Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja oke maar dit is voor de moment de enige auto waarmee ik officieel op de weg mag komen en de fiets nemen zie ik niet echt zitten.
@ gsipiloot; verkopen zit er zeker niet in, teveel tijd en geld ingestoken om hem zomaar weg te doen.
is veel te mooi om weg te doen :sleepingmooi winters fotootje van een kadett d gte en 4 orginele kadett e 16v

gister moeten uitwijken op een klein straatje voor een :fy1 audi die niet aan de kant wou gaan…
resultaat =>
gelukkig geen schade gereden voor zover ik voorlopig gezien heb
orginele opel embleem stickers (niet de namaak) die zijn pas zeldzaam aangezien ze niet meer te krijgen zijn bij de dealer.
of het rubberen stootlijstje links achter van een gsi 3 deurs (ook niet meer te krijgen)voor de ene zijn sommige spullen al wat zeldzamer als voor een ander die er de schuur vol heeft van liggen eh manu :P
weet ni as het echt zeldzaam is mij de toerenteller bij digidash, piekje met rood bij de 7000 toeren ipv volledig geel
mooie topic. ga ik zeker blijven volgen.
engelse parafaanplaat heb ik ook nog, eveneens als lexmaulinlaat en orginele champion 16v :afroorigineel gepost door JvV
Weet iemand waar ik een nieuwe leren pookknop van een 16v versie kan halen ?
Of wat het GM nummer ervan is ?Evt ook van het orginele leren stuur (16v versie) ?
pook is volgens mij nog te krijgen bij opel verdeler als ik mij niet vergis. gm-nr weet ik niet precies
@ jvv
zodat je je beginpost kan aan passen van champion rijders, mijn champion is uit 1990 en was een orginele nederlander. heb hem in 2008 uitgevoerd naar België, dus geen nederlander meer ;)origineel gepost door JvV
plastiek ? er is weinig plastic aan.. anders zou je carterpan er alsnog snel aangaan. Is een alliminium plaat.. met ijzer/staal onderdelen.aha dat veranderd de zaak natuurlijk. dan toch maar eens op zoek gaan naar zo eentje :P
In engelse wagens is het veel geleverd ook op niet champions. Nieuw bij de dealer zijn ze niet meer te krijgen. Nieuwprijs lag volgens mij rond de 300-350 euro.. [/quote]
is wel veel geld voor een stukje plastiek natuurlijk maar misschien toch eens kijken als ik zo ergens een op de kop kan tikken
nette kadett, ook niet echt mijn smaak aangezien ik meer voor het orginele ben maar is inderdaad veel tijd en geld in gekropen.
is wel intresant natuurlijk. toch ook eens achter gaan zoeken of bij opel gaan vragen als dit nog nieuw te krijgen is en wat het kost natuurlijk :mad:
carterplaat bescherming :hmmz bestaat dat dan? zijn daar ook fotos van? wist niet dat dat bestond als optie
ik rij met een Kadett GSi 16v Champion
19 december 2009 om 23:15 In reactie op: Alles over de C20xe, oa Aanhaalmomenten, Onderdelen en Tips #17553897origineel gepost door GlennGSI
over die computers.. ik heb een Dis c20xe dus een dis computer. Maar de injectorrail komt van een C20XE af met motronic 2.5 ( FP computer ), hoe zit dat dan met die brandstofdrukregelaar ? ik gebruik ook de creme injectoren..En hoe herken ik of ik een 2,5 bar of een 3 bar benzinedrukregelaar heb ?
die van 3 bar hebben bovenop een dieper ‘kuiltje’ dan die van 2.5 bar
even een ander vraagje over dashbord.
nu het zo koud is krijg ik bij mijn snelheidsaangever in digidash niet alle streepjes te zien tot dat hij warm is.
heeft er nog iemand last van gehad en weet iemand aan wat dat kan liggen?das ook ni extreem veel meer natuurlijk :D
maar met wat aanpassingen krijg ik er heus wel wat meer uit king:origineel gepost door Corsa16V
Wel mooi, me collega’s die van 15 tot dik 30 jaar al bij dezelfde opdealer werken (DenHartog) zeiden dat toen ze op cursus gingen voor de c20xe ze toen al zeiden (op cursus) dat de blokken zonder kat een stuk meer dan 150 pk hadden maar dat dit werd op gegeven omdat ze niet wouden dat iedereen er 1 kocht zonder kat.
Ik blijf het echt superblokken vinden, voor die tijd wat een blok zeg. Ik kan nog steeds geen blok verzinnen wat kon tippen aan DE c20xe en de rest uit die serie!!en hoeveel pk heeft zo n blok dan met coscast kop en 20xe onderblok en zonder kat?
heb er toevallig zo eentje :Pidd mooi dettje. jammer dat de stootrubbers en striping er niet meer op zit, eveneens als de gsi 16v op de zwarte band vanachter.
maakt t toch altijd net dat tikje mooier :agent
interieur netjes verzorgd, zetels mss opnieuw overtrokken en km stand teruggedraaid :hmmz
maar tis een mooitjevervangen en ineens waterpomp en meelooprol en spanrol ook, dan weet je zeker dat t goed zit.
stukken rijden zou echt zonde zijn en kost achteraf een hoop geldbij mij ook drie, het blauwe en 2 gele
heb ondertss andere matten gekocht (wel weer met rode bies ;) maar staat nog GSi 16v op)
weet niet als dubbele mistlampen orgineel zijn maar uitsparing is idd voorzien. staat aan de binnenkant mooi afgetekend om zelf uit te zagen. bij mij zaten ze er al in toen ik hem kochtiets klopt er in ieder geval niet nee. ben eigelijk wel eens benieuwd in welke staat van ontbinding de auto zich bevindt aangezien hij ‘niet meer te redden’ is.
is natuurlijk wel een mooie 5-deurs :wubis gelukt frenkie :D
-
AuteurBerichten