Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
moet je dan de volledige knop uithalen of alleen het draaiende gedeelte?
ook voor mij zijn dit bekende :D
heb je alles aangesloten gekregen?
en turbo kap misschien al gevonden? :angel@yves475 wrote:
@.:Stoffel:. wrote:
ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen :-)
verkoop je hem niet terug? :jerryDacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz
ja je moet nog maar eens langskomen dan regelen we wel wat
en je weet met wat je moet komen als het zonnig is :vertag :jerryheb er in mijn turbo ook 1 zitten met 4 electrische ramen.
is idd moeilijk te vinden.245 km/h met de vectra turbo 4×4 :wub
ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen :-)
verkoop je hem niet terug? :jerry@lemmuh wrote:
En wel nog plannen voor de Vec… of blijft ie voorlopig hoe die is?
Jeroen
wordt op het gemak terug volledig opgelast en orgineel gezet.
maar er is geen haast mee :sleepingvectra turbo verhuist naar andere eigenaar. komt ook weer goed :thumbup
idd, heb computer vervangen en voorlopig geen problemen maar wel motorlampje :???:
dus mss toch nog maar eens verder zoekenheb nu een andere computer gestoken. probleem lijkt weg te zijn van stotteren maar motorlampje blijft branden.
heeft mss te maken met gechipte computer.
hoe kan ik zien als mijn ontsteking juist staat??deze heb ik al 4x vervangen omdat ik ook dacht dat t daar aan lag, niet dus… :(
aan de stekker zelf of kabel ervan is er ook niets te zien.
misschien eens een andere computer steken en kijken wat er dan gebeurd.en waar kan ik die vinden?
iemand een tekening of foto als voorbeeld misschien??ondertussen al 4x de ontsteking vervangen, pingelsensor vervangen, bougiekabels doorgemeten maar nog steeds motorstoring en slecht lopen.
wie o wie kan mijn probleem oplossen… ?@thomas-opel83 wrote:
is hij alleen al aan onderdelen waard!zou hij er nog zijn?
hij is er nog maar is blijkbaar gereserveerd :swear
gister even linkse veerpoot vervangen, schokdemper kwam door de toplager uit :shock:
en andere ontsteking gezet want kreeg motorstoring. helaas heb ik het nu nog steeds. strax nog maar eens een andere proberen.@louis1990 wrote:
ik weet niet of het uitlezen het zelfde is
heb je ook een calibra ? zie best wel eens een zwarte calibra voor bij komen woon op de weg naar bree haha
en :kewlpics die komen nog :Drij nu voorlopig met een blauwe calibra 16v tot de papieren van m’n calibra turbo inorde zijn.
die zwarte zie ik ook nog wel eens rijden maar heb geen idee wie dat is of welke motor er in ligt.is het uitlezen niet hetzelfde bij een 8v en 16v?
anders kan je dat toch zelf doen?
heb je :kewlpics van je calibra?
misschien heb ik je al zien rijden in opglabbeek of jij mij :vertagoke, iemand die het mailadres heeft???
[rquote=1917100&tid=146642&author=pastry]beetje druk met de sprint….. slechts 234 inschrijvingen.. maar toch 1ste geworden in mijn klasse. :)[/rquote]
sprint was idd best druk.
waar kan je je tijd bekijken, ergens op internet?
was te vroeg door voor de einduitslagidd :D
we hebben stefke zijn turbo de laatste paar dagen voor racewars inorde gezet.
van interieur monteren, tot uitlaat vervangen, tot alle riemen en olie vervangen…
maar was zeker een leuk dagjemijne is in ieder geval volledig orgineel, zowel qua motor als uiterlijk.
maar komt nog verandering in, wat motor betreft althans :afroben benieuwd naar het eindresultaat.
is dan toch goed terechtgekomen ;)[rquote=1914425&tid=146360&author=opelpower89]ik d8 dat de 5drs niet in 16v was geleverd net al de cabrio???[/rquote]
is zeker ook in 16v uitgebracht, je vindt ze alleen wat moeilijker
[rquote=1907555&tid=145816&author=rally driver]is er misschien hier iemand die een setje nokkenassen te koop heeft?[/rquote]
ik heb nog een setje schrick nokkenassen liggen.
hebben enkele 1000 kilometers in mn kadett 16v gelegen.
mogen eventueel wel wegeen 8.5 voor de manta 400R
-
AuteurBerichten