaat er uit halen is niet zo simpel
kijk ander eerst even of de slang die er aan de de kant van je stuurpomp wel warm word
deze komt van je thermostaat afthermostaat zit op de foto boven op de blok tussen de 2 koppen in

zit in het midden tussen de 2 cilinderkoppen onder je inlaat gedeelte
rot klus om er bij te komenof je koopt gewoon een goede wegen kaart bij de pomp
want je zult niet de eerste zijn die in paniek raakt als zijn navi er op vakantie mee ophoudals je al centrale vergrendeling hebt kun je er gewoon een afstand bediening op zetten
een setje van spy ofzo
dat zet je er binnen 2 uurtjes inwat gaan jullie met die omega a station doen dan
want ik zoek nog een tank van zon ding
dus als hij gesloopt word laat het ff wetenalleen jammer dat je met 2 jaar weer aan de schermen moet lassen omdat de roest terug komt als je met in zet stukken werkt
beter was het om heel het achterscherm te vervangen voor een nieuwe
ja klopt komt van marktplaats
was voor mij maar een paar kilometer van huis af
maar voor dat geld kon ik hem niet laten staan
en hij werd ook nog gebracht door de oude man van de garage :Dnegatieve is min en min is massa
ja mijn zwager rijd er nu mee en vind het helemaal super
vooral met 3 kinderen:Pik heb onder tussen een ander ding voor de deur staan
ook weer gered van de ondergang
een omega b mv6
gekocht voor 500 euro bij een kleine garage
de man van de garage zag het zelf niet zitten om hem te maken
was hem te veel werk
koppaking ligt er uit maar word vervangen nu
en ook de ander delen van de motor zoals oliekoeler en keeringenzo laast de omega A weer voorzien van een apk
dus loopt weer een jaaris massa geschakeld
bij een astra f is het
dicht bruin/rood
open bruin/witdenk dat het bij een vectra ook zo is op de kiekert
-
AuteurBerichten



