Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je moet eerst de riem er af halen door hem te ontspannen
dat doe je door op de bout van de rol een sleutel te zetten en dan met de klok mee draaie
en als je dan een inbus 3mm in het gat van de spanner doet kant hij ook niet terug springen als je de riem er af haald
want je wilt niet je vinger tussen de riem en spanner hebben hoor :angelmijn omega mv6 3.0 v6 heeft al 340 duizend gelopen
en moet nu voor de keuren de draagarm rubbers vervangen
dus met een beetje normaal onderhoud kun je best lang door rijden@Vinci wrote:
Schema staat zo online hoor, is niet echt ingewikkeld op zich…
ja weet ik maar kan mijn pc niet meenemen na de auto
en heb ook geen printer bij de hand :angel
maar ligt hier vast nog wel op ouderwets papierzal eens kijken of ik nog een schema heb van een c20xe hier
stuur me je tel nummer even via een pm dan bel ik je even wanneer ik tijd heb om het eens te bekijkenmijn x30xe met 120 amp dynamo geeft gelijk 14 volt als hij stationeer loopt
als hij uit is is het gewoon 12 voltals hij netjes onderhoud is dan is er met deze motor niks mis
kijk wel even na wanneer de distrie riem gedaan is bij deze auto
moet om de 60 duizend dus reken maar uit :angel
en dat is geen goedkope grap
let ook of dat er geen olie in het koelwater tankje zit
dit kan duiden op een lekke warmtewisselaar end at is ook een dure grap
bobine blok wil ook nog wel eens kapot gaan maar die vind je op ebay voor weinig nieuwrij zelf met een omega mv6 x30xe en daar staat al 350 duizend km op en die motor is bijna gelijk aan die van de vectra
een 2.5 v6 met compressor daar wil ik fotos van zien :angel
je moet die van een f28 gebruiken
er zit verschil in die van een f20 en f28
en dan moet je in het schakel gedeelte waar je pook in zit
dus in de auto ook ruimte maken zodat je de achteruit ook pakkenje moet dus onder de hoes van de pook ruimte maken id het kunstof deel
ja kan wel als de motor het zelfde is
@frankky wrote:
ja echt super mooi .
gaat dus niet lukken.
maak ik me blij voor niks .
dikke l u l heb de aansluitingen op het klokken stel niet zitten .
echt vet ligt hele dash er half uit en staat weer stil wat zijn opels kak auto’s
kunnen niet een senator is een senator nee opel maakt 4 verschillende , en niks past op elkaar .
echt kak .
was ik maar bij mijn ford gebleven daar past alles op elkaar met elkaar .opel zijn kak bakken .
frank m
vraag het anders hier eens
http://www.ford-escortclub.nl/forum/” onclick=”window.open(this.href);return false;
:agent
maar nu de vraag wie hem heeft
want is pas op naam gezet en heeft apk tot 31 3 2013afvoer van de condensor verstopt
dus condens water kan niet weg@KadAstra-EF wrote:
@syl-astra wrote:
@soepkiepe wrote:
die had ik dan ook liever gekocht, heb liever een echte gsi dan een nepperd :P
en als het goed is heb jou gsi ook no een trekhaak! bete kan niet :Pmaar ik denk dat ik in nog geen 1400 jaar 1400 euro ga betalen voor een auto ;) :jerry
nou doe eens een mooi bod dan :angel
500 ballen.
Rik :D
wat is de wisselkoers dan van friese ballen tegen over de euro :angel
@soepkiepe wrote:
die had ik dan ook liever gekocht, heb liever een echte gsi dan een nepperd :P
en als het goed is heb jou gsi ook no een trekhaak! bete kan niet :Pmaar ik denk dat ik in nog geen 1400 jaar 1400 euro ga betalen voor een auto ;) :jerry
nou doe eens een mooi bod dan :angel
@Mr.F wrote:
Hoeveel km staat erop Syl?
volgens mij 260
vorig jaar nieuwe koppaking en waterpomp met distrie gedaan
ook ander bak want andere was dood :(
is laast net weer gekeurd bij opeldealer
word elke dag gebruikt als woon werk auto@soepkiepe wrote:
ik denk ik zie een mooie astra….
http://link.marktplaats.nl/585495131″ onclick=”window.open(this.href);return false;ik denk ik stuur hem een mail met de vraag wat ie er voor wil hebben
hij wil rond de 1400 hebben voor de astra..
oke, hij ziet er netjes uit en zo, en nog redelijk lang apk, maar 1400 euro??
k weet niet, na mijn idee wel een erg hoge vraagprijs hoor!
vooral als ik op de foto den te zien dat er toch wat roest vertoont achter aan de dorpel richting de wielrand..of zit ik er nu naast en is dat een best normale prijs?
voor die prijs mag je die van mij ook kopen
dan breng ik hem zelfs nog :D :D :D

ik heb volgens mij nog een br relais liggen van een c20xe
en wezep zwolle is niet zo ver dus zeg maarkan het niet zijn dat de relais gewoon blijft hangen en daar door de pomp blijft lopen
c18xe is het kleine broertje van de c20xe eigenlijk
en is stukken sneller als een c20ne
er zijn c18xe,s die standaard boven de 125 pk komen
nadeel is alleen de siemens motorsturing maar met een beetje goed onderhoud is hij net zo probleemloos als een c20xe5 nieuwe lampjes :angel
ja dan moet je heel de kachel unit er uit halen en de lampjes vervangen
en das nog al een werkje
weet niet waar je woont anders wil ik wel helpen
ik heb het al vaker los gehad dus weet hoe het werktwel zorgen dat je de code van de radio hebt als je de accu los gooit
maar brand de rest wel dan
als de rest van de dashs verlichting wel werkt is de kans groot dat de lampjes stuk zijn
heb je een omega met ecc of gewoon met draai knoppen voor je kachelwat je ook kunt doen is uit boren en draad in tappen en dan een slang pilaar in schroeven
of uit boren en koperen pijpje in tikken
weet alleen niet hoe handig je bent -
AuteurBerichten