Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja sorry ik ben deze week ff druk met de opleiding, misschien dat ik morgen of vanavond tijd heb om een wedstrijdje te verzinnen.
Het zal iig het wachten waard zijn :jerry

Wat een plaatje :kewlpics
Dat is inderdaad vele malen beter en ik verwacht dat de klanten en liefhebbers dit ook veel meer zullen waarderen


18 mei 2009 om 09:57 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473599Ah dit is natuurlijk het mooiste, nu komt alles bij elkaar.
Wordt ie nog overgespoten of alleen bijgewerkt?
Ben bezig:D

Iedereen bedankt voor de stemmen en M~V, het was spannend ;)
Tot de volgende contest
17 mei 2009 om 10:36 In reactie op: 20s Varajet II loopt op 3 cilinders (opgelost! inlaatpakking #17477315Met Weber (dubbel) zit je rond de 1000 euri, want dan moet je ook lamba-sonde e.d. installeren. Is wel goede investering :thumbup
Nog een paar oude shops gevonden:









Misschien is het ook mooi om het gedeelte om de achterlichten zwart te maken :)

origineel gepost door geert666
In artikel 5.2.41 staat dat deuren die direct toegang geven tot de personenruimte op “normale” wijze van binnen en buiten moeten kunnen worden geopend. Onder “normale” wijze wordt verstaan door middel van een deurklink(buitenzijde) of bedieningshandel (binnenzijde).
Uitzondering hierop zijn de voertuigen die bij toelating ook waren uitgevoerd zonder deurklink, zoals ME-voertuigen en cabriolet’s zonder dak van destijds.
Voertuigen waarbij de deurklinken, enz. zijn verwijderd vanwege verfraaiing moeten dus worden afgekeurd.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
Da’s balen :(
16 mei 2009 om 10:12 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481248Was allemaal wel leuk, die achterlichten, maar wat bleek dus, een van de twee vorige eigenaren leek het dus leuk om het rechter achterlicht vast te lijmen :fy1:wtf Vrij vervelend


Zometeen even de binnenwerken er weer inzitten, gisteren begon het te regenen :P
It’s not over yet ;)

Hij is link hè :o
15 mei 2009 om 14:39 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481245Kleine update
Wat is er veranderd? ;)

Dat geluid van die veren, klinkt dat als een harde ‘kloenk’?
Als ik bv schuin een hellinkje afrijd (zoals uit een uitrit) dan hoor ik dat altijd, zou dat aan hetzelfde liggen? Ik heb niks geen verlaging ofzo.
15 mei 2009 om 09:56 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481244origineel gepost door David_Ascona_B
hé ff paar vraagjes, heb je voor die kleppendeksel ook een nieuwe pakking gebruikt toen je die weer monteerde of is dat niet nodig? en als je je radiator spuit (met hittebestendige lak) maakt dat voor de koelfunctie dan niet uit?Kleppendeksel moest ik nog vervangen omdat ik dit bij grote beurt niet had gedaan, dit deed ik tegelijk bij het spuiten. En sowieso, als je de deksel er toch afhebt kun je net zo goed nieuwe pakking monteren!
En ik neem aan dat als ik de bovenkant spuit, dat dit niks uitmaakt :hmmz zou onlogisch zijn.
Maargoed ik ga eens kijken naar nieuwe pezen :hmmz de ruit moet er echt uitkomen over een tijdje.
14 mei 2009 om 09:18 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481240Ff een upje, welke heb ik nodig?
En vandaag pakketje binnen gekregen, binnenkort kleine update
Voordeel is wel dat er een typegoedkeuring voor is, dus het zou met een paar eurootjes klaar moeten zijn.
Hoelang nog?:D
-
AuteurBerichten