Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
calibra turbo opgehaald. meteen interieur er uit gehaald en alle matten. had een beetje last van vocht
heb zelf ook een calibra en vectra turbo 4×4 en van die ‘bult’ heb je helemaal geen last
C20LET 4×4 uit 1994 met kleurcode E357
volgens mij niet meer te krijgen bij de dealer :(
heb er zelf ook achter gezocht maar helaas niet gevonden. heb toen een darm van een manta 1.9s gekregen in de plaats geloof ik.
zelf wel nog op maat moeten snijden[rquote=1840463&tid=140154&author=gts power]Ben ik de enige timmerman op dit forum:hmmz[/rquote]
en ik de enige tentenbouwer :agent
idd dat zal hem zijn.
bj ’85 :vertagkameraad van mij heeft ook nog een gele rieger staan met de BBS velgen bij maar doet er eigenlijk niets mee :hmmz
het ging eens tijd worden :D
misschien oude riem die wel past meenemen… :hmmz
[rquote=1839593&tid=107494&author=frenkie]welke ( liefhebber ) heeft hem nu dan?[/rquote]
iemand die ook al enkele kadettjes heeft gehad en al even op zoek was naar een champion.
als je er nog een tweede bij wil… :vertag
[rquote=1838892&tid=107494&author=bordeaux beauty][rquote=1838781&tid=107494&author=frenkie][rquote=1838122&tid=107494&author=.:Stoffel:.]gister mijn champion 16v verkocht.
[/rquote]schit @stoffel.
waarom heb je hem weg gedaan:o
dacht dat jij wel een liefhebber was…[/rquote]dat dacht ik ook,ik hoop dat ie weer bij een liefhebber terecht komt en zo blijft.
[/rquote]ben ook liefhebber, anders had ik er niet zoveel tijd en geld ingestoken om hem inorde te krijgen.
maar soms zijn er keuzes die gemaakt moeten worden…
hij is wel van liefhebber naar liefhebber gegaan nu.
die onderlip van de achterbumper heb ik denk ik ook nog wel ergens onder het stof liggen :P
7.5
stuur en zetels hebben ook al veel geleden door de jaren heen zo te zien
ik ben al een 4-tal jaar tentenbouwer bij De Boer.
grote en kleine tenten voor festivals, bedrijven, feestjes,…of een vectra 2000 digidash heeft ook digitale km-stand geloof ik :hmmz
gister mijn champion 16v verkocht.

een 7.5 voor de orginele astra
doe maar een 6.5
ik heb een orginele vectra turbo 4×4 oorspronkelijk uit nederland maar sinds 2008 ingevoerd in belgië
bij m’n vectra a heb ik hem er zo uit kunnen halen. enkel tankklepje demonteren en de rubber heeft een conische kant vanachter. even voorzichtig met een schroevendraaiertje achterin peuteren en kan er zo uit.
moet je hem ook niet uit versnelling zetten voor de assen eruit te trekken? :hmmz
meen mij te herinneren dat wij er ook een hebben kapot getrokken omdat hij niet in vrij stond. al de andere keren gewoon eruit getrokken zonder problemen29 december 2010 om 18:01 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17471975[rquote=1825780&tid=103659&author=noc]vergeet niet om op tijd fotos te nemen :D[/rquote]
en te plaatsen natuurlijk :D



wjd ik niet graag fotos upload
wjd ik ook niet graag gebanned zou worden :jerry
wjd ik vanvoor sneeuwbanden moest leggen omdat ik teveel vast zat in de sneeuw :swear -
AuteurBerichten