Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb er hier ook 1 in zeist
Ja heb via wim gehoord dat jij(gupy) al had onder vonden dat de nokkenassen gelijk waren.
heb mijn x30xe nokkenassen nog klaar liggen in de schuur gaan deze maand de wagen in inzake nieuwe riem en dergelijk
echt warm was je blok dus niet na dik een uur.
en denk dat ze gewoon verkeerd de compressie hebben gemeten.
laat ze het is opnieuw doen en ff de rubbers met een beetje vet in smeren.
zodat ze niet meer lekken.was het blok koud of warm toen ze de compresie gingen meten?
lijkt mij niet omdat dit kan slijten of in eens kapot kan gaan ongeacht de kilometer stand.
z18 dacht te lezen x18..
maar zo ie zo uitlezen bied uitkomstkabel breuk? trek de zekering van je knipperlichten er is uit.
kan zijn dat je ergens een beschadigde blote kabel heb liggen die contact maakt met het chassisegr?
9 augustus 2012 om 19:35 In reactie op: defecte waterpomp met als gevolgschade 14 kleppen defect. #18054360hij heeft de auto weer gestart daarna met een slappe of zonder slappe riem 14 kromme kleppen is gewoon geen compressie en hoe dan ook anwb had dan ook kunnen zien en horen dat er lucht uit het luchtfilter kwam bijvoorbeeld.
links om of rechts om hij is gewoon dubbel en dwars genaaid daar!!
7 augustus 2012 om 20:56 In reactie op: defecte waterpomp met als gevolgschade 14 kleppen defect. #18054355lijkt me heel sterk dat je 14 kleppen hebt beschadigd.
dit moet je direct gemerkt hebben.
sluit me volledig aan bij fearless.heb je de auto alweer in bezit?
lees hem is uit met een opcom of tech wellicht dat de duitser buren niet alles hebben gewist aan foutcode’s misschien dat je er iets meer info uit kan halen???en vraag een verklaring van de anwb kerel die bij je auto is geweest.
gewoon even vragen of hier op het forum iemand in de buurt woont bij jou met een opcom.
kijken of die hem even wil uitlezen.
kijk als er een lampje brand is er iets.
maar tegenwoordig is bijna alles elektroniche onder je kap elk sensortje enzovoort.
kan zijn dat een sensor het begint te begeven of kabeltje bloot geschuurd ?
als je hem uit leest weet je wat het was en kan je het controleren en in de gaten houden.
scheelt een hoop zoeken als het ooit een keer echt mis is.zoals al eerder vermeld gewoon 10w30 of 10w40 erin zker inzake met de km stand
blij dat het gevonden is voor je
gooi er maar 10w40 in zeker mat warm weer is dikkere olie helemaal niet erg blok wordt ook warmer dus olie ook weer dunnenr
90 gr is de werk temperatuur van de vectra.
heb je wel een goed thermostaat gekregen?
en slaat je fan wel snel genoeg aan? anders fan thermo schakelaar vervangenja daar kan het zeker aan liggen
accu ff ontkoppele voor 10 min en daarna weer aansluiten.
daarna uitlezen met opcom.
kan zijn dat je ecu van slag is.
had ik met mijn cali uit 94
opcom had geen toegang meer tot ecu als er een ander apparaat aangehangen had.flex deel kan heel zijn op het oog check hem goed..
anders een doek in je uitlaat en starten.
zie je vanzelf waar ie lekt of niet.sxcheurtje in spruitstuk?
flexibel deel lek?
inlaatrubber gescheurt?niet je flexibele deel lek? net voor je kat.
en kabeltje doorverbinden??? kan je me hier een uitleg over geven
revisiew bedrijf mannessen in soesterberg (utrecht-amersfoort).
dit zijn vak mensen heb ik in het verleden ook mijn x20xev heen gebracht leveren vak werk vertellen ook hun mening, ervaring en de do’s en dont’s.
en na mijn mening hele eerlijke prijzen.p.s.
als je je spul er heen brengt moet je is een rondleiding vragen aan de beste man.
je loopt met een stijve tampeloeres rond als je enig liefde voor auto en motorblokken hebt.
hij maakt zelf zuigers en noem het maar op.dat ding heb al vaker te koop gestaan vorig jaar nog.
trek de vectra anders is een keer lekker door in de toeren.
als ie warm is.
dan geef je de bougies enzo ff op zijn donder kan je tenminste dingen gaan uitsluiten.logies dat je je zorgen maakt…
komen de storingen terug na reset?
-
AuteurBerichten