Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
liggen even andere velgen op, 3spaak ipv 5 spaak op 1:49sec
is precies promotiefilm voor opel :jerry
een calibra, 2 vectra’s, kadett e, nog een astra in de vlucht gezien :D
misschien heb ik er nog wel een paar vergetenrijd deze ondertussen al want heb em nog nergens kunnen spotten…
net even gezocht naar het 4×4 stuurdoosje.
en eindelijk gevonden king:
lichtschakelaar eruit gehaald en toen zag ik het links tegen de zijkant geschroefd zitten.
losgekoppeld en jawel, 4×4 lampje weg op het dashboard :sleepingheb nog geen zijd gehad om het aan te sluiten maar zodra t gebeurt is en het werk laat ik het weten
heb vandaag eens even links onder het dashboard gekeke maar niet drek iets gevonden.
ook eens even de zekeringdoos weggepakt maar ook daar zag ik niet direct iets te zien.
dus als iemand mij kan zeggen waar het zit dan kan ik het eruit halen king:merk is Raid hp
heb de + en – angesloten en verlichtng bolt al.
dus denk dat oranje misschien overbodig is?
aansluitschema heb ik niet.
als iemand het heeft mag het altijd gepost worden natuurlijk king:12 december 2011 om 16:30 In reactie op: Vectra 2000 4×4 gestopt, Vectra A turbo opknapper gekocht #17717040van welke omega heb je de sper genomen?
wil bij mn cali turbo met permanente 4×4 ook gedeeltelijke sper hebbe vanachter maar weet nog niet goed hoe of wat…ook voor jou een 8
nu alles naar behoren werkt wil ik toch ook al het overbodige (drukbol en bekabeling) er uit halen.
heeft misschien iemand enig idee waar de stuurdoos van de 4×4 zich bevindt?
want nu blijft contstant het lampje van de 4×4 brandenspeaker kapjes moeten gemakkelijk te vinden zijn.
maar lederen deurpanelen zonder slingergaten en in goede staat is een andere zaak…wie moet er nog opgechoten zijn :)
en een 8,5 voor jou
kwas ook aan het denken om dat van en omega te nemen.
maar dat zijn weer planne voor in de toekomst.
nu even zo fun hebben en dan zien we wel weer ;)een 8 voor jou
van dat remmen heb ik eigelijk geen last.
vind het rijgedrag echt ni veel verschillen tov van de normale 4×4
maar ga toch eens kijken om iets te doen aan de achterwielen voor de gedeeltelijke sper.
want denk dat 100% sper ook niet ideaal zal zijn…opnieuw een 7
ben terug met de cali aant rijden, met permanente 4×4 :afro
qua rijgedrag merk je eigelijk weinig tot geen verschil.
rijd en draait allemaal soepel.
moet wel nog wat onderdelen uitbouwen omdat ze nu overbodig zijn, zoals drukbol,4×4 bedrading… maar daar is geen haast bij.
ben er tevreden mee maar de auto gooit zich helaas niet echt vanachteren.
misschien eens kijken om gedeeltelijke sper te maken vanachter.voor jou een 7
@16VCalibra wrote:
http://link.marktplaats.nl/498611555
kwam dat ook nog tegen op marktplaats.. is een belg maar weet niet wat hij heeft :jerry
dat zijn die 5 ringen.
heb de mijn ook via hem besteldvandaag even kapotte tussenbak er onderuit gehaald.
van de week maar terug beginnen opbouwen :Ddan is het gedaan met opendeurdagen te rijden?
zal ik dan die kadett eens benutten als jij toch niet meer mag rijden :jerryde 5 ringen zijn even dik als al de andere orginele ringen tesamen.
alleen hebbe deze ringen een binnen en buiten vertanding terwijl dat het bij de orginele of binnen of buiten vertandingen zijn met dan ook nog eens spacers tussen.
het monteren van de ringen stelt helemaal niets voor.
van het weekend maar eens proberen de oude eronder uit te halen en de ‘nieuwe’ eronderin te krijgen.
dan ook nog eens kijken voor de leidinge van de drukbol door te verbinden aangezien dat deze nu mag verwijdert worden.vrij hard waarschijnlijk :jerry
ben er benieuwd naar.
ga je ook naar de rallycross in zeebrugge in april ergens?ga je de D-kadett niet meer gebruiken dan?
en die andere die we hebben staan ook niet meer van doen?@patrick v voorn wrote:
@.:Stoffel:. wrote:
@Kadett Gsi 89 wrote:
Als er W3W op je adremaschild staat , dan heb je een originele Champion,
dat is het plaatje onder de motorkap. ergens in dit topic staat de uitleg van het adremaschild.
Is erg leuk om eens uit te pluizen.gr Johan.
er staat W3W of T5K op het armada schild.
bij mijn oude champ stond T5K en was ook orginele championdit is volgens mij afhankelijk van het bouwjaar 90er hebben t5k en 91er w3w!!
dit is wel echt de enigste manier om een originele te herkennen want de rest is over te schroeven en plakken, zie antwoord vorig reactie!!
tenzij ze het adremaschild overzetten natuurlijk! :hmmz :hmmzmijne was idd van 1990 dus T5K
-
AuteurBerichten