Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je het goed wilt doen ff backup maken van alles wat je bewaren wil .
pc opnieuw opstarten met win7 dvd erin klik toest voor opstarten dvd.
harde schijven formateren via het window instal menu wat je krijgt en daarna alles opnieuw installeren en backup terug plaatsen.tip windows 7 heeft ook een mooi trasfer programma voor bestanden kan je een kopie maken van je systeem nu selectief en die na instal windows 7 terug plaatsen
als ik het goed heb kan je een binnen lamp van een cali, omega, vectra b nemen moet je alleen wat 14xe ook al zei een min extra maken of aan je dak vast maken dan heb je ook gelijk 2 leeslampjes
zo dat ziet er weer goed uit de mijne binnen kort ook maar eens doen:kewlpics
zoals guns-c20xe al aangaf even kijken naar je afvoertje onder je motorkap. achter het motorblok en onderhet voorraam tussen de ruitenwisser in een zwart slurfje die raakt al gauw verstopt waardoor de grondmatten voor zeik nat kunnen worden.
lampen zijn zo aan te sluiten oude lampen loshalen en nieuwe plaatsen stekker erin en klaar.
vergeleken met orgineel een heel groot verschil zelfs zonder xenon.
en ze zijn goed gekeurd voor xenonkwaliteit is zoals boven al vermeld gewoon goed enkel is het wel aan te raden om de rand tussen je behuizing en je koplamp glas een likje kit te geven zodat je zeker weet dat er geen vocht in komt maar dit doe ik met orginele lampen ook.
oke, wim-v6
maar nogmaals enorm bedankt als ik is eens wat terug kan doen hoor ik het graag.
p.s. de andere ook heel erg bedankt natuurlijk
:jerry:jerry:jerry HULDE AAN WIM-V6 :jerry:jerry:jerry^
het was inderdaad de lichtschakelaar de gene die ik van de sloop had deed het ook niet maar de gene uit mijn vaders omega wel. :angel
heb nu alleen nog een kapot lampje in mijn mistlicht rechts gok ik althans want heb nu wel overal spanning weer op maar heb nu geen zin meer om mijn bumper er af te halen omdat lampje te vervangen haha.
volgende week maar weer ergens.Wim-v6 u2u je adres even als je wilt je hebt van mij een kratje pils gewonnen voor het uitzoek werk echt geweldig
heel erg enorm bedankt!!!!:D:thumbupAller eerst mijn excuus aan WIM-V6 ging per ongeluk die vr6…….:wors
bedankt voor het uitzoeken wim ik ga vanmiddag even de schakelaar omwisselen uit een omega waar de verlichting het wl van doet kijken wat er dan gebeurt andere schakelaar was van de sloop dus je weet het maar nooit.
keep you updated
even een update van het probleem.
vandaag bij een garage geweest schrok ff van het uur loon van de dealer hier € 100 per uur:swear
alles door laten meten heb op mijn lampen rechts voor en achter geen spanning niet bij de lampen zelf en niet bij de zekeringen.
heb nu een massa laten trekken van links naar rechts om in ieder geval wat ligt te hebben.
maar nu de grote vraag wat kan het zijn kabel breuk of een kapotte check control??
wimvr6 had het over eventueel de licht schakelaar dus die had ik vanmorgen uitgewisseld met 1 van de sloop maar dit gaf geen verandering.iemand hier ervaring mee of wellicht nog tips?
pfff denk dat het ff langs de dealer gaan wordt…
heb op de zekeringen geen spanning in mijn kastje…
heb al mijn bedrading na gelopen en alle zekeringen vervangen iemand nog idee’s anders ga ik vanmiddag ff langs de dealer.kabel niet los gebroken in de klem in het dashboard heb ik ook een keer gehad kachel vol open en nog koud bleek de kabel los gebroken te zijn uit de klem zodat hij niet open stond in werkelijkheid.
ventulator draait wel gewoon?
net anwb bij de auto geweest inverband met lege accu hem gelijk even na de verlichting laten kijken en we zijn er achter gekomen dat ik geen spanning krijg in het zekeringskastje bij de zekeringen.
de man van de anwb had het over dat het relais kapot kan zijn.dus nu de vraag kan iemand mij vertellen waar dat relais zit van de verlichting rechts??
ik had een dubbelpost omdat ik niet wist waar ik de snelste hulp kreeg maar daar werd ook gevraagd of ik check control op mijn cali heb en die zit er inderdaad ook op.was al van plan om morgen even langs de sloop te gaan om 2 koplampstel motortjes op te halen dus nu ook maar een relais…
of moet ik een ander check control systeem halen vraag aan de experts.bedankt voor de hulp alvast jongens
zo ff snel nieuwe zekeringen gehaald a €25 euro alle zekeringen vervangen in dashboard kastje.
spanning gemeten….maar helaas waren niet de zekeringen en krijg ook geen spanning op mijn achterlichten en rechterkoplamp (dimlicht, mistlamp en angel eye’s)
iemand nog ideeen? of zie ik iets over het hoofd? verborgen zekeringen ?? cali is uit 94
@trpower ik heb een calibra “94 en heb er toch echt een f20 onder hangen:) gisteren nog na gekeken
ik dacht hou me te goede dat de x20xev na 93 met de f20 bakken uitkwamen..
mijn is uit 94 en ik heb een f20 eronderja wil de x20xev ook behouden. maar vroeg me af of er een verschil in motor onderdelen was omdat op epg ik geen verschil zag
heb van alles in mijn hoofd hahaha
nee was net in opel epc aan het kijken en zag dat heel veel onderdelen voor de x20xev ook op de c20xe past en omgekeerd dus vandaar de vraag wat het verschil is namelijk kabelboom enzo is hetzelfde ecu ook op chip na dan.als de blower het eerst wel doet en dan weer niet en daarna sporadisch zou ik je schakelaar van de blower even los halen en schoonmaken kan zijn dat het vet/smeermiddel op je contact punten is gekomen heb ik bij mijn opel’s ook gehad. ff schoonmaken en doet het weer
terug eisen! gewoon brief sturen naar rdw dan je onterecht bekeurd bent! ivm de gerechtelijke uitspraak.
nmparts.nl uitlaat voor mijn calibra x20xev koste me €699 vanaf kat inclusief middendemper einddemper en links en rechts sierstukken ze hebben ook sportkats enzovoort
kan hem ook hier laten staan en ff doorlinken in astra topic hier heb je alvast een reactie.
maar als je er zo weinig ervaring mee hebt kan ik je beter http://www.mathijssentechnics.nl/indexx.php?View= aanraden.
spaar nog een paar maandjes door leuk nieuwjaars kado en laat het uitvoeren met garantie enzovoort ben je tenminste echt zeker van je zaak.thnx voor de reactie maar helaas zijn de gene die jullie opnoemen niet in staat om mijn calibra te chippen.
dit omdat hij uit 94 is en een simtec 56.1 heeft is mij al verteld door verschillende tuners en anders komt het op een powerbox aan en die wil ik liever niet omdat ik er verhalen over hoor dat de ecu dan enkel valse waardes door krijgt van de powerbox waardoor motorschade eerder kan ontstaan.ik ben op zoek naar een chiptuner die aan obd-tuning doet voor de simtec 56.1.
maar bedankt voor de reactie en hoop er nog meer te krijgengraag als je dat zou willen dat zou ik heel fijn vinden.
thnx alvastals het goed is hebben de eerste calibra’s voor 1990 geen voorbereiding voor de bc
-
AuteurBerichten