Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
20 januari 2012 om 15:13 In reactie op: Insignia velgen op vectra monteren, adapters gevonden! #17977523
Ziet er wel heel dik uit.
5×110 zijn replica’s, deze wielen krijg je een zak kroepoek bij.
Chineese wielen en niet te balanceren.Ben ik het wel mee eens, je moet maar net die pech hebben.
Maar het vertrouwen in een auto/merk is wel weg.
Is ook wel weer een leuk excuus om iets anders te kopen!Schiet op, we zitten te wachten!!!!!!!!!!
Goede tijden, slechte tijden begint zo :hmmz19 januari 2012 om 19:13 In reactie op: LAATSTE WENS MANTA-A (OVERLEDEN 19-04-2012)restauratie manta #17969833Wat een mooie gebaar, respect en petje af voor een ieder die er aan mee heeft gewerkt!!!
Om terug te komen op het Topic!!!
Ik heb een Seat Altea gehad, zeer dikke auto, 2.0 FSI Sport UP met sportpakket.
Ik was er weg van, juiste kleur, uitvoering, helemaal kompleet.
Na een jaar begon het, eerst ging spontaan s’nachts de radio aan, niet 1 keer maar diverse keren uit het niets.
Toen diverse sensors, kost niet veel alleen een hoop ergenis.
Daarna een storing er in en niet te vinden, na een week werd het spruitstuk vernieuwd en de hoge drukpomp.
Dit geintje koste een hoop geld, en dan ben ik de aircopomp nog vergeten.
Maar ik blijf zeggen, hij reed echt lekker, goeie stoelen, iets hogere zit.


Astra 1.6 Turbo (180pk) met 6 bak.
Bij korte stukjes rijdt hij 1/10 en bij snelweg rond de 140 op de cruise gemiddeld 1/12.
Dat kan dus zuiniger als ik netter ga rijden en me aan de snelheid houdt.
Met caravan rijdt hij tussen de 1/7 a 1/8 voor al als er geklommen moet worden!O, ja het interieur verkocht, het was er een met 4 hoofdsteunen.
De plaatjes worden steeds erger!!!
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dat meen je niet, zonde zeg!!!
Maar goed wel leuk om te zien.Gooi er confetti in Allllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffff
Volvo heeft dit probleem ook. Ophol geslagen V50 (familie) op de snelweg met de caravan.
Motor is gemaakt.
Gestopt door de koppeling te laten opkomen!!Er zijn meer slechte autorijders dan vrachtwagen chauffeurs, alleen het valt eerder op als een vrachtwagen de vluchtstrook meepakt.
En in een spiegelkijkend is de snelheid inschatten van een achteropkomende autorijder zeer moeilijk inschatten.
Een automobilist zit misschien per dag 2 uur op de weg, de vrachtwagenchaffeur de geheele dag!!!
En door het fileleed wordt zijn lontje ook steeds korter.Met de motor wordt de sneldheid ook vaak onderschat waarmee ik aan kom rijden.
Ik merk het ook met de caravan, als je hem er niet tussen gooit dan blijf je achter in rijden!!
De meeste voelen zich snel aangesproken, behalve als we het zelf doen!!!!!!!!!!!
Dan mag alles.
Kijk bij naar de vrachtwagenchauffeurs die elke dag op de weg zitten. (en dus meer ervaring hebben dan menig een)
Als ze in willen halen laat niemand ze er tussen, maar als het schap in de winkel leeg is, omdat de chauffeur te laat is, dan is het klagen!!Dit topic gaat over bestuurders die zich ergeren aan andere weggebruikers die in hun ogen alles fout doen.
Maar als ze zelf de wet overtreden (bijvoorbeeld vluchtstrook ivm ziekenhuisbezoek) dan is dit wel geoorloofd!!!!!!!!!!
Misschien zijn die bumperklevers ook wel op weg naar een “sterfgeval”
En dan die leaserijders, ik zou willen dat ik om de drie jaar een andere auto mocht uitzoeken van me baas.
Van al dat geld wat ik overhield zou ik dan ook een project kunnen starten!!Maar het topic begon over opgejaagd worden!
Is redelijk normaal hoor, kijk op deze site maar voor het gemiddelde.
http://www.werkelijkverbruik.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;@Stender wrote:
Ach het Opel-forum is een openbaar forum met goede users en als mensen hulp nodig hebben dan kunnen ze dat hier krijgen. Zo helpen we met z’n allen de Opel-community. Wees blij dat mensen hier naar toekomen voor hulp, het zou erger zijn als ze ons zouden mijden. Plus dat sommige mensen gezellig blijven hangen.
Helemaal mee eens, sommige hebben meer tijd of zin als een ander om hier te besteden.
Er zij genoeg topics die aangemaakt worden alleen maar om het topic zelf!
Forumleden steken hier een hoop tijd in maar er gebeurt verder niks met het advies.
Persoonlijk zie ik het liefst een mooie verbouwing met foto’s waar een ieder een mening over kan hebben. Maar geef geen mening als je nog geen eens een wiel kan wisselen.Ik heb 2 Astra’s sport G gehad en alle bij orgineel met een fabrieksgeleverd verlaagd onderstel.
Het ging om 1 / 1998 en 1 van 1999, orgineel verlaagd met ongeveer 20 mm.Helemaal gelijk Wim, het liefst die chineese, krijg je er een zak kroepoek bij.
Rij eigenlijk altijd met dunlop banden, zomer en winterset.
Heb nu voor de winter een setje (orgineel opel geleverd) Semperit.
Ben hier meer over te spreken dan die dunlop winterbanden.Toch weer een Opel, het liefst een Zafira OPC!
Of een Astra J / Insignia Tourer Turbo.
Al vindt ik de Octavia RS ook nog steeds aantrekkelijk.
Alles hangt af van het Budget natuurlijk.10 januari 2012 om 10:53 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470940Wat een mooie project, zeker net als iedereen, daar kon ik ook alleen maar van dromen op die leeftijd.
Het spannendste wat ik toen gebouwd had was een Honda MT met tweecilinder blok. (werkend)
Heb je nergens een filmpje van die dikke V8!!!:afro daar gaat het niet om, ik zie liever foto’s van goed project dan een vol topic.
Maar begrijp me niet verkeerd, ieder zijn dingMisschien moet je eens ergens mee beginnen! Al die tijd die je besteed om elk topic te volgen, had je er 3 kunnen bouwen!
En honderden foto’s kunnen plaatsen. Dromen heb ik ook!Slecht geslapen, of is de accu van je Prius weer eens leeg!!!!
Zoeken is ook leuk, er staan genoeg kevers te koop. Maar meestal koop je ander mans rommel.
Maar goed, niet alles kan tegelijk!Ja, ik ben nog al snel uitgekeken op een auto.
Vindt het leuk om te zoeken en dan aanpassen, dan is het weer klaar.
Wil nog steeds graag een mooie ‘dikke’ orginele kever.
Van voor 67.Mijn oude GTI 1.8 20V, was de opvolger van de Astra G 2.0 16v Sport.

Na een jaar deze Bora V5 Highline gekocht, 1 van de fijnste auto’s die ik ooit heb gehad.
Vooral door de V5 motor.


-
AuteurBerichten