Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 december 2013 om 10:29 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197408
zijn hele leuke specs :thumb
zal ook wel gaan als een speer
:kewlpics
heb ik met onze eerste zaf opc ook gehad
ging ook gewoon af wanneer i zin had
bellen naar de dealer …. meneer, misschien heeft u een vlieg of ander beestje erin ….
nee meneer, heb ik niet; andere kant, dan moeten we hem uitlezen.Toen had ik helaas nog geen opcom, 6 tientjes weg, fout niet opgelost :(
foutcode in NL: 41 Storing in ontgrendelschakelaar aan bestuurderszijde > aanwezig
foutcode in E : 41 driver door unlock switch failure > present >>7 december 2013 om 21:59 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197406net eens Phase 3 erop gezet, tering wat een verschil zeg
Tuurlijk een testritje gemaakt, lekkerrrr, maar wegdek was vrij nat.
Kon dus niet echt veel proberen, bleef maar spinnen :swearHet verschil tussen Phase 2 en Phase 3 was echt wel merkbaar, een wow moment voor mij.
Zo kan ik me voorstellen bij iemand die ook alles heeft aangepakt voor phase 3 of hoger nog meer fun is, zoals bij NoFear169.Voor mij was deze testrit wel ff zweten, is alles goed, loopt i lekker en alles andere wat je zou kunnen bedenken.
Was de factor, zonder andere uitlaat, LMM meter, injectoren etc.Maar de Zaf reed verbazend heel goed/lekker, de intercooler heeft natuurlijk met deze kou geen problemen.
Denk als het zomer is dat i het wel erg moeilijk gaat vinden en vervangen wil worden tegen een FMIC.Nu voor de winter zal ik hem weer naar origineel chippen
Want zoveel pk’s meer is niet echt gunstig als het glad is7 december 2013 om 13:20 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197405da’s een leuke setup zeg
ben ook benieuwd na je update in januari
6 december 2013 om 21:40 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197402Lekkerrr, ff Duitsland :angel
Die fmic heb ik gedaan voor betere koeling dan met de originele koeler.
Ik zit echt niet aan de 300 hoor, denk tussen de 260 en de 270.
Dit om alles nog in de veilige marge te houden met een LET blok.Jammer dat het zo had moeten lopen, maar was allang blij dat ik de
LEH turbo en de rest van de spullen in de auto had liggen.
Toen was de aanbieding van LEH turbo en montage nog niet :(Ja, katvervanger 60mm zit erop.
De huidige zafira heeft die FMIC niet, maar de rest is hij idem aan de 1e.
Ik denk toch te voelen dat deze met standaard IC iets inhoud.Vandaar deze topic, om ervaringen / meningen en phase’s eens naast elkaar te leggen ;)
6 december 2013 om 21:15 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197399nee idd, geen dyno na mijn chip,
ging erheen voor een nieuwe LEH turbo ( zelfmontage ) en andere onderdelen.ivm met de aangekochte leh turbo kreeg ik de software update ( LET naar LEH ).
Toen ik vroeg of een chip naar phase 1 ook al mogelijk was, kreeg ik een ja.
Deze is toen ze de FMIC zagen meteen al naar phase 2 omgezet.mrzuko: Jou astra H is een Z20LEH ?
En heb je iets veranderd ? of standaard ?Eigenlijk wil ik ook wel eens naar UT/EDS toe, alleen al om de software te optimaliseren.
is ook een mooie :kewlpics -s ;)
de kleur is prachtig Kleinegsi
verdere ombouw ook natuurlijk, ik ga je project topic volgenps. wat is i oorspronkelijk ? een 1.4 sport ?
welkom Ron
deze url tussen de img tag zetten en krijgen we hem ook zien zonder klikken

wow, hij blinkt goed :kewlpics
misschien nog zwarte zijkant knipperlichtjeswelke chip heb je ?
welkom en veel veilige km’s met je nieuwe aanwinst
en idd, foto’s zijn we gek op
prachtig project zeg, goed bezig
:kewlpics :kewlpics
welkom, flinke verandering :afro
zitten wel wat uurtjes hobby innice car/pics iig :kewlpics
4 december 2013 om 23:27 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192803zoals ik al zei, de berekeningen zijn al heel raar
Maar ook de andere geschreven uitspraken.een z20let, met een let turbo ( zoals topic starter vermeld) en dan met
een katvervanger … verdere veranderingen zijn erg onduidelijk, ik doel op, standaard 60mm uitlaat of hoger ?De info is beperkt, denk als deze voldoende is, dat we ook kunnen reageren
denk dat win-v6 hier het beste antwoord op weet
zelf weet ik niet of dit een vrij loop blok is :S@P. Rutser wrote:
Ja dat is wat ik bedoel
Zafira-B en Astra-H zijn het zelfde
Als je hem reset zoals hier boven wordt beschreven ,valt er niets in te stellen.
Ik kan op dit moment niet kijken met op-com, want mijn laptop is gecrest
Bij zafia-A zou het wel kunnen.Heb geen probleem om deze service in te stellen bij mijn zafira a opc
ik voer eigen onderhoud door aan de zaf, stel dus ook zo de service interval in.
Ook al weet dat ik voor mijn eigen sneller ben dan de interval ….tot op heden geen problemen gehad :hmmz
grappige topic zo :afro
rare berekening vindt ik
de eerste link is geen op-com iig :angel
auto kiezen> Carrosserie> Instrument ( hierna rechts uit menu) programmering > service beurt instellen
hier kun je dagen en “volgende service beurt in …km” instellen
neem aan dat je dit bedoeld ?Zo kom ik bij mijn Zafira iig :afro
ziet er heel goed uit, eigenlijk zonde voor de winter :hmmz
ik heb ook de originele luchtfilterbak erin zitten, wel met een inleg filter van K&N
ook heb ik de restrictor buisjes eruit gehaald, ik vind het wel merkbaar :afromoet je toch flink je best doen wil je die auto zo uit laten zien
zal niet met 50 zijn geweestwat een lekkere kontjes, kiezen is zo wel heeel moeilijk
Mijn stem is naar D0m1nat0r1 gegaan, mooie auto, mooie achtergrond, voor mij een perfect plaatje.
Moeilijk was de keuze wel … -
AuteurBerichten