Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
euh wat heb je er nu onder liggen dan gewoon orgineel???
5 ruggen ja als je het allemaal zelf kunt.
Anders kan je rustig op 7500 tot 9000 rekenen.gewoon chippie op maat
dan zit je al rond de 165 a 170 pk uitkomen en een 20 nm meer.
en een sportinleg filtertje natuurlijk.dit licht ongeveer rond de 500 euro.
wil je dat ie iets sneller op toeren is dan vliegwiel aflaten draaien gewoon +/- 4 kg.
zal je ook ongeveer 500 euro kosten inclusief montage en demontage.maar je kan ook nog altijd andere dingen doen brandstofdrukregelaar, gasklep groter.
of als je serieuzer wil gaan doen kop flowen, kopvlakken, nokkenassendbilas is het inderdaad.
voor bedrijven uit nederland kan je ook langs http://www.speedequipment.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; die zijn importeur van dbilas die hebben ook hun chip software dus das dichter bij.eds in duitsland
v-max
diblaszijn zo ie zo al 3 betrouwbare chiptuners die je ook graag tips geven.
chippie op maat is vaak het beste.
duitsers hebben 99 van de 99,5 keer gewoon goede degelijke kwaliteit
@2000 wrote:
Ik heb rondom nieuwe schijven nodig voor onze 2.2 GTS. Nu vond ik een wel erg goedkope set in duitsland, de prijs is zo laag dat ik het bijna niet aan durf, wat vinden jullie?
http://www.ebay.de/itm/4-Bremsscheiben-8-Bremsbelage-vorne-hinten-Opel-Vectra-C-GTS-Caravan-/330662944497?pt=DE_Autoteile&hash=item4cfd0c1ef1″ onclick=”window.open(this.href);return false;ik zeg doen.
is namelijk gewoon een bedrijf.
en als je met paypal betaald kan je het altijd nog binnen 3 maanden terug gestort krijgengefeliciteerd met je nieuwe aanwinst willem.
nette wagen.
welkom bij de stationclub hahaik zou zelf bijna denken achterste motorsteun.
heb dit bij mijn calibra gehad wel met een 2.0 maar ook gas los en een bonk zo erg.
dealer kon ook niks vinden toen ging ik zelf zoeken en ontdekte ik dat mijn achterste motorsteun los lag.
deze kan dan door trillen op je stuur.maar mail opel nederland is en leg hun je verhaal is uit.
geheid dat hun je door sturen na een andere dealer voor second opniekijk ook eens hier.
deze jongens hebben ook wat je zoekt.
http://www.mmdronten.nl/webshop/index.php?merk=Opel&koppel=Corsa+B+3.93-10.00″ onclick=”window.open(this.href);return false;heb je ook je egr leiding schoongemaakt dus niet alleen de klep?
heb jij een rotor en een verdeelkap op jou x18xe? zitten?????????
die zijn toch al uitgevoerd met een dis ontsteking?onder je auto je carter bekijken.
kijken of deze 2 delen heeft of 1edit:
zie nu pas model 98 staan.
dan heb je ook het spruitstuk nodig voor NA 96.ligt aan je carter somige hebben een enkel carter (model voor 1996)
daarna kregen ze een dubbele carter.
dan is de bocht onderlangs het blok net iets anders.@tobber,
lijmen of een drupje siliconen kit is zat.
maar lijm hem niet te vast anders kan je hem niet meer overzetten op eventueel nieuwe sleutels in de toekomst.@carsaliefhebber
nee kastje kan je niet zo 123 weg laten dan start je auto niet meer.
kan volgens mij wel met een tech 2 uitgeschakeld worden om te verwijderen maar dit weet ik niet zeker,.mijn combo b uit 99 met een 1.7 diesel.
heeft ook de chip in de sleutel toevallig gisteren allemaal overgezet in een spy kitje met klapsleutel.
werkt perfect.
gewoon met een kleine schroeve draaier en een mesje er uit wippen.
eerst met mesje de zijkanten licht uitsnijden ivm lijm.
dan met schroevedraaier langzaam om hoog wippen.@McKaamos wrote:
Haperende remklauw en lichtelijk kromme remschijven?
dat zou gezien moeten zijn met uitlijnen want dan trek de wagen steeds weg.
weet het 99% zeker dat zijn rubbers zijn versletenRubbers versleten
trillen???
onder het rijden of stationair?mooie bak had alleen niet mijn opel er voor weg gedaan.
maar toch 1 opmerking je nummer platen voor en achter zijn niet gelijk.
achter heeft een weg geprobeerd te poetsen nummer 1 tussen de 79 en de JR
en op de plaat voor heb je die niet.gaat dit je geen problemen geven tijdens een controle??
ben helaas bang dat er niet iets bestaat waarmee je zelf je auto kan (super?)tunen en ook nog eens alle specs/fouten kan mee uitlezen.
heb dit topis nu 3 x keer door gelzen en snap jullie allemaal ff niet op Jack-omegax3.0xe na.
maar ff een opsomming wat ik er van uit begrijp.
orginele radio heeft inderdaad geen tulpstekkers.
oude radio werkt niet met stuurwielbediening. is dit orgineel opel?? zo nee ff adaptor halen voor je type radio en auto.
meen alleen dat er voor de omega orgineel ook een versterker is geleverd.
wellicht kan je deze draden gebruiken voor de orginele radio cq versterker Jack-omegax3.0xe weet hier meer vanaf dacht ik@Klopper wrote:
Remlicht: Gewoon aftappen van de schakelaar die net boven / aan je rempedaal zit.
Sluit draad ramen: Denk niet dat je die hebt eigenlijk, is meestal geregeld via je kiekert.
Contact-draad: Kan je aftappen van je sigarettenaansteker.heb hem nu via de schakelaar maar dan doet ie het niet..
en via de sigaretten aansteker kan ook zo zit ie ook nu maar die springt pas op spanning als het contact aan gedraaid is.
ken hem ook van de radio afhalen dan doet ie het wel gelijk maar moet toch morgen kap van stuur weghalen dus dacht pak hem dan gelijk daar vandaan mee.
weet alleen de draad kleur niet vandaar anders moet ik maar meten.zo alarm zit erin…
merk alleen wel dat ik een paar dingetjes opnieuw moet aansluiten gelukkig kleinigheidjes.
kan iemand mij vertellen welke kleur en waar de kabel loopt van het:
rem licht
sluit draad ramen
contact draad (dus de kabel die stroom geeft aan het dashboard als je de sleutel in het contact doet (zonder hem om te draaien).alvast bedankt
zoals wim-v6 al melde Katalysator DOOD!!
vervang deze maar is met een van de sloop bijvoorbeeld. -
AuteurBerichten