Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja chip moet er al zijn maar heb ze in nederland nog niet gevonden….
ander spruitstuk voor mijn x20xev is moeilijk want de meeste spruitstukken zijn vanaf ’96 geven ze aan…toch maar gaan sparen voor een ander motorblok dan denk ik.
thnx voor de reactie en meerdere tips zijn altijd welkom
wat stel jij dan voor trpower?
optie ff andere motor erin is niet haalbaar voor mij:angelheb namelijk gehoord dat een andere nokkenas ofzo niet veel uithaald bij een ecopech blok….
hey thnx voor de snelle reactie.
ja afdraaien zat ik ook aan te denken maar heb liever het orgineel nog achter de hand.nee zat niet te denken aan een sportkoppeling dit in verband ervaring bij een maat van mij in de auto. is inderdaad een hel voor als je in de stad rijd of in de file:D:wtf
nee geen afkeur mijn carterpan zweete ook iets.
heb bij de auto speciaal zaak een potje stop oil leak gehaald die er in en nu na +/- 600 km geen olie lekkage/zweet meer.wat heb jij een geluk dat je dochter en vrouw niks mankeren!!! beterschap met je vrouwtje
korte uitleg je kan een turbo erin leggen omdat hij al voor een cali is gebouwd rdw past dan enkel je papieren aan €25 tot €75.
let wel op voor je eigen dat je de remmen ook veranderd!!!ziet er niet echt hard uit gok een snelheid van 30 max tegen de vangrail aan
heb zelf een x2.0xev motor in mijn calibra met een k&n 57i openluchtfilter kit en die bevalt mij uitstekend zeker vergeleken orgineel krijgt nog koude lucht via oude manier en heb met pe buis 2x40mm uit komend op 75mm buis voldoende koude lucht dus motor temp ook nooit boven de 95 graden uit gekomen.
dit in combo met een rvs uitlaat geeft dat toch een lekker verschil :angel
nee past niet
als je het stuur voelt trillen ook bij het afremmen dan zijn je schijven krom
je kan een kabel van 1 meter halen mannetje / vrouwtje bij je deur dorpel links voor onder je zekeringen kast zit een verbindings stuk daarvandaan kan je een nieuwe kabel plaatsen.
succes
@wim-v6 excuus dit was mij niet bekend
toch jammer dat er mensen hier zijn die kritiek hebben op andere die niet snel genoeg reageren.
en zelf niet eens de moeite neemt om te vertellen of het probleem is opgelostals je moter aanslaat is het niet de startonderbreker.
denk zelf eerder probleem in je contact slot de electra daar achter.
of kortsluiting ergens en dat je nu door de extra massa even iets meer vermogen hebt tot dat de dynamo vol mee gaat draaien en je moter nokt er meekan ook te veel olie zijn bij warmte zet olie uit even controleren na een lange rit.
laat ook je lambasonde is na meten.
kan zijn dat die of vervuild is waardoor hij traag reageerd (schoonmaken met (spuitbus) perslucht en een hele zachte borstel) of dat ie niet kapot is en blijft hangen op je koude start.succes
oke geweldig zal is ff gaan neuzen dit weekend kijken wat me gaat lukken.
bedankt voor je reactie cabriobulykan niet zo zijn dat er een gewichtje af gevallen is heb ik ook eens gehad door een drempel te hard te nemen
niemand een idee hier op het opel calibra forum????
is die niet voor het leeg laten lopen en spoelen van de radiator
is heel makkelijk zelf te vervangen heb ik bij mijn oude vectra ’91 ook des tijds gedaan ff uitmeten hoelang de oude was de nieuwe hier op aandraaien en er onder plaatsen trek ie dan nog iets weg ff uitlijnen bij garage met apk.
zitten dacht ik vas met 2 bouten 15mm -
AuteurBerichten