Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Kadett Gsi 89 wrote:
Als er W3W op je adremaschild staat , dan heb je een originele Champion,
dat is het plaatje onder de motorkap. ergens in dit topic staat de uitleg van het adremaschild.
Is erg leuk om eens uit te pluizen.gr Johan.
er staat W3W of T5K op het armada schild.
bij mijn oude champ stond T5K en was ook orginele championvanddag onderdelen binne gekregen, die 5 ringen dus.
van de week maar eens beginnen te knutselen king:een 8.5 voor de gts
voor jou een 8.5
@ lemmuh; ondertussen al een pakketje binnengekregen?
ben wel benieuwdhelaas is er maar eentje van mij en eentje van stefke1984 van hier op t forum.
maar zijn dus wel 2 vectra a turbo’s 4×4 :wub
voor jou een 9 => 8+1 voor de kennis van de wagens :jerryeen 8 voor de astra
heb ik ook een keer gehad.
was toen gewoon nog nieuw te krijgen bij de opel-dealer.heb je dit weekend weer niet zien rijden met de d-kadett
nog steeds niet klaar?
corsa loopt trouwens wel hard :thumben mn oude champion bevindt zich terug in België. niet door mij maar eigenaar heeft mij al gecontacteerd.
binnenkort toch maar eens gaan kijken hoe hij er nu nog uit ziet. :wub@ drakos heb jij misschien al tijd gehad voor wat fotos of de handleiding?
ook op weg naar bree ;)
zou fijn zijn als je dit gevonden hebt.
kan ik eens beginnen met knutselen :vertagja kan altijd eens langskomen want zover woon je denk ik niet van waar wij zitten :vertag
gister ‘even’ de airco uit de turbo gehaald.
wat n k*t werk om te doen. kunt bijna nergens bij maar is er uiteindelijk uit zodat ik wat plaats heb voor de grotere intercooler te monteren :wubzou fijn zijn als je wat fotos kan posten of zelfs die handleiding.
mag ook via pm maar denk dat er hier wel meerdere zijn die er het fijne van willen weten.
in afwachting dan maar even intercooler plaatsen king: tot ik de 4×4 kan makenheb je hier misschien fotos van?
bij mij is het ook de bedoeling om hem permanent te maken.
maar maak jij dan nog gebruik van een drukbol of vervalt deze ook?
tussenbak doet het nog wel met momenten maa tuft de olie eruit via de ontluchting.
denk dus dat hij nog niet volledig gaar is maar denk als ik zou blijven rijden zo dat het niet lang meer duurt.
en rijden zonder servo is ook niet alles :(zou je nog wat meer en duidelijke fotos hiervan kunnen plaatsen?
zou best wel eens handig kunnen zijn.
en heb je mss een site waar die onderdelen te krijgen zijn?zo, vandaag mijn tussenbak naar de klote gegaan.
nu maar eens kijken om hem mechanisch te maken.
heb horen zeggen dat de stukken daarvoor te krijgen zijn dus toch eens een poging wagen als ik tijd heb@louis1990 wrote:
stoffel als je een keer niets te doen hebt zou je mij misschien niet kunnen helpen ?? want moet namelijk alles alleen doen haha :???:
als ik de tijd had kon ik wel eens langskomen maar heb nog geen tijd voor aan m’n eigen auto te werken :swear
anders moet je maar eens langs komen ofzoheb je nog steeds niet zien rijden in opglabbeek :jerry
@Tim Leegwater wrote:
@Champions wrote:
@.:Stoffel:. wrote:
Zal binnenkort foto’s plaatsen van mijn Champion trouwens om on topic te blijven :)!
Ja doe jij dat effe anders reageer ik niet meer !!
:wtf
kan kloppen ja, ik heb hem verkocht met 101.xxx km op de teller.
reden van verkoop, eigenaar heeft plannen met een andere wagen…mijn oude champion staat blijkbaar terug te koop :wub
http://link.marktplaats.nl/479232471″ onclick=”window.open(this.href);return false;
13 augustus 2011 om 19:31 In reactie op: Er loopt water in mn Kadett E. Waar komt het weg ? #17895193is het gewoon water of koelvloeistof?
heb het bij mn gsi ook eens gehad dat alles nat was.
bleek achteraf koelvloeistof te zijn van de kachelradiator onderin.
ook bij mn calibra last van natte matten. alles eruit gehaald, goed laten drogen, afvoerputjes dichtgekit en geen last meer gehad. -
AuteurBerichten