Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mooi dat je die bilsteiners over kon nemen 150 euro is een mooie prijs!
bij dutchpowertrading kosten ze 137 per stuk.
en kooi met certificaat okee dan trek ik mijn opmerking in.
alleen als het certificaat conform annex j vd fia is hoef je niets aan te passen en sterker nog mag je niets aanpassen!dan vervalt het certificaat namelijk..
en wat betreft de motor :thumbup
een chipje is het probleem niet dat maakt echt geen 15pk uit.
ik heb mijn seh zo goed als zeker verkocht en ga volgende week een 16v ophalen tenminste als die gozer zondag de seh meeneemt.
gaan we weer een stapje harder!
en in spijk ben ik trouwens 11e vd dag geworden met het ouwe kreng van een sierra ondanks een lekke band in de eerste manche 6e tweede manche en derde manche beiden 2e.
was een perfecte baan waar je goede moest kunnen sturen leuk!
grnice!
alleen ga je knaff rijden?
maak dan even een buis achter de stoel langs,dit is afkeur bij de knaff.
verder netjes gebogen en dergelijke!
En wat betreft de regelementen opvoeren is toerwagen daar hebben ze groot gelijk in anders word het een kwestie van ik heb 10000 te bersteden en die andere 15000.
gewoon zoals ze vd band rollen 150pk standaard dan ook 150pk en geen dta en sperren.
dan komt het op sturen aan en niet op de dikte van je knip.
hou de sport gezond en betaalbaar (en das verekte moeilijk):vertagtja das leuk om te horen de verschillen in bonden en ervaringen.
ik zelf rij als gastrijder een stuk of drie wedstrijden bij de knaff in de standaard en verder ongever 6 andere crossen.
De auto waar ik de meeste lol in heb op de buurtcrossen is de sierra 1200kilo gebalde kracht ligt een rs2000(pinto) motor in met verschillende modificaties.
ongeveer 160 pk en 8600 toeren ,dwars is het leven veel leuker!
De kadett is an vervanging toe en de nieuwe carros staat al klaar alleen weet nog ffe niet wat er in komt seh>16v maar dat post ik zo gauw mogelijk met fotos.
En ik hoor al wel dat de term standaard bij verschillende bonden/clubs anders word opgevat,toch jammer laten ze daar gewoon een universeel regelement voor opstellen.Ha kerel das een goed idee!
inderdaad iedereen heeft zo zijn eigen opvattingen wat betreft opel motoren.
Ik heb honda gereden suzuki en een sierra heb ik nog in mijn bezit en 2 opels.
Honda is op een harde baan snel maar zand:thumbdown
suzuki was overal wat minder maar oerbetrouwbaar 3 manches zonder koelwater en na het monteren van een andere koeler geen druk in het koelsysteem!
opel ook goed en betrouwbaar maar origineel niet zo snel 8v dan wel.
en welke klasse rij jij? -
AuteurBerichten