Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oke, er staan er een paar te koop. De meest boven de Ton gelopen.
Volgens Opel Nederland zijn er maar 25 geleverd en je ziet ze dus niet zoveel rijden.
Ik heb er ook lang naar gezocht voordat ik de juiste gevonden had.
Heb hem nu bijna 3 jaar en gekocht met 22 dkm van eerste eigenaar.
Hij staat nu op 54 dkm en komt alleen in de garage voor zijn jaarbeurten (tot nu toe 5)
De orginele service staat op 1 jaar of 30dkm.
Vindt het echt een fijne auto, vooral met deze wielen is het niet zo een burgerbak.
Succes met je aankoop zoektocht, foto’s zien we wel verschijnen.Het ging om een software update, en nu is het turbogat met de sportknop ingedrukt gewoon weg.
Deze type’s hebben wel eens last van een zoem uit de aircopomp, kan verder geen kwaad.
Komt ook in de J en de Insignia voor met deze motor, volgens mij ook met de 1.4 turbo. (zelfde airco pomp of syteem??)
Maar wat heb je dan precies gekocht?? (die van mij is ook altijd te koop !!!)Er zijn wel wat update’s geweest ivm het turbo gat.
Rij al 30 dkm zonder problemen, en in de H is hij echt snel.
Deze is dan ook lichter dan de nieuwe J of de Insignia.
Heb al een paar keer gereden met de Astra J 1.6 turbo maar dt is niet te vergelijken.
Succes met je aankoopKijk eens op werkelijkverbruik.nl , hier zie je dat het redelijk over een komt.
En heb je geen last van onzin V6 verhalen waar je niet naar vraagt.
Soms staat op autoweek.nl ook wel gebruikers die hun verbruik bijhouden.
Toets dit in op google.De dealer mag blij zijn met zo een klant.
Dat dak vindt ik zo mooie?12 december 2013 om 09:59 In reactie op: Opel Insignia 1.6T Sports Tourer Cosmo 200+PK; BlowOffValve, #18198346Juiste kleur, mooie wielen, fijne motor. Goede keus echt een hele mooie auto.
Maar kijk uit voor de stoeprand :( (foto 7), dat zou zonde zijn.Dat wordt echt weer een mooie exemplaar.
Grappig dat je toch weer de 1.6 turbo heb gekozen.
Lees ook in de testen dat de nieuwe Cidi hele andere rij eigenschappen heeft.
Veel plezier ervan en we wachten af.Ben benieuwd wat het nu weer voor exemplaar wordt.
De andere waren de juiste kleur uitvoering.We gaan het volgen.
Deze beste man vraagt naar ervaringen met de astra H, niet wat belangrijk wat een ander met zijn auto kan trekken.
Rij zelf een H station met 1.6 turbo. Caravan heeft een kenteken gewicht van 960 leeg en beladen tot 1300 kg. Voor de vakantie de caravan gewogen en deze kwam zonder kleding en levensmiddelen al op 1345 kg. Het lege gewicht is zonder enkele optie, bijvoorbeeld verzwaarde uitdraai steunen, reservewiel enz. Tijdens het wegen zaten de tafel, stoelen, gasfles, airco, mover enz hier bij de 1345 kg in.
Kijk dus niet naar een gewicht op papier maar laat hem wegen.
Denk ook aan een verzekerings kwestie bij een ongeluk. Als je aangehouden wordt dan meten ze het gewicht onder de banden. Dus bijv, caravan is beladen tot en met 1380 kg, – 80 kg kogeldruk zal het gewogen gewicht 1300 zijn. Dus binnen het maximale.
De astra station is een goede trekker, mits goed beladen. Houd rekening met de extra overhang van de station tegenover een hatchback. Dit vermeerd het slingeren.
Ik heb een sportonderstel en deze is dus stugger, dit rijdt echter prima.
Het gewicht van de H is best wel laag tegen over de caravan.
Met 110 een berg op is geen probleem, maar met een zwaardere, lange (7 meter) caravan ga ik ook niet harder dan 90 kmpu naar beneden.
Maar er zullen altijd mensen zijn die het wel aan durfen.Het is dat ik nog geen J heb, ander had het er al in gezeten denk ik.
Snel bij zijn dus!!!Zie marktplaats, stoelen en achterbank leer.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m692711988-leer-interieur-astra-j-2012.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;Mooie auto, 18 inch voor de winterbanden en een setje 19 voor de zomer.
Vindt de station echt mooie lijnen hebben.
Ben benieuwd hoe hij strak bevalt.Mooi hoor, aparte velgen.
Netjes, meer foto’s :kewlpics :thumb
Persoonlijk de mooiste set onder de Insignia!
20 doen, heb je 19 dan wil je later weer groter.
Koop gelijk een goede set met goede merkbanden en geen Kroepoek set (chineese romnel)Rij zelf met een 1.6 turbo in de H station.
Als ik geen caravan had gehad stond er al een J sports tourer 1.4 turbo sport (liefst een GT)
Maar door het trekgewicht valt deze af en een complete 1.6 sports tourer is bijna, voor een redelijke prijs, niet te vinden. (Hatchback vindt ik iets minder)
Maar als je het niet nodig heb is een 1.4 turbo ook voldoende, chippen is ook een optie.
Al moet ik zeggen dat mijn H echt wel snel is, maar deze is dus ook duidelijk minder zwaar dan de J.Zo zo, dat duurt geen 9 maanden :???:
Maar een foto van de astra mag ook wel geplaatst worden hoor!!!!Half werk kent Lucas niet :D
Ziet er weer goed, net als de wielen.Korte / stugge veren geven meer gevoel met de caravan. Dus dit rijdt altijd beter.
De vraag is hoe laag komt hij en wat gebeurt er met inveren. Bijvoorbeeld een riggel of bult in de weg.
De caravan reageert dan als hefboom, je kogeldruk neemt heel even enorm toe. Dus veert hij ook verder in en is hier de ruimte in de wielkasten voor?
De overhang is mede bepalend voor het rijgedrag / slingeren. Ik merk dit verschil duidelijk met onze Astra tegen over de Zafira die ik eerst had.
Had daarvoor een Seat Altea sport up verlaagd, dit was perfect zeer korte overhang en lekker stug.Ziet er goed uit
11 maart 2013 om 19:07 In reactie op: Insignia ingeruild, en nieuw speeltje voor terug gekocht :) #18101343Alphox, laat die foto’s nou zien. :fy1
Eind 2005 kocht ik de A4 Avant (1.8 Turbo) met orgineel 17 inch er onder.
Ik had al 18 inch RS6 in mijn hoofd dus die moesten er komen. (thuis dacht ze er anders over natuurlijk :wub )
Dus nieuwe velgen met tweedehands banden van Booij.
Na montage dikke bulten op de binnen zijde (wangen), zelfs de velgen lichte krasjes er op gemaakt.
Ongeveer 10 keer gebeld voor een andere band, maar deze waren niet meer op voorraad. (ik wilde alleen Dunlop)

Dus daar reed ik dan, met een dikke (dure) Audi en verschillende soorten banden er onder.
Ik had er wel van geleerd, nooit meer tweedehands banden.
Koop gelijk goede banden want de kosten krijg je later weer.Succes met de wielen, ze worden echt wel weer nieuw.
Alaintrines, ga ook gewoon lekker naar China, voor een maand of zo.
Dan pas ik wel op je auto, en benzinegeld hoef ik niet.
O ja, hij kan in de garage! :afroDie stickers, HUSQVARNA (reclame) :thumbup
-
AuteurBerichten