Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
26 oktober 2010 om 22:00 In reactie op: Pastry's corsa GSI c20xe [update Gesperd, vliegwiel en #17468759
origineel gepost door carboncorsa
hoe krijg je die stoel aan die kooi dan?..Heel simpel,
een dwarspijp tussen de hoofdbeugel maken met klemverbinding op 75% hoogte van je rugleuning.
Zo vervalt je fia keur niet van je kooi;)
Al zou ik in een kirkey niet graag een beste smak maken,heb ze al als een wokkel uit een auto zien komen.
@pastry
maak nu die steun maar,jij wil niet graag van achter aangereden worden in deze stoel zonder extra steun in je rug…..3 oktober 2010 om 22:10 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372905Ik heb hier nog een setje verparts aandrijfassen liggen met aan de buitenzijde audi 200 homos en speciale naven…..
die zijn bestand tegen een wat sterkere motor als in die astra ligt.
En 4×4 dat zijn assen voor achterwielaandrijvers,die kunnen de stuurhoek niet aan.
En voor de cross/rally is een quaife eigenlijk ruk,er is altijd 1 as die het het zwaarst op zijn falie krijgt en die gaat stuk.
grEn sorry marcel…
is die niksan buiten gebruik?
miste hem zondag….
Verder mooi project,gat helemaal goed komen;)Dus zonder filterkast (die je van een andere auto heb) heb je meer vermogen?
Dan lijkt me dat die kast teveel weerstand geeft.
Maar je vraag omschrijving is vrij vaag dus ik kan het ook mis hebben:hmmzDaar komt bij dat de tandwielen niet je enigste probleem zijn bij een oude pomp;)
Het gedeelte waar je plunjer in loopt is vaak ook ovaal/versleten of waar je tandwielen tegen lopen.
Waarom het wiel uitvinden als het voor weinig te koop is.gewoon de stekker eraf is ook voldoende.
Maar hoe weet dat hij te rijk loopt?
Rookt hij zwart?
Ik had hetzelfde en bij mij was de brandstofpomp aan het overlijden;)
Koud liep hij prima en rond de 70gr begon hij te sputteren en te knallen.
Die liep dus te armDie is afdoende gebalanceerd;)
Anders houden ze het geen 3 ton vol….Waar heb je het over?
Mijn vliegwiel was uitgebalanceerd,de rest niet.Kijk jij snapt het…..
Sommige roepen de laatste tijd wel erg veel:hmmz
Vliegwiel is geen probleem mijn xe liep prima 1050-1100 toeren stationair.
Mijne had 276gr assen en een 4 kilo vliegwiel.
En een tuner die even netjes het stationair mooi had afgeregeld en iets omhoog gezet had.
gr3 augustus 2010 om 21:58 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372798Marcel,
Pas wel op met die massasloten…..
Een paar druppels water en je mist ineens je voeding,trust me ik ken die krengen.
Zorg dat je een krimpkous zo krimpt dat hij strak om de sleutel zit en kan draaien op het huis.
zo blijft de boel droog en werkend.
verder super werk,bijna lopen?
gr dennisMoet je wel even zeggen dat het je siert hoe je hier mee omgaat:thumbup
Al vind ik het excuus dat hij/zij de motor zo heeft gekocht erg zwak mocht dat gebruikt worden.
ik verkoop ook wel eens spullen van en voor een ander en zeker als het dure dingen betreft worden deze eerst uitvoerig bekeken!
En wat ik uit jouw verhaal begrijp is dit geen motor van 1000euro.
Ik zou er op staan dat de motor die jij hebt ingeruild weer terug komt.
Ik denk dat je wel meer gekloot tegenkomt als ik dit zo zie.
succes ermee!hmm of heb ik het verkeerd:sleeping
Maar feit is dat de beige meer opbrengst hebben:thumbupVaak komt het omdat de crossers van mening zijn dat de brandstofdruk omhoog moet:swear
Zie ik hier ook vaak voorbij komen…..Nee das niet waar;)
Blauw is volgens mij 214cc/m
Beige is volgens mij 241cc/m
De inspuithoeveelheid is hetzelfde omdat de blauwe injectoren werken onder 0,5bar meer brandstofdruk.12bar is dus versleten?
Maar als je de boel los heb weet je meer.
de meeste revisie bedrijven rekenen een paar tientjes voor het opmeten.
Maar vaak schrik je wel.
Die 2 motoren die ik los gooide hadden trouwens nog rond de 13bar.
Ik dacht einde seizoen even opfrissen,dat liep helaas anders:cry14bar hoort een std xe te doen,met scherpe assen word het iets minder;)
Ik denk dat het wel duidelijk is waarom.
Zuigerveren slijten idd maar de wanden en zuigers zijn 9vd10x ook aan hun einde:o
Heb 2 motoren los gehad en bij beide waren de zuigers 1 tiende!! onder de maat.
Miruni heeft er zo ook diverse gehad.
Spul is oud en heeft vaak een zwaar leven gehad…
Maar een complete revisie is gewoon duur te duur vaak.Niet als je goedkoop klaar wil zijn;)
Hun kunnen geen motronic herprogrameren,hun plaatsen een vems pnp.
Wat tot 200pk volledig overbodig is.
U2U miruni maar even met je wensen.
Hij snapt de motronic tenminste wel:P
Er is bij mij niemand op Vmax na die aan mijn motor mag zitten.Gewoon de pomp vervangen…..
Polijsten heeft geen zin is een lapmiddel.
Als het weer gebeurd kost het je veel meer als een nieuwe pomp;)
Daar komt bij dat de nieuwe z20let pomp een hogere druk en opbrengst heeft waardoor de kans op lagerschade bijna nihil is.Nou ik vraag me eerder af op wat voor een software hij heeft gelopen….
Als ik lees dat de hoongroeven weg zijn en zijn krukas geslepen moet worden:wtf
Misschien wat te rijk gelopen?Je kunt dus eigenlijk alleen software over schieten:P
Pruts maar lekker verder,niet huilen als je drijfstang is komen buiten spelen;)
Verdiep je eens in de materie die motormanagement heet.
Dan zul je zien dat 1 graad meer voorontstekig al een gat in de zuiger kan betekenen.Ben niet zo een fan van de 2ltr vw motoren.
Zuipen benzine en er komt weinig vermogen uit.
Een gechipte 1.8t is zuiniger bij redelijk normaal gebruik.
De v5 motoren zijn helemaal een drama qwa olieverbruik.
Ik zou een 1.8t nemen…..En de meeste nederlanders hoeven geen commentaar van een 14jarige belg die alleen nog maar op een fiets mag rijden.
Wij staan in de finale en we gaan er van uit dat we winnenking:origineel gepost door BlackSapphire
ach wat maakt dat uit Spanje is super goed :vertagZeg azijnpisser hou eens op:swear
Kleuter…..http://nl.wikipedia.org/wiki/Ethanol
Lees aub eens wat op internet voor je wat zegt:hmmz
Motronic 2.5 heeft wel degelijk een octaanstekker!
-
AuteurBerichten