Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb em binnen. Werkt simpel en goed. Voor dat geld zeker een hebbeding. Bij dealer kost CC programmeren meer…
Omgeving eerbeek/dieren. Kan hier aan kloppen.
Xenon in lampen zonder projectors mag ook gewoon. Maar het is knap irritant voor tegenliggers.
Al helemaal met regenachtig weer. Van mij krijg je vol grootlicht.Heb zon soort tikken met me astra 8v gehad, was 1 van de tuimelaars die ingesleten was, naar de sloop en uitgewisseld, probleem verholpen, Was voor een olie, distributie, waterpomp, kvs, kleptuimelaar en uurloon (60eu per uur) 400eu kwijt.
Sorry.. Niet op gelet,
Heb er ook last van.. Vreemd verschijnsel. Houd echt behoorlijk in
Bougies Zijn nieuw, merk dat et alleen met vol gas is.ik heb heb in mijn astra G gehad, (projectorlampen) lichtbeeld was goed, de hoeken aan de berm kant waren wat hoger, en daarom in sommige bochten nog iets hinderlijk licht, maar bij gewoon tegemoetkomend verkeer geen last van knipperende mensen.
9 vd 10 keer kan je de hoogteverstelling overzetten op je nieuwe lampen, en kan je dus gewoon je lampen lager zetten. 1 keer afstellen met 1 persoon in de auto. en als er meerderen achterin zitten even je lampen lager zetten. geen klachten over gehad. mits je projectors gebruikt en niet de standaard fabrieks af halogeen koplamp units.
2e optie is orrignele lampen plaatsen, maar dit kost aanzienlijk meer.
Ja alles is ls te krijgen, de kleuren zijn meestal universeel. Even een dealer bellen voor de onderdelen, of de, meestal goedkopere, google variant
19 juli 2015 om 22:47 In reactie op: Binnenverlichting Astra H niet uit na sleutel in contact. #18291128Binnenverlichting zit zover ik weet via een dimautomaat, weet zo niet waar deze zit, maar die kan defect, Zekering al gechect? Sigaretten aansteker zelfde probleem, zekering? Zichtbare aanslag onderin de houder? Aansteker zelf gecorrodeerd? Of gebruik je em als 12v voor je assesoires? Kan zijn dat ie niet lekker werkt en je em onderin moet drukken, heb dit zelf ook. Heb de klem poten van de aansteker naar elkaar toe gebogen. Nu “pakt” ie wel goed.
Ja die worden gelijmt, ik heb em met montage kit gelijmt, weersinvloed vast, temperatuur ongevoelig.
En een goede kracht, kan je bij de bouwmarkt halen, goed ontvetten en succes!Wat arjen al zegt een nieuw glas kost niks, de lijm van de oude afhalen zonder het glas te beschadigen is lastig.. Heb het zelf wel gedaan met montage kit, maar alsk geweten had dat een nieuw glas zo goedkoop was had k et niet gedaan..
– voorpoot schotels checken op roest /afspraak over maken. Onder de motorkap 2kunststof doppen bovenop de schokbrekers.
– rijd hij soepel, geen slagschip op straat. 18″ stuurt meestal lekker scherp.
– als de auto uit staat, rem en gas volledig intrappen en dan op contact draaien. Dan krijg ie eventuele foutcodes.Goed kijken naar roest, in dr wielkasten, onder spiegelranden waar ze de deur weer raken. bij de handvaten. Opbolling op de dakstrips, bij de tankdop.
Het inbouwen van aftermarked xenon is een vrij makkelijke bedoeling, de orrignele stekkers van je auto passen op de starter/ballast van je xenon, en de lamp is verkrijgbaar in de meeste maten.
Het probleem is meestal dat de ballasten storen op je radio. Of je canbus ze ziet als defecte lampen.Ook is het aanschaffen van goede projectorlampen nodig, bij een astra h zijn deze zeker niet goedkoop.
Koplampen gaan vanaf €200,- sets xenon vanaf €50,- wil je het goed doen reken op bijna dubbel..Lampkleur van je mistlampen, je kan er 6000k led in zetten. Heb er zelf geen ervaring mee.
Ik heb zelf 100w bluevision xenonlook lampjes– gewassen
– strips en bandjes weer netjes zwart,
– koplampen weer als nieuw gemaakt, schuren, polijsten, uv lak
– armsteun geinstalleerd,
– achter gekomen dat me voorlampen verschillende kleur zijn :hmmz
– kapotte rubber van antenne verwijderd, vlak gevijlt, en met montagekit weer geinstalleerd. Stuk strakker!!– naar de kapper geweest -offtopic
– boodschappen gedaan (lees bier gehaald)17 juli 2015 om 08:22 In reactie op: Schurend geluid rechts voor tijdens rijden opel astra j #18290878Kapot wiellager? Als je de voorkant optild kan je het wiel draaien, dan hoor je snel genoeg of het een
aanlopend remblok is. Of een defect lager. Als er speling op zit is t ook niet echt goed..Denk dat het te maken heeft met “high carbon steel”. Het metaal is dan harder dan normaal,
Precies, wat wim al zei, ze zijn allemaal “nep” een tech2 of een orrigineel opel apparaat kost “iets” meer, het gaat mij er om dat ik live kan meekijken waarom mn Cc niet werkt, de service interval kan resetten na een beurt, leuke opties aan en uit kan zetten, enz. Als me dit bij de dealer elke keer geld kost of nu 1malig.
We gaan het zien..
http://www.obdshop.nl/downloads/drivers/Drivers.Op-COM.USB.zip” onclick=”window.open(this.href);return false;
Weet niet of deze ned is, heb al wel wat download linkjes langs zien komen.
top. Dankje, we gaan et zien. Zal mn bevinding delen
dat heeft te maken met de berekening van de veren, dat wil zeggen, als deze veren onder een monza komt en je gooit de kofferbak vol met oud ijzer of gereedschap. en er dan een AHW achter hangt. of zoals je vaak ziet op de snelweg, 3 kids achterin kofferbak vol met boodschappen en vakantie spullen en 3 fietsen op de trekhaak..
normaal gesproken kan je gewoon kortere veren plaatsen. 835kilo (per veer neem ik aan)
kwa schokbrekers kan ik je niet helpen, had op me oude astra een schroefset, en op de huidige de originele GM.
kwa remmen, op me vorige astra zaten Brembo’s UV coated geventileerd, (voor) zonder gaten of gekkigheid, remde als een dolle. en gaat goed lang mee,
ga je echt het circuit op dan zou je voor carbon of geperforeerd kunnen gaan, maar op de openbare weg puur jammer geld (of voor de show)massief is (meestal) voor de achteras, en geventileerd voor de voor as. zou persoonlijk voor een A merk gaan zoals Brembo, bosch, enz. niet voor een 25euro schijf, zit echt kwaliteit verschil in. goedkopere merken zullen sneller kromtrekken, slijten, minder remmen. enz.
wat voor auto rijd je?
is besteld, idd met paypal betaald, we gaan zien wat et is.
Andergezegd, als
Ik deze opcom haal. En het blijkt niet een “goede”. Wat kan er mis gaan? Of werkt het dan gewoon niet?
:angelZou kunnen, bij mijn weten werkt dit op de zelfe plus als de ramen enz. Als je de auto uit zet, kan je nog even de ramen open/dicht doen. En dan gaat hier de stroom ook af, ga et morgen even uitzoeken.
@theunm wrote:
wens je veel succes bij het vinden van een geschakelde plus die moet waarschijnlijk uit de zekeringenkast komen.
je hebt een auto met canbus systeem en dan kun je niet zomaar overal stroom aftappen.het is natuurlijk wel leuk als het systeem optilt slaat.
Daarom zei ik ook dat je de beide draden van je bestaande 12v aansluiting kan doorverbinden naar een nieuwe, dus er 1 paralel over plaatsen, mits je deze niet gaat gebruiken om een 10a koelkast of sigaretten aansteker mee te voeden.
Een oplader voor telefoon of een dvd setje voor de kids kan prima
-
AuteurBerichten