Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
rijden zonder apk of geschorst is mag. mits schriftelijk aangevraagd wordt bij de rdw.
bij toestemming schriftelijk mag de auto 1 dag deelnemen aan het verkeer en op de openbare weg om naar een apk keuring te gaan.op de officiele manier.
als meneer agent je aanhoudt en je meld dat de auto net gekocht is dan krijg je 1 week normaal de tijd om je auto te laten keuren. en de bon wordt weg gehaald als je het keuringsrapport op bureau laat zien binnen 1 week. dat is mijn ervaring althans.
met toestemming en goedkeuring rdw is je auto ook voor die dag officieel verzekerd door je verzekering mocht de verzekering erachter komen dat de wagen niet apk gekeurd was.
olie koeler is niet noodzakkelijk als je netjes de olie ververst bij elke 15.000 km maar aangezien dat haast niemand doet kan ik je zeer zeker een olie koeler aanraden
je bent in ieder geval goed bezig blijf je projectje even volgen kan ik wellicht in de toekomst mijn x20xev ook is onder handen nemen als ik weet wat het koste plaatje gaat worden :hmmz
@calibration.
dat was inderdaad een idee heb het zelfs vanmorgen al gedaan.alles werkt nu heb een lekkere warme reet hahaha
@powercorsa.
ja het is niet normaal heb zoveel pdf bestanden van opel op de pc maar had ze allemaal in andere mappen staan heb nu alles weer even geranschikt.mensen hartelijk bedankt voor de service advies en goede ideen
en natuurlijk het opel-forum bedankt voor de tijd en ruimte@powercorsa
hey ja daar heb je gelijk in thnx moet toch is een keer ff me pc opruimen en rangschikken.
@Bart Hoedemaker
ja maar enkel zijn juist de bevestiging aan de knopjes eraf geknipt de stekkers dusis dat olie dan lijkt meer op teer :)
zelf bij hand bak of automaat is de uitlaat lijn net iets anders de aansluithoek althans van middendemper naar einddemper
koppel de xenon is los kijken wat er dan gebeurt.
bij mijn x20xev geen storing maar eerlijk is eerlijk merk ook weinig verschil kwa brandstof en op trekken start en loopt wel beter of dat zit tussen de oren
hoi pierre en bjorn welkom op dit forum.
het inhouden van de auto kan ook zijn dat je egr vies is en je stappenmotor.
wat betreft je alarm is het niet zo dat de startonderbreker van het alarm geschakeld staat op je brandstof pomp?
de beste die je hiermee kan helpen is of cabrio-bully of wim-v6 maar die zal vast vandaag of morgen wel reageren op je topic.normaal hebben we hier wel de regel dat je je eigen even voorstelt in het voorstel forum hier weet niet of je daar wel aan toe bent gekomen.
zit volgens mij standaard bij opel rechts bij de bijrijders stoel achter het dashboard tegen het zijscherm aan.
als je dat zou willen doen graag alle info is welkom
heb er angel eyes in zitten.
ben inmiddels al voorzien van stelmotortjes moet ze alleen nog een inbouwen.voor de volgende die stelmoters zoekt voor de cali je moet ze van hella hebben en niet van valeo
diameter is hetzelfde en de bevestiging aan carosserie is hetzelfde.
ik weet alleen niet of de hoek vanaf het middendemper hetzelfde is14 december 2009 om 18:29 In reactie op: Storing 29 (x20xev), staat niet in de lijst, en nu? OPGELOST #17567126Fuel pump relay voltage low (non-V6 models) heb net storing 29 opgezocht bij x20xev wim-v6 heeft gelijk.
is dat niet het teken dat je bedrading naar de pomp toe aan het oxideren is??
of dat je pomp te zwaar loopt??je moet wim v_6 of rally astra even vragen u2u die hebben hier het meest verstand van
ik zou de omega gewoon nog een jaar houden 149.000 km is niet veel hij rijdt nog goed waarom nu al weg doen dan?
luister naar je vrouwtje voor althans nog een jaar dan kan je daarna altijd nog kijken tochhoe er ook rekening mee dat je hoogte en schuinte moet afstellen dat was bij mij althans.
ik schakelde 1 lamp uit terwijl ik de ander aan het afstellen was dat helpt ook bij mij althanswaarbvoor huur je ander niet een autoambulance bij
http://www.ukuntmijhuren.nl/Overige%20machines.php?ID=38
of
http://www.garageneef.nl/verhuurneefbak/autoambulanceverhuur/index.html
even als voorbeeld gegeven vind zelf persoonlijk de prijzen mee vallen en ik weet zeker dat er goedkopere zijnje zal hem ook niet zo 123 zien moet je eerst het parafaan tussen motorkap en voorruit omhoog trekken.
wat voor een cali heb je ?
en welk bouwjaarik zit zelf bij ditzo vind dat zelf de goedkoopste met een hoop extra’s
eonon is gelijk aan xomax.de zowat althans
heb zelf een xomax ben er zeer over te spreken lekker luxe alles er op en eraan.maar zoals hierboven vermeld moet je wel goed kijken hoe je de aansluitkabels goed kan weg moffelen achter de radio.
heb de mijne 15cm verlengt zodat ik mijn connectors en zekeringen eerst weg kan verstoppen achter de radio.was bij mij ook interieur filter vervangen bij voorraam onder parafaan (zwarte plastic).
had sinds vorige week een hoop vocht in de auto en ruiten duurde heel lang voor dat die niet meer beslagen waren.
filter zaterdag vervangen en probleem opgelost.
bij mij althansheb de mijne (x20xev) laten chippen via hem heb 23pk meer en 21nm in combinatie groep a uitlaat, Power boost valve 2 membraams, K&n i set.
kosten chip +/-€ 125
of als je het geduldt hebt wacht je nog 2 a 3 maanden dan kan je wat leuks in je handschoenkastje maken.
PICO-ITX http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymicmJqYwpmabJY/VIA_form_factor_is_ng_kleiner_dan_PicoITX/vroeger was het inderdaad zodat 2.5 hdd’s (laptop) langzamer draaide maar tegenwoordige tijd met sata 2 draaien de laptop hdd even snel als de andere hdd’s
-
AuteurBerichten