Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sjors reed met f20 bakken,ja bakken.
waarom een corsa?
een tik van voren en hij knikt meteen:(
kadett ziet er wel leuk uit:thumbuptja heb gezworen na de crx geen nieuwe auto meer te bouwen maar het zit er toch aan te komen.
of er moet een leuk kant en klaartje voorbij komen dan bedenk ik me misschien.
xr3i motor dus,kijk eens op mp.
ik zal wel ffe rondbellen.
gr dennisNee ruurlo had ik geen zin in.
de auto is toch behoorlijk krom:(
wil nog 2x vlammen met deze carros en dan pers ik hem plat.
volgend jaar een nieuwe bouwen,maar dan knaff gekeurt.
deze is kaal geslepen en dat vinden ze niet zo leuk bij de knaff:swear
als je hulp nodig heb hoor ik het wel,wat voor een motor zoek je?
kan eens rondkijken voor je ken div slopen goed.
gr dennisFord pakken!!!
inschrijven in de cross klasse en beuken maar!!
Pas alleen op voor een wild slingerende sierra van 1300kilo
zit een compleet gestoorde bestuurder in:P
laat de kadett ook thuis,motortje sparen..Origineel gepost door mazzelt0f
Zo heb de auto ook weer aan het lopen OMP Centerbrons platen gemonteerd met een OMP Versterkt drukgroep. Nog een paar dingen en hij is klaar voor Loerbeek, Didam en SpijkMooi!!!
as vrijdag inschrijven en zuipen in loerbeekking:
Kadett is weer klaar op lichte plaatwerkzaamheden na,deksel onder dif kon ik alle bouten met de hand uitdraaien:hmmz
gr dennisSpuitplamuur (echte geen spuitbuszooi) schuur je met 120-220-320.
Dan primer erop dat schuren met 800-1000 nat,of nog beter 400-500 droog.
spuitplamuur MAG JE NOOIT nat schuren omdat het vocht opzuigt wat later voor blistering kan zorgen in je aflak.
en spuitplamuur moet je baggeren niet nevelen,anders heb je er nog niets aan je schuurt het meeste er toch vanaf.
maar je moet er niet overal doorheen schuren dan kun je randaftekening krijgen zorg dat alles egaal dekkend is na het schuren anders zit er te weinig op.
verders petje af dat je het zelf probeert!!
@t.i.m. 400droog is hetzelfde als 800 nat;)
gr dennisHeb gisteren in maurik gereden..
Motor liep super!!
1e manche 7e na 4x rond gegaan te zijn:hmmz
2e manche 6e na 1 vervelende aanrijding wat niet de bedoeling was.
3e manche 3e 3x herstart omdat verschillende mensen het nodig vonden om op het dak te gaan(baan was erg slecht geworden)
toch nog kleine finale kunnen rijden en de auto daarna zelf op kant gelegd!
neus krom en bak verliest alle olie.
heb de hele dag problemen gehad met de achterremmen deze sloegen vast achter bij het aanremmen en de kont werd onbestuurbaar.
dus ffe richten bak controleren/vervangen en remmen loshalen.
7oktober loerbeek maar dan met de sierra.
voor didam is de opel weer klaar.
grMet een goed lopende motor:afro
tenminste nu loopt hij goed….
heb wel zin om een bult schade te rijden:jerry:jerryEn gaan er hier nog dames of heren naar de cross in genderingen 26 augustus ?
Mijn torretje is weer in orde en volgens de regels:jerry
Heeft vandaag weer gelopen met nieuwe kabelboom en onstekingssyteem m2.5
dankzij de hulp van miruni:thumbup
kooi is volgens de eisen en alleen nog schilderen en raggen maar!!
gr dennisdus je gaat het dus ook meteen spuiten??
plamuur trekt vocht aan,evenals primer.misschien een beter idee om al het strakmaakwerk op het laatst te doen,
lasspetters in de plamuur is klote om weg te krijgen het brand gaatjes erin…
gr dennisStugger en daardoor hoger ze zakken minder in.
grNee ze moeten er nog onder:angel
Rij nu met std fietspompen met caibra veren..
Is in de planning ben momenteel veels te druk met werk crossen ga ik in augustus weer.
moet eerst de motor nog ombouwen naar motronic 2.5
kooi aanpassen ben ik nu vandaag mee bezig geweest dus het gaat de goede kant op langszaamerhand/
grRuud is een vriend van me….
wat betreft die bilstein dempers weet ik zo ffe niet volgens mij niet namelijk maar daar kan ik wel achter komen.
ik vraag het wel ffe na.
gr dennisOja en de bilsein b6 sport is volgens mij niet verstelbaar in hardheid.
Maar dat weet ik niet zeker..
beste is een set proflex of reiger,deze hebben een langere veerweg en betere afstelmogelijkheden.
Maar ook rete duur.
ps bart heeft miruni nog wat voor je kunnen betekenen wbt chip voor je ne?Ja idd dat kan maar dat is moeilijk te zeggen hoe en wat.
Mijnsinziens harde baan wat harder zandbaan wat zachter?
dat lijkt mij logisch ofnie?
Blijft denk ik toch persoonlijk.
succes met afstellen.
grBart ik rij momenteel met standaard gsi poten:angel
daar valt weinig aan af te stellen…
grOrigineel gepost door bbg_gendt
scheisse, de lucht is tenminste weer wat schoner, nu er een vw minder op de weg rijdt:Pbeetje kinderachtig:puke
Ik zou eigenlijk wel moeten komen maar heb helaas geen tijd:mad:
Het oude baasje van mijn auto rijd mee in de std klasse.
Ben druk een nieuwe kooi in de kadett aan het plaatsen omdat hij nu toch na 3x gereden te hebben afgekeurd is:cry
Wist dat hij niet helemaal ok was maar eerst zeggen de heren vd tc het is goed en nu kon ik hem eruit zagen.
En ik moet mijn motor ombouwen naar rotor onsteking,dis is niet geleverd in een kadett.
dus werk zat!
grNee ik rij niet in belgie,
das te ver weg,ik ga in aalten weer rijden 2e pinksterdag!!
heb er weer zin in hopelijk mijn opel ook:(
heb nu genoeg gezeik gehad met meneer:swearIk ga niet meer rijden in lopik,heb er de voorgaande keren een heel weekend gereden en het is me slecht bevallen:(
de finales werden afgelast en de organisatie was rommelig.
JOVINK was wel geweldig!!
en dit jaar laten ze geen standaardklasse rijders toe buiten de regio.
dus misschien ffe kijken maar niet rijden..
grAlleen jammer dat Jantje smit er op ligt te crossen:mad:
Origineel gepost door Shrek!
asfalt rodeo ff ombouwen en dan ff kloten bij ons :ois al omgebouwd heb er 2 buurtcrossen mee gereden..
De auto heeft 5 of 6 sezoenen in de top 3 in lelystad gereden
bij een vriend van me en is niet stuk te krijgen!!
Als het bij jullie kleibanen zijn wil ik er wel over nadenken:hmmz
gr dennisIk doelde op het aantal deuken…
Heb hier nog wel een asfalt rodeo staan (lelystad)dus weet hoe dat gaat.
heb er ook 2 crossen mee gereden en met zeggen ze gingen vanzelf aan de kant.
Het ziet er wel uit als een rodeo maar is het niet:o -
AuteurBerichten