Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hey kaneelschep,
als je hoofdbrander ook begint te branden na het ontsteken van je waakvlam is je water gedeelte kapot waardoor je gas toevoer open blijft staan. wat je zou kunnen proberen is het watergedeelte eronder uit halen en voorzichtig alle rubbers die je tegen komt in smeren met wat vasaline. zoals ik jou verhaal hoor is je gashuis nog goed dit ivm je een waakvlam krijgt.
een nieuw onderblok (water gedeelte) voor jou type geiser moet je rekenen op een 120 euro maar wat je ook kan doen is ff de lokale loodgieter bellen wellicht dat die nog een 2e hands heb liggen of binnen kort moet vervangen is de periode ervoor namelijk deze maand zelf ook al een stuk of 12 van die dingen gehad.succes
waarvoor lees je de storing niet uit om te kijken wat het is ? uitlezen kan je zelf doen met een paperclip of bij de garage.
als je daarna je accu polen los haalt reset je je computer en is de storing weg mits er niets kapot is waardoor de storing ontstaatwat voor een kleur vlam heb je ? blauw of geel?
bosch geiser zijn gewoon goed beveiligd alleen als je alle 5 de gas beveiligingen verwijder heb je ontploffings gevaar.
kan zijn dat het de kou was en dat alles ging uitzetten juist door het goede doorspoelen.laat me even weten wat de kleur van de vlam is of maak anders een filmpje met je telefoon zodat we nog iets beter beeld hebben.
is het ook niet zo dat de auto dan slechter presteerd inzake het huidige motorblok en een 6-bak ivm pk’s enzo?
had geinformeerd om op mijn cali x20xev ook een 6 bak te plaatsen maar volgens mtech zou ik dan alleen maar verlies hebben inplaats van winst en zuiniger rijden?
kan iemand dit beamen???
vanmorgen naar ziptuning in utrecht geweest werkt een maat van mij sinds kort.
dus gelijk ff de bank op.en zoals hierboven al vermeld 162.8pk @ 4500rpm:jerry:jerry toch een lekker gevoel.
ik hou mijn x20xev nog wel ffies. rond de zomer nog ff andere nokkenas en uitlaatspruitstuk en weer een nieuwe chip van ronald inzake met de snellere nokkenas. en ik ben tevreden :Dgewoon je buren of kennissen ook een getuige verklaring laten teken en dit naar de verzekering sturen of langs politie bureau zijn ze verplicht om aangifte te doen.
kan politie kenteken na trekken en het bedrijf dat je auto lease ‘ed kan dan contact op zoeken met de bestuurster.@1llusion
mocht ik inderdaad overstappen op 10w60 u2u ik je zeker.
zit nu nog te dubben tussen 10w30 of 10w40.maar over flushen gesproken is dat zo ie zo aan te raden voor dat ik mijn olie ververs/vervang ook al blijf ik het zelfde erin gooien?
pirate bay bied ook dit soort software aan al is het verboden deze te downloaden en te gebruiken ivm rechten en licentie’s.
maar wat mag wel tegenwoordig:angelieder raad wat anders aan hahaha.
kan iemand mij vertellen waar de 30 en 40 eigenlijk voor staan?wees welkom paul een opel blijft een opel haha.
bedankt voor je tip alvastcorrectie er zit nu 5w30 in lees ik hier op de bon heb net ff de papieren opgezocht.
maar als ik jou dan begrijp bjorn kan ik nu beter een iets dikkere olie in doen om het olie verbruik te verminderen?
15 inch past en 17inch ook maar 18 inch vaak ook nog.
je moet vooral op letten bij aanschaf velgen naar de maat 5×110 in jou geval. de band is heel vaak goed aan te passen aan de velg ivm verschillende maten.dit is ook een setje die onder je auto past is de helft goedkoper.
http://link.marktplaats.nl/310277065
http://link.marktplaats.nl/310279768let op als je weer normale vering onder je auto hebt zal dat trillen enzo ook vast weg zijn kan komen door dat de auto nu gewoon te laag op de grond hangt. waar kom je vandaan wellicht kan iemand van het forum je is een keer helpen met je vering scheelt weer iets in de kosten
je hebt nu nagenoeg al het onderhoud gepleegd verder kan er niet veel kapot gaan mits je nu goed onderhoud blijft uit voeren. het zou zonde zijn als je hem weg doet. zeker nu je juist bijna alle kosten net hebt gehad haal je weer een nieuwe/andere auto dan heb je kans dat je al deze kosten weer krijgt mocht de andere auto ook weer achterstallig onderhoud hebben
:hmmz gokje een Deux chevaux
het klinkt en ziet er inderdaad allemaal uit aan onder houd het is jammer dat het je 800 gekost heeft want als je het zelf gedaan had was je misschien maar 400 kwijt geweest. maar je doet het wel slim als je er geen verstand van hebt probeer het dan ook niet.:D
ik kan je zeer zeker aanraden om op een kort termijn je distributie riem, waterpomp en ALLE vloeistoffen te laten vervangen inclusief filters.
dit omdat de auto lang stil gestaan heeft en dit niet goed is voor alle rubbere onderdelen (drogen uit zoals distrubutie-riemen) metalen onderdelen (roest/corrosie) en vloeistoffen (denk aan condens boven op olie enzovoort).
dit gaat je wat kosten als je naar een garage gaat een niet dealer kan je al rekenen op 600 a 800 euro dealer rekent minimaal 1600 euro. mocht je iemand vinden die het voor je kan doen materiaal bij elkaar is ongeveer 500 euro.veren kan je hier op het forum vinden of op marktplaats. deze zijn op zich zelf te vervangen maar als je hem naar de garage brengt zijn ze er 2 tot 3 uur mee bezig max.
en als je dit alles gedaan hebt. auto goed warm rijden!!! en even bij je buurtjes langs om hem voorzichtig los te rijden.
succes en welkom op het forum
F betekend storing maar daar was je zelf ook al achter denk ik.
F betekend dat je boardcomputer te weinig spanning krijgt.
het best wat je kan doen is hem laten uitlezen of zelf uit lezen.ik kom zelf uit zeist (utrecht 20 km afstand) +/- 40 km van wezep af.
ja de multiriem gaat stroef/strak maar hij mag niet kei strak staan.
vergelijk je multiriem met een snaar van een gitaar moet straks staan maar ook een beetje los om eventuele schokjes op te vangenja de dynamo lijkt mij ook kapot normaal geeft de dynamo +/- 14 volt 18.8 volt lijkt me toch te hoog voor al je andere electronica
kan zijn dat je ombouw chip los is gekomen van je printplaat.
dit is alleen geldig voor de calibra a1 en na 1994 hebben de meeste geen bekabeling liggen ivm veel model toen pre-order was las ik laatst nog ergens
de kabels horen te liggen in het benengedeelt bij de voorstoelen mocht je de voorbereiding hebben en de stekkers ziten onder de radio achter de asbak
@Van het Ende Customs
brutale vraag maar kan jij ook bij mensen thuis komen of mensen naar jou dat jij de airco vult en na kijkt eventueel nieuw afspraak voor eventuele vervangen van onderdelen?
zo ja u2u even wat meer info want dan zou ik je hulp wel kunnen gebruiken1 januari 2010 om 17:59 In reactie op: HELP! MOTOR VALT TELKENS UIT! (Dringend, ik zit zonder wagen #17580386choke of secondaire lucht pomp die aan blijft staan?
krukas senor lijkt mij dat ie dan helemaal niet meer wil starten na reset als ware
het ziet er zeer zeker goed uit. en gezien de staat van je auto ook de moeite waard lijkt mij. goed bezig
-
AuteurBerichten