Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
7 januari 2010 om 19:58 In reactie op: 10-01-2010 Opel Styling Club winter/nieuwjaarsmeeting #17544149
hee grappig, dat is een dropje hier verderop!
Ik kom ook langs, geen idee hoe laat maar kom wel even kijken.Word m’n eerste meeting dan :thumbup:D
Naar mijn idee kan een accu niet overbelaad worden met een druppel lader.
Z’n lader levert meestal tussen de 5-12 Ah per uur.
En je accu is misschien 60 ah.
Je kunt dan zelf uitrekenen wanneer die vol is.7 ah lader(per uur)
60 ah accu.60: 7 = 8,6 uur
Tenminste, zo dacht ik het altijd.(in mijn brommer tijdperk)
Verder hebben ze bij garage’s wel een soort apparaat dat de accu even flink belast.
Dus eigenlijk dat er veel stroom vanaf word gehaald.
Als die dan nog in het groene zit, als die zo flink belast word.(Dus dat die nog cappiciteit over heeft).
Dan is het goed.Meestal gaan accu’s z’n 5-6jaar mee.
ik zit bij unive, en ik heb met mijn brommer al 2 schade vrije jaren op gebouwd.
Maar als de ruit echt vervangen moet worden dan probeer ik een 2ehands te zoeken, en maar hopen dat die goed is.
Een collega en daar zijn vader van werkt als schade hersteller, en die kan dat dan ook wel.maar dat is nu nog niet ten sprake.
origineel gepost door Baas J.
Dat is in Domburg..Nee in Renswoude Prov Utrecht:jerry
Zoals je ziet, werkt de bedrading wel.(dit is dat ene plekje rechts in het midden)
Want er lag daar eerst ook ijs op, en dat is wel weg gesmolten.
dus hij verwarmt wel!Het is me nu nog te koud om buiten wat bekleding los te trekken.
Ik hoop dat ik het zaterdag op het werk binnen even kan doen :)
En eventueel solderen? Nog wat speciale soldeer tin nodig? lijkt me niet toch wim?groetjes
ik ben wa+ verzekerd.
Ik kijk eerst er gewoon even na!
bedankt voor jullie hulp.inderdaad, wel jammer.
Ik ga eerst even kijken of het te solderen is.
Anders zit er niets anders op dan een andere ruit.
Nieuw denk ik gelijk maar, waar kan je zoiets bestellen:hmmzhier nog even een fototje van vanmiddag bij het Kasteel in het dorp!


ga ik die even verwisselen :)
Als dat het niet is, wellicht een kabelbruik erin, of gewoon echt een breuk in het systeem in de ruit?
Groeten
als je dat wilt doen, graag :)
Snelle reactie trouwens!
Hmm in het boekje zijn de zekering nummers wel terug te vinden op het klepje.
Alleen de romeinse cijfers die er staan voor de relais, die kan ik nergens in het boekje vinden….
Mijn astra 2.2 16v 01:
En hier m’n klepje, waar dus romeinse cijfers op staan, alleen die kan ik niet terug vinden in het boekje!

waar zit het relais?
Was bij de opel dealer, en die zeiden dat het relais eigenlijk nooit defect gaat….
Hoe kan ik controleren of het relais kapot is?
Even omwisselen met het relais van de astra 2003 1.6 8v van me moeder?
Oke, ik ga het relais even na kijken, en de zekering controleren.
De linker spiegel was eerst kapot zoals ik zei, er zat eerst een golff spiegel ofzo in geplakt.
Hij heeft er een gewoone goede spiegelglas in laten zetten.
Alleen werkt het motortje niet helemaal goed.
Spiegel gaat wel naar boven en naar beneden, en dan ook links en naar rechts een klein beetje.Links en rechts werkt niet bij de linkerspiegel, wel bij de rechter die is gewon helemaal goed!
Wat bedoel je met de C stijl?
Bedankt voor de info, ik ga morgen ff een beetje neuzen!
Astra g van me moeder zat idd dat kapje vast met 3 drukknoppen.
Waar je tweeter zit idd.Verder 3 schroeven, met kruiskop.
Steld niks voor.
ik heb hem!
Zeer tevreden, gelijk al gewassen van buiten :)
Zal morgen even een topic aanmaken, weet alleen neit precies waar dat hoort:)
nice!
De oude van klanderman toch?
Blij met de aankoop:)?
draagarmen rubbers die kraken, hebben ze ook vrij veel met dit koude weer.
Mijn moeder heeft ook een 1.6 8v
Ding is echt totaal niet zuinig vind ik.
Echt hij rijd normaliter 1 op 12 soms zelfs 1 op 11.
Ze rijd dan ook amper snelweg, alleen meer van dorp naar dorp enzo.
Verder lust die ook aardig olie, de vorige eigenaren waren bekenden.
En die reden er ook kleine stukken mee.Daarom nemen ik en mijn broertje hem wel is mee voor trippen van 100km heen, en 100km terug om ff flink op zn staart te trappen en snelweg km’s te maken.
origineel gepost door AsconaC20NE
2.2 heeft ook standaard ESP dacht ik en nog wat kleine dingetjes die de 1.8 niet heeft.En daarnaast heeft de 2.2 ook een ketting ipv een distributieriem
en rijd het gewoon stukken beter :thumbup
Nouja, niks.
Ik weet niet.
Ik ben zelf 22, en ik kon eigenlijk een auto van max 85 kw krijgen, tot mijn 25e….
Maar ze hadden overlegd, en aangezien ik 2 schade vrije jaren van mijn brommer mee neem, ben ik opzich wel netjes uit gekomen met de verzekering.
Alleen m’n eigen risico is omhoog gegaan van 140 naar 250.ja dat is waar.
Koud klinkt die goed, geen rare tikken of geluidjes.
Rijd ook goed, alleen net als bij de astra van m’n moeder(2003) vind ik dat als je over schakelt, dat het gas traag terug reageerd.
Of ik moet gewoon wachten met de koppeling induwen :).
Nee maar ik denk dat dat komt door de elektrische gasregeling oid.Iig ben ik voor die astra gegaan, woensdag of donderdag ophalen.
bedankt, deze kan dicht!
ik ben bij een 2.2 weze kijken
Morgen neem ik hem even mee naar m’n werk.
Kijkt een collega er even naar :)die 2.2 motoren kunnen wel wat hebben toch, bedoel 2,5 ton kunnen de motoren toch wel rijden?
ja ik zag hem al, had hem gisteren hier al gezien.
Maar die is mij gewoon te duur.
en hij heeft een lpg instalatie, en ik rij echt maar weinig.
Ik heb geen auto nodig voor me werk, daar heb ik de fiets voor.jaa bordeaux rood trekt me gewoon echt niet :P
Tmug, bedankt voor je aanbod.
Maar dat klinkt niet zo goed in de oren.Pastry is die te koop? Waar dan.
-
AuteurBerichten






