Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@iquick wrote:
Als de EGR naar de klote is kan je beter meteen een nieuwe erinstoppen, schoonmaken helpt tijdelijk maar lost het niet op. 9 van de 10 keer heb je een nieuwe EGR nodig. Een van de sloop of via ebay en dan meteen afdoppen en uitprogrammeren via een remap.
Maar ik kan toch gewoon een remap laten doen met de huidige(defecte) EGR?? en Laten dicht aansturen??
Ik heb geen zin om nog een nieuwe EGR te plaatsen.
Dan kan ik beter hem ineens laten herprogrameren.
GrtsDe EGR had ik toen uitgekuist met remmen reiniger en dan uitgeblazen met de compressor.
Ofwel is die naar de ***.
Maar heb vandaag ondervonden als hij het probleem heeft en dan als je wil optrekken dat hij veel begint te roken vanuit de uitlaat.
Dus ik denk de EGR.
Binnekort laat ik wel een remap doen en de egr dicht programmeren.
Maar tot dan moet ik er wel normaal mee kunnen rijden en moet het opgelost worden.
Grts@iquick wrote:
Of je EGR, hoe heb je dat geregeld. Alleen afgedopt en verder niks? Deze code leid altijd door naar de EGR. Vervangen of schoonmaken maar vervangen is het beste.
Inlaatspruitstuk kapot, dan heb je geen vermogen in lage toeren gebied
Als de vacuumslangen lek zijn of niet goed verbonden met de aansluitingen heb je vermogens verlies.
Galaxy Nexus Tapatalk
De egr is niet helemaal afgedopt. Gewoon met het plaatje van Fiat met 4gaatjes in.
En inlaat denk ik niet dat deze kapot is aangezien deze 15d km vervangen is geweest.
Want het is onder de 3000 toeren trekt hij niet en vanaf 3000 toeren trekt hij als een raket.
GrtsAan de wervelkleppen kan het normaal niet liggen.
De inlaat is ongeveer 15d km geldeden vervangen geweest.
Injectoren geven spuiten toch in. Gezien met de opcom.
GrtsJe hebt normale garagekrikken en dan heb je krikken voor lage auto ook nog.
De laaste heb ik op mijn werk en gebruik ik af en toe bij een Aston Martin of bij mijn wagen.
Of je kan eerst op plank(en) rijden en dan staat je auto al iets hoger en dan opkrikken met de krik eventueel.
Die luchtkrikken zijn ook niet zo laag hoor. Ik gebruik deze ook af en toe maar ik gebruik liever een normale krik of een lage.
Grts ;)@Opeltje17 wrote:
Of er een pot tussen je uitlaat pijp zit met een aantal sensoren erin
Er moeten niet altijd sensoren bij een roetfilter zitten hoor.
Ik heb ook roetfilter op men astra h 1.9cdti maar zonder sensoren of 5de verstuiver.
Is een roetfilter van oudere generatie.
GrtsIk heb gisteren het wiellager vooraan rechts vervangen.
En zoals ik het dacht was dit de lawaaimaker.
Dus is opgelost.
En mag dicht.
GrtsOf dit past weet ik niet, maar achterbank van 5 deurs is enkel de rugleuning in 2delen.
Bij de station is de rugleuning en het zitvlak in 2delen.
GrtsJa grill en bumperbalk ook veranderen, dacht ik. :???:
GrtsJa ik wil ook weten wat er voor nodig is??
Is de schakelaar aan spiegelbediening om de spiegels open en dicht te laten gaan nodig??
Kunnen deze bedient worden zonder de schakelaar door met enkel de afstandsbediening te vergrendelen of ontgrendelen??
Ik wil de elektrisch inklapbare spiegels inbouwen maar heb geen schakelaar.
Alvast bedankt
GrtsNeen ik heb er geen Michelin’s onderstaan maar Falken en zijn redelijk recent geplaats voordat ik de Astra gekocht heb.
Ja weet ik met het probleem van Michelin’s had ik op mijn Astra g ook, daarom dat ik als eerst de banden eens heb gewisseld.
Ik heb nu vandaag op mijn werk nog eens gecontroleerd en heb de wielen laten draaien en terwijl aan de veren gevoelt.
Vooraan rechts voel ik het in de veer.
Dus ik zal een wiellager bestellen.
En ik hoop dat het ermee opgelost is.
Alvast bedankt.
Ik laat nog wel weten als het opgelost is.
Grts ;)Ik snap niet dat jullie kortere koppelstangen moeten hebben.
Ik heb bij mijn astra h gekeken op een brug en zouden langer moeten zijn
In de plaats van kortere.
Als hij inveert raakt hij het subframe die hoger zit dan de stabilisatorstang.
Dus moet de stabilisatorstang lager liggen.
Grts@Sam111 wrote:
H e ik ben ook ben met xenon heb alle spullen bijna binnen. Met de koplampsproeiers ben ik nog niet echt mee bezig omdat ik eerst me koplampen met AFL goed werkend wil hebben maar had al wel ergens een lijst gezien met onderdeel nummers voor koplampsproeiers (in het engels)
lifted from the astra h parts list:
Reservoir – 13118164 – 21€
Pump – 90508709 – 65€
Gasket – 90053056 – 3€
Clamp – 13222928 – 8€
Nozzle Motor RH – 13118177 – 30€
Nozzle Motor LH – 13118178 – 29€Nozzle RH 5dr – 13118174 – 19€
Nozzle LH 5dr – 13118173 – 19€Nozzle RH 3dr – 13145525 – 19€
Nozzle LH 3dr – 13145524 – 19€
192€ (226€ with VAT) for parts for the 5dr and 193€ (227€ with VAT) for the 3dr.Deze onderdelen zijn deze voor facelift(2007 ->) model of het model (2004 ->2007)???
Of is dit hetzelfde??
Alvast bedankt
Grts@darky wrote:
de laatste foto’s van mijne G; wordt eind van de week ingeleverd bij de dealer voor een andere break



Deze rijdt nu bij mij in de buurt rond. :thumb
Grts@Baas J. wrote:

X1 = die grote groene stekker bij de bestuurdersvoetenruimte
Alvast bedankt Baas J maar ik begrijp er niets van van dat elektrisch schema.
Kan iemand dit ongeveer uitleggen??Mvg
Motorcode van mijn g is Z17DTL.
En de versnellingsbak is de M32.
Naar het schijnt pas deze erop en op 1.3, 1.9 cdti ook.
Maar dan zou je wel de cardans ook moeten veranderen of aanpassen.
Alleen in de corsa 1.3 cdti past deze niet.
Klopt dit??
Verhoudingen van de versnellingsbak weet ik helaas niet.Mvg
Niemand?? :(
@daveman wrote:
ik heb besloten de stoelverwarming aan te gaan sluiten, dus ben naar de sloop geweest en heb helaas maar 1 deel van de kabel bomen weten te bemachtigen omdat er al in geknipt was. ik heb wel het goeden deel want de stekkers zitten er op.
maar nu is de vraag kan iemand mij de info geven die ik nodig heb. zo als het shema met de nodige info met kleurcode’s van de kabels.
en waar kan ik het beste de + van daan halen ik weet dat het een gestuurdestroom moet zijn (15)
zwart is denk ik de + (15)
bruin massa (31)
grijsgeel???? geen idea
roodzwart een van de standen
groenzwart denk ik ook
blauwzwart denk ik ook
geelzwart denk ik ook.met vriendelijke gr#
daveHeb je deze kunnen aansluiten??
Want ik ben er ook mee bezig maar snap er de *** van :wtfMvg
-
AuteurBerichten