Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door kadett4x4
origineel gepost door 8klepper
ik weet dat er in de cross een corsa A met 4×4 rijd
ik dacht van NL power maar ik kan me vergissen
das leuk veel power en 4×4 maar word schijt gereden @ cross door normale golf KR’s:jerryik weet dat er twee zijn, een 2.0 16v turbo en de andere is een 2.0 16v met compressor zo nu en dan.
rijden wel eens bij acc geffen.groeten.
De ene corsa is van dutchpowertrading 268pk en 455nm koppel,de andere is idd een xe compressor met een hoop kinderziektes,die word idd ingehaald door de golf kr met 220pk:sleeping
joey lamers woont 100m van me vandaan en die heeft de corsa turbo gebouwd…
zal eens buurten en wat fotoos schieten van de bodem.
grDie schermen kun je wegflikkeren…
complete sterkte is eruit.
probeer eens te werken met een engels wiel,dan maak je die randjes netjes in jouw eigen vorm en las ze er dan in.
jammer vd auto om ze dicht te kaaien met een pot of 5 plamuur.
succes ermee.Denk dat je de waardes van een kadett gsi 8v aan moet houden…
Gewicht is ongeveer hetzelfde.mmm ik ga er eens mee stoeien.
ik ben een noob noob dus ffe prutsenNee het polijsten is het meeste werk…
als er grote oneffenheden inzitten zoals straalputjes,krassen endergelijke.
en de klant wil het strak hebben moet het eerst verkoperd of vernikkeld worden dan geschuurd en gepolijst worden.
das veel werk en daarom duur.
veel bewerkingen en kostbare grondstoffen maken het duur.
in polen verchromen ze voor een prikkie maar dat ziet er ook niet uit.
grSorry is veranderd!
Ben zelf ook een grote ovalliefhebber..
Heb zelfs nog een sierra staan klaar voor de rodeo (ex team van haarlem)
Maar aangezien de heren ovalracers zelfs een aantal huizen in brand hebben gestoken door bedreigingen op het internet,waarschuw ik liever vooraf.
grorigineel gepost door BadMuts
origineel gepost door peerke1987
ik denk dat de prijs wel mee valt voor het verchromen vriend!Mja goed hoeveel heb je er voor over? ik schat rond de 250 euro…
heb het, hier in enschede, eens gevraagd een tijd terug…en daar kostte een spruitstuk verchromen 75 euro.
btw. als je wilt verchromen, zorg dan eerst dat je spruitstuk gestraald word. Het liefst glasstralen, dan blijft/pakt het chroom beter (zitten)
Grt. René
Ik wil niet de wijsneus uithangen maar bij verchromen word het metaal juist gepolijst als een spiegel voor de chroomlaag erop gaat.
Dus stralen lijkt me niet gewenst.
@ astra
de plaats voor de lambda moet in ieder geval zijn waar de buizen samen zijn gekomen.
En idd bij div automaterialen zaken verkopen ze lasringen met de juiste draad,
succes verder met de auto.
grPrachtige auto:wub:wub:wub
Mijn oom heeft 26jr lang 2 gt,s gehad dus het is wel een beetje jeugdsentiment voor me.
Alleen een beetje verlagen zou hem goed doen.
wees er zuinig op.
gr dennisKadett..
met zijn oude motor die stuk was.
is weer bijna klaar en de motor die ik overgenomen heb was de motor die hij erbij heeft gekocht.Met die motor blijf ik rijden…
andere is reserve
maar er worden er genoeg aangeboden voor redelijke prijzen.
als ik er een weet te liggen laat ik het je wel weten.
grHoe gaat het dames al weer druk aan het bouwen???:P
Ik begin tussen kerst en oud en nieuw weer te frommelen…
astra van een vriend overgenomen die krom is met motor en bilstein dempers.
ga de kooi gebruiken en alle technische deeltjes om een nieuwe te bouwen..
als het knutselen begonnen is volgen de fotootjes.
grOrigineel gepost door Opel_Astr@
Dat filmpje waren de laatste stukjes op het achterscherm op lage druk en vertekend daarom.
Wij hadden al gezegt zullen we hem wel of niet posten:vertag:P Je ziet de misverstanden alweer:jerryDe rest is gewoon van normale afstand op de goede druk afgeregeld gespoten:thumbup
BTW gebruik prof Max-air w98 HVLP bovenbeker spuitpistolen.
De primer is een HS High Solid primer.
Hoog standvermogen
Goed vullend vermogen
Chromaatvrij
Goede isolerende eigenschappen
Door de goede vloeiing hoeft er niet veel te worden geschuurd en ontstaan er geen poriën en ook geen blaasjes.
Mengverhouding is 4 :
3 toepassingsmogelijkheden:
VULLENDE PRIMER
PRIMER-SURFACER: indien gewenst 10% – 15% verdunnen
NAT-IN-NAT: 5 tot 10% verdunnen
Bij het spuiten van nieuwe auto’s in de fabriek worden steeds vaker donkere grondmaterialen verwerkt voor een beter dekvermogen. Om die reden zijn de volgende kleuren leverbaar:
Wit (EC-4001)
Grijs (EC-4004)
Donker Grijs (EC-4005)
Zwart (EC-4007)voor de primer een spuit met een sproeiopening van 1.7 en voor Lak en blanke lak 1.4
Zolang je die MAX AIR spuitpistolen niet gebruikt voor de aflak kom je een heel eind (mits je kunt spuiten)
op de fotoos is al tezien waarom een sata spuit rond de 300 kost en een max air 27,50.
Het spuitpatroon is gewoon kut!
bovenaan de kegel teveel en onderaan te weinig resultaat dikke banen in je grondlak(op de foto te zien)
ik heb er 1 week mee gespoten en toen weggeflikkerd…..
niet bedoeld als kritiek maar als advies,zou jammer zijn als je spuit je eindresultaat verneukt.
gr28 november 2007 om 23:03 In reactie op: Wat voor een blok heb ik en wat kan er allemaal in #17368815Waarom het schakelmechaniek aanpassen ronaldo?
1800 motor heeft toch een f16 std?
Dus die zou kunnen blijven zitten toch?
grTja je zul de ovale/vierkante buizen rond moeten maken en de pijpen met een spanband bij elkaar moeten trekken.
steld verder niet zo veel voor mits je de flens uit een stuk maakt;)
toppertje en ik hebben er zo al een gemaakt en was in 1 uurtje klaar.
mooiste is wel dat je een conisch stuk hebt die je in de buizen ramt om ze rond te krijgen.
moet er wel bij zeggen dat het voor een c20ne was..
gr800 heb je hem al geschuurd,is hetzelfde als 400 droog;)
gewoon 500 droog naschuren en dat geknoei achterwege laten.
Bedenk wel 1 zandkoreltje bij nat schuren en je trekt hem je complete deel over!!
bij droog schuren word hij afgevoerd door het schuurstof….
verder keep up the good work:thumbupDat zou mooi zijn!
zwarte kadett startnr 895
heb geen kleine finale hoeven rijden,meteen in de grote.
nou als je wat heb hoor ik het graag..
gr dennisHeb je mee gereden dan bas?
ik was derde in de grote finaleking:
was een mooi dagje!Neusje is weer klaar:thumbup
en snel spul,daar maak ik me niet druk om.
word een hoop gepraat en gelogen.
vorig jaar stond al het snelle spul in spijk kapot langs de baan….
hoop dat alles heel blijft en op 4 wielen dan zien we wel.
maar idd veel knaff autos dit jaar aan de start.
gr dennisWe zijn allemaal de kreukels uit de autos aan het strijken:jerry
Heb besloten om zondag niet te rijden in halle…
Ben bang dat ik hem weer opvouw,hij is al zo gaar in de neus.
ga komende weken ales wat niet nodig is om te rijden kaalslijpen of verwijderen.
wil eens kijken of ik er nog 50kilo uit kan halen:hmmz
de regels zijn toch vrij soepel in didam en spijk.
achterklep,deurbinnenkanten,binnenframe kap,reservewielbak,alles gaat eruit!!
ga toch een nieuwe bouwen dus maak hem zo licht mogelijk.
grZit er sterk aan te denken om de kadett ook in te schrijven:hmmz
uit de sierra in de kadett!
heb zin om veeeeeeel te rijden!
ik ga hierover nog ffe in beraad met mezelf.
@jamie ik kom binnenkort ffe buurten,had haast vanavond;)Wat dacht je wat er in een gti torretje ging iedere 1000km:o
Ik spreek na 5 gtis wel uit ervaring helaas:(idd gewoon doen..
zie je misschien vanavond wel.
grAndere ideeen?
vertel!!!!
sierra misschien?BIER!!!!
Watje gewoon rijden,ik ben schadehersteller weet je nog;)
ik zal zien of ik tijd heb van het weekend.
gr dennissjors reed overegens met kadett assen,de spoorbreedte was vergroot door langere draagarmen.
anders blijf je op je dak gaan met zo een hok:o
ik ben er geen fan van veels te slap in de neus.
maargoed is zijn keuze,wij zitten dadelijk met een hand aan het stuur en hij schijt 7 kleuren in een bocht:jerry -
AuteurBerichten