Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nog even over de ‘zeldzame’ 20xej onderblokken. ken er ondertussen al 2 die er zo eentje hebben. allemaal van ’91.
zou het kunnen dat misschien de laatste reeks kadett 16v allemaal deze onderblok mee gekregen hebben :hmmzveel succes met je project. en ik zou natuurlijk voor de gsi bumpertjes gaan :)
mooie gsi. maar persoonlijk had ik hem toch volledig orgineel gelaten en geen lipjes onder de bumper gehangen.
maar ja dat is dan ieder zijn iegen smaak zoals wel al eens eerder vermeld is geweest.origineel gepost door bmwmanu
heb thuis nog zo’n knopje liggen van zetel verwarming…
Airco is er idd ooit geweest in kadett gsizoek dan wel knopje plus de zetelverwarming zelf ;)
dan moet kadett toch ook ooit airco hebben uitgebracht. was misschien ook optie en enkel te verkrijgen op een champion :P
helaas niet op de mijne :(zijn de knopjes in het dashboard van een nexia dan juist hetzelfde als bij kadett?
origineel gepost door erwinottema
Helaas…. De zetels zijn ondanks de schakelaars onverwarmd. Deze jongens heb ik in mijn verzamelwoede weten te bemachtigen. Dus als je ze toch hebt kun je ze beter installeren. Verlichting ed werkt gewoon. En nee, nog de schakelaars als de auto gaan van de hand. Zo’n vergissing maak je maar 1 keer.Voor de liefhebbers heb ik nog wel 4 schakelaars voor electrische spiegels. Dus let me know!
lijkt me dan toch een zeer zeldzame optie te zijn geweest die zetelverwarming. heb het zelf nog nooit gezien…
eveneens als airco :hmmz

mooie champion. heb hem indertijd ook te koop zien staan op marktplaats. en zelfs even overwogen om hem te kopen maar had toen net de mijne en 2 was een beetje teveel van het goede :P
en over de leeftijd, ik ben er 22
origineel gepost door Calibrainpower
Wow, dat zijn echt foto’s van 2001 of 2002… nostalgie…Begint steeds harder te kriebelen om hem weer voor de dag te halen…
heb je ook een champion?
voor de dag ermee ;)origineel gepost door erwinottema
Even een reactie van een nieuw lid op dit forum (met dank aan Frenk) over het gebruik van onze ’trots’ voor dagelijks gebruik.Mijn Champion gebruik ik gewoon alle dagen van het jaar dat ik ‘m nodig heb. Dat is dermate veel dat ik de LPG-G3 installatie uit mijn inmiddels verkochte Vectra B1 2.0-16V CDX Aut. heb laten overbouwen in mijn Gsi Champion. (’90, 2.0 8V)
Bij een stand van 185000 heb ik dit laten doen. (okt. 2008) Inmiddels heb ik 235 op de klok staan, zonder enige problemen. Ondertussen is onderhuids alles wel zo’n beetje aangepakt of vervangen dus is in april (APK) ook de buitenkant aan de beurt.
welkom om t forum.
fijn om er nog een champion-rijder bij te hebben.
zag dat je zetelverwarming hebt. werkt deze ook en doe je hem toevallig niet van de hand :P king:origineel gepost door asconahobbyist
origineel gepost door .:Stoffel:.
origineel gepost door asconahobbyist
klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
Later heb ik er daewoo kapjes opgezetwie van het orginele houdt gaat natuurlijk voor de gaatjes :P
inderdaad,al dacht ik daar toen (7 jaar geleden) heel anders over.
Ook ik reed rond met gele remtangen en trommels,ook de roostertjes op mn dash waren geel.en ik heb wat rollen van die carbon folie versneden.
Uiteraard waren de bekende stickers Opel Power nederland boven aan het voorraam,Pioneer car audio op het achterruit en een echte old school sticker “the opel touch” ook mijn auto niet voorbij gegaan.En de spoilertjes op je wisserarmen,waren ook bekende accesoires.
rolgordijntjes voor je achrramen en dan een MDF hoedenplank met een reusachtige 15 inch subwoofer in het midden,ow wat was dat fout,zo reed ik eind jaren 90 rond:Ddaar ben ik niet echt voor te vinden, zo van die stickertuning. maar ja dat was x aantal jaar geleden allemaal zo (voor mijn tijd :P )
om nu nog een orginele champion te vinden is al vrij moeilijk.
daarom: hou ze in ere !!!origineel gepost door asconahobbyist
klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
Later heb ik er daewoo kapjes opgezetwie van het orginele houdt gaat natuurlijk voor de gaatjes :P
origineel gepost door JvV
Mooie bak hoor :D Orginele Nederlander.. Waarschijnlijk staat hij ergens in een stalling/schuur.Edit.. lijkt ook of hij de achterste kapjes van een GSI 4 deurs heeft.. met vertikale gleuven ipv ronde gaatjes..
kunnen ook kapjes zijn van gewone kadett e. hebbe deze standaard als ik me niet vergis…
@ jvv; heb gewoon dezelfde bandenmaat als in de zomer => 195 50 15 v
met verlaging wou ik niet overdrijven. je moet er tenslotte ook nog mee kunnen rijden :P@ gsipiloot; gsi was nix aan gelukkig. dus moest ook niets maken :thumbup
@gsi-maffia; bmwmanu en ik zijn idd kameraden en heeft mij al paar keer uit de nood geholpen met mn gsi en is zeker een liefhebber
hier een paar fototjes van mijn wintervelgjes. (waarvoor ik ook die grijze kleurcode nodig had voor de mensen die zich dat nog herinneren :) )


origineel gepost door gsi-maffia
@bmw manu : ik weet niet of je hem nog hebt maar die zwarte GSI 16v die je hebt mag je ook postenis erg zeldzaam zo een 20xej…
net zoals de 20xe.. daar zijn er ook maar weinig van..
kameraad heeft nog een gsi met een 20xej :P
origineel gepost door JvV
@ .:Stoffel:. , Hoeveel cm voor en achter is jou champion verlaagd en met welke veren/schokbrekers ?regelbare koni’s rondom en veren denk dat dat 4 cm is. voorste zijn van jamex als ik me niet vergis en achterste weet ik niet zo direct
mooi autoke. laten we hopen dat hij er komt en dan met een ouderwetse 2.0 16v erin :wub
origineel gepost door D_Valentino
echt super simpel,lampjes zijn best wel prijzig bij digidash maar gaan nooit kapot,
gewoon stuurkapjes en kapjes rond het dash dan de teller even losdraaien van het dash :thumbup
nooit kapot bij digidash :hmmz moet je toch heel voorzichtig mee zijn want ze kunnen niet veel verdragen…
origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door .:Stoffel:.
origineel gepost door frenkie
servais is meschien zijn achternaam.
ze zijn zeker van hem.
gr frenk.ja ze zijn zeer zeker van hem :P
en zo goed als verkocht :D :thumbup
succes dermee :thumbup
origineel gepost door fernand
is er makkelijk bij te komen zonder het hele dashbord los te halen:crykap boven het stuur even los halen en rond het dashboard zelf, die met je schakelaars enzo. is maar 5 minuten werk
origineel gepost door frenkie
servais is meschien zijn achternaam.
ze zijn zeker van hem.
gr frenk.ja ze zijn zeer zeker van hem :P
origineel gepost door fernand
de verlichting van de km teller doet het niet. hoeveel lampjes zijn dat erdan?als het van een gsi is bij een digidash dan zijn t er 2. bij een gewone kadett e weet ik eigelijk niet hoeveel :hmmz
origineel gepost door bmwmanu
origineel gepost door frenkie
zijn die 4 dan ook van jou?
gr frenkNee,spijtig genoeg niet..:P de rode is mijne daily,de zwarte is van stefan ,de bordeaux van stoffel,en de blauw/grijze is de nieuwe aanwinst die is van ludo … en de gte is van Yves die zit hier ook opt forum…
klopt wat manu zegt. jammer dat ze niet allemaal van mij zijn :P
weet niet als de rode gte een duitser geweest is. maar tis echt wel n mooie. maar toch niet zo mooi als de gsi’tjes :afroorigineel gepost door frenkie
mooie foto. is dat joun champion die daar tussen in in staat :hmmz
nice, rijden er in belgie dan nog zo,n mooie 16v,s rond.
gr frenkja die bordeaux is mijn champion.
ja deze 4 zijn volledig inorde. maar zoveel goeie heb ik in belgie nog niet echt zijn rijden. zijn schaars aan het worden bij ons -
AuteurBerichten